Wednesday, May 18

ok da

Etter stor pågang 
og ufattelig mye mas om å legge ut bilde av meg selv..
Så har jeg bestemt meg for å tilfredstille mine nysgjerrige fruer.
Det var ikke enkelt å finne bilder av meg selv på harddisken. 
Jeg er nemlig som regel bak kamera. .
Med andre ord så elsker jeg ikke å bli tatt bilde av. 


Men ok da...her er jeg!
(I brun jakke)


Og her er jeg tegnet av min datter (da 2 år)
Heldigvis er jeg den lilla.


Og her har jeg sminket meg til fest.
Litt blek, men men.


Og her drømmer noen om at mammaen skal bli gift i flott kjole og kreative sko.
I kirken av alle steder..
Og så levde vi lykkelig i alle våre dager.

Fornøyd?
Hva synes dere? Er jeg ikke vakker?

29 comments:

  1. Nydelig, rett og slett nydelig

    ReplyDelete
  2. TAKK folkens! og nå håper jeg at det bare strømmer inn her på lignende vis. Ellers går det hardt utover selvbildet mitt.

    ReplyDelete
  3. Vakkert, akkurat som jeg så for meg, inkludert de kreative skoa.

    ReplyDelete
  4. litt hårete armer, ellers flott! eller er det samboeren din? :P

    ReplyDelete
  5. Alexia. nei,stemmer det er meg. eller forresten..nå ble jeg litt usikker.

    ReplyDelete
  6. Litt av ei dame, du! Flott i lilla!

    ReplyDelete
  7. Visste du ville gi etter for presset til slutt.
    Nesten like nydelig som jeg trodde du ville være.
    Men altså: ved Det O, Store Bloggetreffet her til gards i sommer, tar du med deg maska da?

    ReplyDelete
  8. hihihi ikke alle som har så mange flotte blder av seg selv:O))fantastisk!takk for kommentar og turen iår går til Side i Tyrkia.go klem

    ReplyDelete
  9. Vakrest i verden her :)
    Nå har vi jo sett deg i de fleste vinkler og situasjoner ;)) Endelig tilfredstilt.........

    ReplyDelete
  10. Jepp, akkurat som jeg tenkte;)
    Flott, rett og slett!

    ReplyDelete
  11. Ja, det får'n si, tøfft gjort;)
    Og førr ei lekker dame!!

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    ReplyDelete
  12. Ok, ungene ligner IKKE på deg. Men dette holder ikke. We want more.

    ReplyDelete
  13. Haha, kreativt og tøff på en og samme gang. Jeg blir stadig imponert over dine påfunn. Og du kler lilla!

    Ha en strålende dag.

    ReplyDelete
  14. Utrolig søt er du! Armene rett ut fra øra, helt naturlig look! Men brudebildet var rett og slett lekkert! Bare sløyfer på tærne er helt sikkert gode sko og penere enn crocksa mine!
    Men du heter fremdeles Whitebite??

    ReplyDelete
  15. Hohoho! Du er bra HERLIG du! :o)Liker deg for den du er jeg, om jeg vet hvordan du ser ut eller ikke! :o) Utseende er for meg ganske overfladisk i lengden. Man blir selvsagt tiltrukket av det ved første inntrykk.. (spesielt i kjærligheten) Men i lengden har det ikke mye å si for et godt samliv akkurat! For meg er det bonus at jeg først ble tiltrukket av gubben, for så å klaffe på andre områder.
    Jeg har venner i alle farger og fasonger, og det eneste det betyr for meg er at de beriker livet mitt med sine ulike bakgrunner og erfaringer :o)JEG LIKER DEG! Uansett hvordan du ser ut og om du vil vise deg eller ikke! Så det så! :o)

    ReplyDelete
  16. Fabelaktig!! Alle bildene av deg viste en flott, flott Whitebite. Og som skointeressert må jeg si at jeg falt fullstendig for skovalget ditt- slikt sier mye om en person.

    Jeg liker det du byr på :)

    ReplyDelete
  17. Titt, titt..titter innom BARE deg i dag (supertravelt opptatt med oppgaveinnspurt), og du er akkurat så vakker som jeg alltid har forestilt meg deg! Syns vi ikke møttes på 17. neste år? Klem!

    ReplyDelete
  18. ..synd...ikke syns..altså. :-)

    ReplyDelete
  19. Mormor: det er utrolig praktisk med armer der ørene bruker være. Slipper høre på mas.

    ReplyDelete
  20. Takk alle i sammen. Dette ble et løft for både selvtillit og ego. (og du Pia, du blir jo aldri fornøyd!)

    Frk.Virrum: lykke til med oppgaven! tenk så herlig når du er ferdig!

    Maren: ♥♥ I like you too♥

    ReplyDelete
  21. Vidunderlig vakker. Utrolig fin sminke, og for noen flotte øyebryn!!! De der får du ordnet profesjonelt - ikke sant?

    ReplyDelete
  22. Bondekona: selvfølgelig tar jeg med meg maska.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...