Friday, May 13

unhappy


I dag er jeg irritert.


Fuglene har mistet sangstemmen.
Sola skinner ihvertfall ikke.
Prydkirsebærtreet i hagen har mistet alle blomstene det hadde i går.


Inne ser det ikke ut.


Ute ser det ikke ut.


Lønna er brukt opp.


Det er fredag den 13.


Og ingen hjerter gleder seg.


For dumme dumme blogger.com har stjålet mitt siste innlegg.


Og dersom du ikke fikk lest det.


Så fatter du ingenting.


Og tenker: bevares, det var da voldsomt...


...så mye prydkirsebær det var her i dag.


Og det har du pokker meg rett i.

Egentlig er jeg ikke sint, bare veldig veldig skuffet.
Happy friday my lovelies!

24 comments:

  1. hihihi digger dette innlegget jeg ikke skjønner noen ting av!?Men så har jo ikke Blogger vært helt i vater i det siste heller..Happy happy fredag for pokker:O))!

    ReplyDelete
  2. Veldig veldig skuffet jeg også.... og skjønner absolutt alt! Mitt innlegg er også vekk. Jeg går og legger meg nå. Samma med hele freddan.
    Snufs

    ReplyDelete
  3. næmmen! eg såg d va vekke - men tenkte... okey... går d an? eg tror d e någen så hacke i bloggverden - d e jo stengt både her og der... happy friday søs! :)

    ReplyDelete
  4. Jeg leste det forige, og skjønner :) Skikkelig frustrerende blogg-dag! Tror jeg har bloggabstinenser...

    ReplyDelete
  5. Jeg var også irritert helt til nå for 1 time siden. Er visst heldig, da det ser ut som jeg "bare" har mistet 6 kommentarer, men ingen innlegg!
    NYDELIGE bilder her da ;)
    Håper humøret stiger i løpet av helgen...
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  6. http://www.youtube.com/watch?v=iu-rLA4POkI

    oioi, stakkars deg!! trykk på linken ovenfor,den er til deg fra meg!! <3

    KLÆM! :)

    ReplyDelete
  7. Men prydkirsebærtreet var i det minste vakkert.
    Og forhåpentligvis ordner det seg med det forrige innlegget. Blogger har lova å fikse opp i problemene. Og da gjer dei vel det?
    Ha ein fin fredagskveld :)

    ReplyDelete
  8. Humøret er ikke på topp her heller, ikke orker jeg å blogge om det engang. Får dog håpe humøret ditt har steget!

    ReplyDelete
  9. Heldigvis rakk jeg å lese gårsdagens innlegg, så jeg skjønte da noe av dette her! :D
    Men Blogger er vel ikke på favorittlista til noen i dag, tror jeg! Borte vekk innlegg og kommentarer hos meg også.

    Klæm

    ReplyDelete
  10. Hihi! Blogger sine problemer resulterer iallefall i morsomme innlegg :)

    ReplyDelete
  11. Det var da pigede så mye kirsebærblomster!
    Synd de er vekk nå.

    Men husk:
    Det er da fredag!!!
    Sett på en fin sang og gled deg!
    "Just like heaven"-The Cure eller
    "L.I.F.E.G.O.E.S.O.N."-Noah and the Whale eller
    "5 years time"

    ReplyDelete
  12. Jeg leste det! Men gikk ikke å kommentere! Og treet var vakkert, og kjekt med lønningsdag og penger ja....♥

    ReplyDelete
  13. Bare sorgen! Innlegget ditt i går var flott. Dumme dumme Blogger!

    ReplyDelete
  14. Kjære deg, jeg har akkurat lest innlegget ditt fra i går jeg og det var like happy happy i dag som i går;-)

    Neida, jeg er ikke sånn creepy lagrer-alle-innleggene-til-alle-jeg-følger stalker som har arkiv på arkiv med gamle blogginnlegg. De finnes fortsatt i Leser, og Blogger har lovet at de bare er "parkert" og vil plutselig være tilbake.

    Det med lønna kan jeg dessverre ikke komme med en forklaring på, der må du skylde deg selv;-) Men det er bare en måned til neste gang. Kanskje du kan by på ønskeboller og drømmesuppe så lenge?

    Ha en crappy unhappy kveld, i morgen er atter en dag.
    Stooor klem fra Hanne

    ReplyDelete
  15. Ha ha, jeg fikk med meg lykkeinnlegget i går. Men får jo ingen lønn, verken den 12. eller 13. så jeg delte ikke helt din glede. Men deler din skuffelse over at innlegg forsvant. For jeg oppdaget at alle endringer jeg gjorde inne i utkast også er borte... Grrr...

    ReplyDelete
  16. Hanne, du som har kontakt med de høyere makter!
    nå kommer et dustespørsmål: hva er "Leser"???
    Jeg bare blogger jeg. Kan ingenting mer enn det.

    ReplyDelete
  17. Pia: det kjipeste er alle de 89 kommentarene jeg endelig fikk på gårsdagens innlegg. All gone.

    ReplyDelete
  18. 89...jøss...men så kult! Fikk med meg happyinnlegget. Lo godt av unhappyversjonen her... hvordan er det, har humøret kommet seg eller? Hjelper det om du får restene av lakrishaugen min?? Deler gjerne, alt for å få deg blid igjen! Klem til deg....!

    ReplyDelete
  19. Jeg fant igjen mitt siste i utkast, men mista jo alle de fiiiiine kommentarene jeg skulle kose meg med. :-(

    ReplyDelete
  20. Blomstene var uansett nydelige :))
    Håper dagen bedrer seg og i hvertfall at morgendagen blir gull!!!

    Toneklem

    ReplyDelete
  21. Frk.Virrum: haha..det var kanskje en smule overdrevet - det kommentartallet..en smule..eller to. Takk for tilbud om lakris ☺☺
    Har en liten pose her selv, ellers takk!

    ok da, en stor pose.

    ReplyDelete
  22. Hehe eg leste det og nå e det tebage igjen vist nok, så nå kan du ver happy happy igjen ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...