Tuesday, May 3

stor nok

Jeg må klatre ned fra fortauskanter. 
Og når jeg hviler meg på et jernbanespor, dingler jeg med beina.
 Jeg svever lett av sted med min paraply.
I duften av en mild liten bris.
Jeg sover i en skuff på rommet til min sønn.
Og er jeg heldig får jeg besøk av teskjekjerringa.




Nåvel..kanskje ikke  liten.. 




Den som skremmende nok 
traff midt på blinken var (selvfølgelig) 

Hva i all verden??
Jammen er du flink!
Gratulerer!
Jeg kommer personlig og leverer den spennende (hark..) premien 
 på fjøsdøra di etter lønningpils torsdag den 12.mai.
Or maybe not.
Vil helst ikke ha fjøslukt på meg.

Sorry til dere andre folkens! 
Mange gode forslag, spesielt du som mener bestemt jeg er 1.89.

Kjære Hege Aida du var så nære, så nære at - guess what??
Du får en trøstepremie!
Send meg adressene deres på Alittlebit@hotmail.com.




Nå har jeg delt såpass mye personlig informasjon her, at det er på tide at 
dere (alle) gjør det samme.

Hva er du?
Dverglignende som meg eller høyreist som Frk.Barbie?

31 comments:

  1. Kort i shitfallet som deg - bare 164 cm ;)

    ReplyDelete
  2. Amasonedamen Siv, eller sånn føles det i alle fall innimellom. ;)

    Du kan jo gjette på høyden. Det er lavere enn det føles. ;)

    ReplyDelete
  3. Litt for lav, 167cm.
    Vi skal til Ebeltoft, forresten.

    ReplyDelete
  4. hihi så morsomt innlegg.shit jeg tippet feil men gratulerer den heldige vinneren!:O))Jeg rager 1.69 cm over gulvet,ikke spesielt liten eller stor..go klem

    ReplyDelete
  5. Rekker akkurat opp til 162 på en god dag:)

    ReplyDelete
  6. Jeg begynner å skjønne at jeg virkelig er et kjempemenneske.... :S

    ReplyDelete
  7. eg e 163 i følge mitt pass tror eg ;)

    ReplyDelete
  8. Jeg er også høy...Nesten tjue cm høyere enn deg...

    ReplyDelete
  9. HOHOHOH!
    Jammen glad for at jeg er sååå god til å gjette.(vanligvis ikke)
    Vel,vel.
    Må stå på en 13 cm høy hæl for å komme på høyde med meg, lille du.

    ReplyDelete
  10. Hmm.. synd eg gjekk glipp av denne konkurransen!! Men det morosame er at me er akkurat like høge;) Sjølv om eg seier 160 om nokon spør... Kvalifiserer ikkje det til ein lite trøyste-trøystepremie òg?? :)

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min :)

    Skjønte ikke det med ordbekreftelse- hvor finner en det??

    Ha en god natt :)

    ReplyDelete
  13. Hehe, så kul konk!
    Du er ei litta, søt dame du da tenker jeg;))
    Jeg er en veldig 10 på dusinet dame!
    168 - altså veldig kjedelig og vanlig;))

    Klem Line

    ReplyDelete
  14. Røsslyng: jo, det burde vel det..hehe. Og jeg sier også 1.60;o) Høres myyye lengre ut!

    TanteB: Du kan fjerne ordbekreftelse/verifikasjon ved å gå inn på innstillingssidene. Der du var da du laget bloggen. Der (husker ikke hvor, akkurat nå)er det et spørsmål som går på om du vil ha verifikasjon.. Svar nei her (for heavens sake;o)

    ReplyDelete
  15. Da må jeg si meg høyreist som frk.Barbie - 175

    ReplyDelete
  16. ..jeg er akkurat passe, 163,5!
    Og ingen barbie, verken på den ene eller andre måten! ;-)

    ReplyDelete
  17. Tja høyreist som en Barbie, men bredden var det verre med.....

    ReplyDelete
  18. Jeg var en gang 1,62 men tror jeg nærmer meg 1,60... så snart er jeg på din høyde!!!
    Men jeg rekker ned til bakken heldigvis!

    ReplyDelete
  19. huff, jeg er diiiger.....

    1.78 og en halv
    men ingen Barbie!

    vil heller være liten og søt jeg.

    ReplyDelete
  20. Kvifor fekk eg ikkje med meg denne konkurransen??? Får trøste meg med at eg rager 7 cm over deg ;)

    ReplyDelete
  21. Hihi, høy nok! :-) Jeg er ikke såå mye høyere, jeg rager 1.65 over bakken.

    Ha en fin dag.
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  22. Pokker, her har jeg gått glipp av en gøy gjettekonkurranse!! Pokker og, jeg hadde jo selvsagt gjettet 159 cm ;)

    ReplyDelete
  23. Hei du lille søte Whitebite: Jeg syns det med Crocksa bare var gøyalt! Er så enig med deg - men ille gode å gå i ;)

    ReplyDelete
  24. Vel, jeg må innrømme at jeg er 1.73 på sokkelesten, noe som gjør at jeg er akkurat innenfor en modells-mål, og fikk et par oppdrag forran kamera som ungdom.. :o)

    ReplyDelete
  25. Takk for hjelpa :) Trur eg fekk det til nå ;)

    ReplyDelete
  26. Oh no!!! Her har jeg virkelig gått glipp av en ordentlig fest av en konkurranse. Vel vel, jeg er nok en dverg-pygmè på 161 cm.

    ReplyDelete
  27. Jeg har vært 169, men tror sannelig jeg har krympet...godt jeg rekker ned ennå..:O)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...