Tuesday, May 24

please, somebody help!


Bloggen min nekter å fungere
(dvs jeg får ikke logget meg inn pga manglende innloggingslinje)
 i hurtige og store nettlesere som Google chrome og Firefox.
Bloggen kan kun logges inn på i Windows Internet Explorer.
(en nettleser jeg kun bruker i nød, og som fungerer dårlig)
Har avinnstallert de ovennevnte nettleserne, og innstallert dem på ny.
Uten at det løser innloggingsproblemet. De fungerer optimalt ellers.
Virus?
Men hvis det er virus, ville da bloggen fungert i Internet Explorer?

Har noen vært borti lignende? Forslag til løsning?
Blir veldig takknemlig for hjelp.

For now..

36 comments:

  1. Har rett og slett ikke peiling - for jeg skjønte egentlig ikke alt du skrev... ;o) Ikke den mest kunnskapsrike på dette området akkurat...
    Men har forstått at det er mange som har problemer med blogging på ett eller annet område nå for tiden. Frustrerende!

    ReplyDelete
  2. Aner ikke, min Firefox funke, men ta en virussjekk!!

    ReplyDelete
  3. Heisann
    Jeg har hatt problemer med innlogging i dag, spesielt når det gjelder å kommentere andre blogger. Akkurat som det er hengt seg opp, og at det ikke går an å logge seg inn.

    Håper du får svar og får løst problemet.

    ReplyDelete
  4. virussjekk er gjort nøye , og ny installert!
    jeg blir gaaaal av sånt! men takk likevel for at dere tok bryet med å kommentere! ♥

    ReplyDelete
  5. Synest det har vore mykje bloggtull eg, på ulike måtar. Så eg hadde tenkt at dette også var noko slikt forbigåande "rusk". Men det er vel ikkje rusk for deg nett no sikkert;)

    ReplyDelete
  6. Jeg får ikke kommentere med google-profilen min når jeg bruker Explorer. Må legge inn navn og nettadresse. Hos meg var alt greit med Firefox

    Hva skjer a`?

    ReplyDelete
  7. Så kjedelig når ting ikke fungerer som det skal. Prøv å slett logger og cookies i firefox, prøv å start maskinen på nytt. Hvis ikke må du evt ta å se det an noen dager, kan være forbigpende hos blogger. Mye tull hos dem for tiden..

    Lykke til vennen!

    Klem J

    ReplyDelete
  8. Har samme problem - kommer ikke inn her som Pia, må være anonym. Får håpe det ordner seg...

    ReplyDelete
  9. Pia: mener du at du ikke kommer inn på egen blogg i ulike standardnettlesere? eller har du bare problemer med å komme inn på min blogg?

    ReplyDelete
  10. Ingen problemer her hos meg, heldigvis.
    Tipper det er askeskya som skaper problemer ;) Det går sikkert over...

    ReplyDelete
  11. Når det gjelder problemer her, så tror jeg det er mange som har det samme problemet idag. Tror det bare er midlertidig.

    Så må jeg nødt til å si at du er SÅÅÅ søt! Du har en så søøøøøøt blogg.
    Hehe. Både innleggene og kommentarfeltet gjør meg lystig. Love it <3

    ReplyDelete
  12. hmmm.. altså lystigere til sinns...

    ReplyDelete
  13. Har hatt ulike problemer eg også, sidan i går.
    T.d at eg vert anonym når eg skal kommentere, kommentarfeltet "hoppar" vekk...
    Håpar det ordnar seg!

    ReplyDelete
  14. ..tok visst pause i tide, dette hadde ikke jeg heller fikset eller funnet ut av..Håper det årner seg snart! :-) K

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. K: ååå..skal svare deg på mail, ikke sur. bare litt trist ♥

    ReplyDelete
  17. Alle: mener dere at dere har problemer med å kommentere bare her hos meg eller hos dere selv og andre blogger???

    ReplyDelete
  18. Puuust med magen! Husk at det ordner seg for snille piker;-)

    Jeg jeg får lest både min og din og andre sin blogg med både Explorer og med Firefox (har bare de to nettleserne på maskinen jeg bruker nå). Jeg får også logget meg på med begge to.

    Men med Explorer får jeg ikke brukt google-profilen min når jeg skal kommentere, men med Firefox (som jeg bruker nå)... vel - du ser at da funker det fint:) Tror nok helst at problemet ligger hos Blogger.

    Håper du finner igjen tålmodigheten,
    klem♥

    ReplyDelete
  19. Kan egentlig anbefale Google chrome som standardnettleser! den er fantastisk! anbefaler alle å gjøre det samme, så får jeg i tillegg vite om det er bare min blogg som kødder seg til der.. Ja, gjør det dere!

    ReplyDelete
  20. Og det gjelder alle blogger - ikke bare din:)

    ReplyDelete
  21. Hæ? :-O Skjønte ikke noe av det du skrev i innlegget jeg, man kan da svare på det siste spørsmåølet: jeg har ikke problemer med å kommentere noen steder, såvidt jeg vet.

    men om noen er skikkelig datakyndige her så kunne jeg trengt hjelp med Følgere-gadget'en min..........

    ReplyDelete
  22. Hanne: puh!

    Elin: ingen datakyndig bak denne skjermen ihvertfall.. men jeg lærer i det minste litt når sånt som dette skjer.. Jeg får ikke til å lage "etiketter" en gang jeg..så..hm ja.

    ReplyDelete
  23. Ikke hatt problemer jeg... bruker Firefox. Men jeg lurær enda på frk. Virrum-bloggen :( Så det er kanskje noe ustabilt rundt omkring.
    Og jeg har ikke etiketter eller noe stæsj. Er datakyndig på enkelte områder, men blogger'n har jeg ikke satt meg inn i. Bare skriver i vei. Der har u meg som døm sier her i Øssfolll!

    ReplyDelete
  24. Både her, i min egen blogg, og i mange andres kommer jeg ikke inn. Må kommentere som anonym.

    Frk Virrums blogg er borte, ja...?

    Pia

    ReplyDelete
  25. ikke hatt problemer jeg? hm...rart

    ikke nå, men andre ganger har det skjedd jeg må kommentere som anonym, er en stund siden nå. Og aner ikke hvorfor. Og ikke hvorfor det retter seg av seg sjøl, det er fryktelig irriterende ja.

    ReplyDelete
  26. alexia: ja, men jeg håper det skyldes blogger.com -og du bruker noe annet, eller??
    Herlighet, jeg har vært så lost i dette at jeg klarte å glemme Medium (tv2)!!! er det mulig! elsker jo medium..århhh.

    ReplyDelete
  27. Å, så kjipt.
    Jeg klarer ikke logge AV på min googleprofil.
    Jeg bruker også chrome, og har ikke opplevd annet tull enn den avlogginga..
    Nå vil det jo vise seg om jeg får kommentert her da, men har ikke hatt problemer tidligere.

    Dumt, da.
    (jeg har iallefall sett medium)

    ReplyDelete
  28. Hei!
    En gøy blogg å komme inn i dette! Nå har jeg kost meg en stund med alle dine artige innlegg her ;O)

    Og Blogger er vrien for tiden....KJIPT!!

    Lykke til videre!
    Hilsen Liv

    ReplyDelete
  29. Jeg får fortsatt ikke logga meg inn - men ser at du klarer det? Eller sliter du i andre blogger? Jeg kommer inn i noen, men bl.a ikke her....Grrr...
    Pia

    ReplyDelete
  30. Åå dette var godt å lese. Altså, at det ikke bare er hos meg. Jeg holder på å klikke liksom!

    ReplyDelete
  31. Pia: Jeg får kun logget meg inn på egen blogg via explorer! Verken chrome (som fungerer best til vanlig på min pc)eller firefox får jeg logga meg inn. Jeg har ingen problemer med å logge meg inn på andres. Og jeg vet ikke om jeg gidder bruke tid på å lage innlegg i dustete og treige explorer. Chrome virker forøvrig bra på en annen pc. Så i mitt tilfelle tror jeg det dreier seg om den gamle pcen min.. GRRR!

    ReplyDelete
  32. nei, jeg mener ikke at jeg klarer logge meg inn på andres (haha) men kommmentere!

    ReplyDelete
  33. håper det ordner seg da.....

    jeg som tenkte bli en blogspotblogger- tror jeg ombestemmer meg jeg.

    Jeg har eget domene, det har fungert bra, vært veldig lite problemer. Og de 2 gangene det var noe, så har jeg personlig kontakt med han som driver webhotellet, og han har fikset det kjapt. Og hjelper med alt jeg lurer på. Så det var den reklamen- men jeg betaler en liten årlig sum for å ha det- blogspot er vel gratis.

    ReplyDelete
  34. Alexia: blogspot er gratis ja.. har egentlig kun hatt problemer 2 ganger sidne jeg startet blogge i aug ifjor. Og det var når innlegg forsvant og dette her. Men nå ser jeg at det funker hos meg igjen. hurra. så nå har jeg ingen unnskyldning for å ikke blogge..Skulle egentlig ønske at du hadde blogspot, for da hadde du vært mer synlig inne hos meg (bilde);o)

    ReplyDelete
  35. ja, det er vel det jeg har tenkt og....det med å få bilde i blogrullene.

    hm. Får se hva jeg finner på. Men bra det ordna seg for deg igjen da!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...