Thursday, June 30

and the winner is..

Først og fremst.
Jeg er ingen natteravn.
Om noen måtte tro det.
Javisst raver jeg om natta.
Men det er hjemme, og ikke iført gul boblejakke. 

Dere var utrolig flinke til å gjette!
Så... burde du kanskje vurdere om du bruker litt veeel mye tid i Blogglandia? 
Neppe.


Fasit:
1.Bondekona
2. Guri i fjøset
3.Pia
4.A bit(ch)shy
5.Emmeline
6.Det verden trenger
7.Alexia
8.Lille Elin
9.Frk.Virrum
10.Siven


Det var en del juksing, og noen har allerede skjerpet seg, 
men den som selvfølgelig ungdommelig stakk av med seieren igjen er...


Gratulerer!

Du får en våt flomfylt kveld i oljehovedstaden sammen med den vakre kvinnen til høyre.


Må bare nappe øyebryn først.


Og det blir selvsagt ingen natteravner på slep, forutsatt at vi klarer å holde oss stødige.
Husk legitimasjon.
Takk for innsatsen alle sammen!
You are amazing!

24 comments:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren. Vakker dame hun skal tilbringe kvelden med :)
    Kommer det bloggerfasit også?

    ReplyDelete
  2. Hilde: ja,det er allerede fikset. Og skal linke også. Det gikk litt raskt i svingen her;o)

    ReplyDelete
  3. NEI fader! Nå har jeg jobba så godt at jeg har gått glipp av hele testen! Jobbe... blogge...jobbe... blogge.... ?? Det er ikke lett å vite hva man skal prioritere.
    Men jeg hadde uansett ikke greid alle disse. Såååå stor er ikke horisonten min i blogglandia. Jeg må velge med omhu hvem jeg skal bruke tid på, vet du... ;)

    ReplyDelete
  4. nei søren, eg rakk jo ikkje gjetta

    ReplyDelete
  5. Linda: synd! du hadde garantert vunnet!

    ReplyDelete
  6. Grattis Alexia! Det er deg vel unnt (d så veldig merkelig ut; unt/unnt??)

    ReplyDelete
  7. Hehe.heldige Alexia. Gratulerer!! Tenkt at jeg ikke fikk med henne i lista mi! Utrolig. :-D

    ReplyDelete
  8. Det verden trenger: ja, det gjorde i grunnen det..

    Trine: ja,sånn går det når man ikke følger med;o)

    ReplyDelete
  9. Lille Elin: er imponert likevel jeg. Du hadde jo noen gode og annerledes forslag på lista di..Som alle kommer fra bloggrollen min!

    ReplyDelete
  10. Pia: akk jaja,god innsats som vanlig!

    ReplyDelete
  11. Kul test som jeg dessverre gikk glipp av. Blogger da ikke i arbeidstida.....eh kremt. Grattis til purunge Alexia.

    ReplyDelete
  12. Åhr...
    Skrur opp igjen bluesen min..
    :(

    ReplyDelete
  13. Men i huleste... har det pågått konkurranse mens jeg har hatt verandabesøk??? Har jo ikke vært her. Nei og nei. Sorry.

    Gratulerer Alexia!

    ReplyDelete
  14. Mormor: du må ikke la verandabeøk ta slik tid!

    Bondekona: du får tenke på Mr.Depp, og ikke depp♥

    ReplyDelete
  15. næmen ..tusen tusen tusen takk!
    jøss...whitebite, har jeg vunnet hver gang?
    men ungdomslige meg får nappe øyenbryn jeg også da- så var det der med legitimasjon- funker bibliotekkort?

    kanskje jeg snart innser at jeg er litt eldre uttanpå enn inni. Men ikke i kveld. Nå skal jeg feire seieren med smågodt!
    Og samtidig si takk for tips til fine blogger der ute- det er kjekt med sånne quizer- finner alltid noen nye!

    Klemz!

    ReplyDelete
  16. Ja, er noe for meg selv vet du. haha. Jeg får FORTSATT ikke kommentert under mine egne innelegg(VET NOEN HVORFOR SÅ SI FRA).

    Jeg tror vi ville fått det TEMMELIG travelt med krim, grøssere, grøssende edderkopphistorier osv osv osv jeg. :-D

    Ha en flott torsdagsnatt!

    ReplyDelete
  17. Flinke Alexia da som gjettet alle. Jeg hadde ikke sjanse, tror ikke jeg klarte andre enn Pia jeg :)

    Ønsker deg ei god helg
    KLem Tonje

    ReplyDelete
  18. Hmm, ja, ja, sånn gikk det...

    Skal være tapper *hulk* og gratulere Alexia *sukk* (som var en av de jeg bommet på) så masse med seieren. *grine*

    ;)

    Fin quiz, mere!

    ReplyDelete
  19. Knallbra!! Har vore litt fråværande, og synest du har altfor kjappe quizar;) Gratulerer til den verdige unge vinnareen:)

    ReplyDelete
  20. Siven: så sååå... bedre lykke neste gang. Da blir det ego-konk (som jeg kaller det)

    Røsslyng: var litt kjapp denne gang ja..Sorry;o)

    ReplyDelete
  21. WB: JA! Da burde jeg jo klare å vinne... ;)

    ReplyDelete
  22. Åh, nei... Ikke mitt ego nei... ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...