Monday, May 2

tralala..

Her flyver jeg med paraplyen min.
Jeg svever av sted som en flymaskin.
Og fuglene synger, og jeg må le.
Hurra! Hurra!
Nå flyr jeg av sted.
Hurra! Hurra!
Nå flyr jeg 
av sted.


Ja, jeg må le. Og flyr av sted.
Av lykke og glede.
For hva kan du se?

En god bloggevenninne har sendt meg en gave.
En håndlaget godteripose.
Med masse godteri som straks ble veiledet ned i min mage.

Og ser du det jeg ser?
Et supermannmerke!
Fordi  jeg er super og fordi vi er nære.
Og det er vi da, kjære?


Tusen hjertelig takk kjære bloggevenninne, Bondekona mi♥

Denne og mye annet fint, sendte Bondekona meg i en Give away, eller hva vi skal kalle det. Her gikk det ut på å bli blant de 3 første som skrev en kommentar 
(piece of cake, da jeg alltid er på nett).
Og forpliktelsen var å måtte sende gaver videre selv (århh..)
 Jeg deltar så og si aldri på Give aways. Men dette ble for spennende. 
Og så var det jo Bondekona..

Jeg vil gjøre en annen vri, da Give aways ikke kommer på tale her inne på min blogg.
(☺hehe)

Dermed blir det istedet en liten konkurranse, der du kan vinne en premie.
(Og ja, det blir en "ekte" premie denne gang.. ikke noe lureri)

Så? Er du klar for konkurranse???

Og i mens,ha en fin og skyfri mandag!

15 comments:

  1. Så fint dikt og pay it forward(gi det videre)gave du har fått:O)Den godte posen er det søteste jeg har sett..Når godteriene er fordøyd kan du jo ha andre fine ting i...go klem

    ReplyDelete
  2. Jupp, er klar! Skyfri og skyfri, her tetter det seg til med skyer..hmmmff!

    ReplyDelete
  3. Hihi, så stilig du skriver. :- Kul godtepose!

    Ha en fin maidag videre.
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  4. Jeg er klar!!! :-) Du må forresten gi meg noen reisetips ang. Edinburgh. Det hadde vært kuli ;-)

    ReplyDelete
  5. klar som et egg! Men stikker innom igjen i kveld!

    men ble jo ganske skuffa da- jeg vant jo jærbu hos deg, husker du det?
    Og så lovte du meg hyttetur, husker du det? Blir det verken jærbu eller hytte??? Nei og nei


    Da mååå jeg jo vinne denne gangen!

    Ha en fin mandag videre din luring;)

    ReplyDelete
  6. ehh...Alexia. Sorry helt blackout, så jeg husker ikke. Kan du forveksle meg med noen andre?? muligens?

    ReplyDelete
  7. Joda, siden jeg er så usannsynlig god på konkurranser og sånnt (*kremt*) er jeg selvfølgelig klar. Men pass på å gi to alternativ slik at jeg kan helgardere;-)

    ReplyDelete
  8. Skal følge med på det du set i gang!

    ReplyDelete
  9. Heeey ♥
    Smask
    Gleder meg til konkurransen selv om jeg er diskvalifisert.
    ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  10. Konkurranse, give away, whatever. Kjør på!

    ReplyDelete
  11. Jeg er med! ..men leter fortsatt etter bildet av deg der du flyr avsted som bestemor skogmus under paraplyen, så akkurat nå er jeg litt opptatt.. :-D

    Flott pose fra Bondekona!

    ReplyDelete
  12. Bondekona: what?!? du er da ikke diskvalifisert?
    eller vet du noe jeg ikke vet..?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...