Tuesday, June 21

Beklager..



..dårlig sommerblogging.
                    Dårlig sommerkommentering.
              Dårlig sommervær.
Dårlige sommertær.
                              
Jeg har det travelt.


..med å studere minstemanns nye sandaler...


....stable shortser.


....brette fotballtrøyer.


....beundre fargerike T-skjorter 


......koordinere caps.


....og lufte badebukse.

Min aller minste mann er klar for sommer.
Om den skulle bestemme seg for å dukke opp.

Tror du vi får luftet sommertøyet vårt i år?

25 comments:

  1. Beklager, men jeg har begynt å komme litt i tvil på akkurat det. Har funnet frem ullstrikketøy............det i seg selv er jo litt trist, sånn egentlig....eller?

    ReplyDelete
  2. Jeg håper inderlig det, siden vi bor i nærheten av hverandre ;)
    Herlig orden i tingene du viser.
    Du er iallefall klar når tiden er inne...
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  3. Travelt her også.....
    Men sommarklea må jo få komme seg ut nokre gongar i år også...!
    Sommaren kjem i juli, for då har eg ferie!

    ReplyDelete
  4. Godt du,dere,er klar..for her gjelder det å utnytte de få solgløttene vi innimellom får...selv om det er snakk om minutter. Jeg tror, jeg tror på gode feer..som om litt, helst litt brennkvikt, sender oss litt, mye, sommervær. Jeg tror...tror jeg.

    ReplyDelete
  5. Her var det lovet go'vær til st Hans. Ser ut til å vente på seg. Får satse på lufting i juli..

    ReplyDelete
  6. Håper virkelig det kommer noen solfylte, varme og strålende sommerdger vår vei.
    I juli burde det hvertfall bli bra for jeg har store planer om div turer i skjærgården på Østlandet:)
    Mulig jeg skal prøve meg på soldansen om det ikke dukker opp noen klare sommerdager snart;)

    Uansett vær, orden har du hvertfall:)

    Toneklem

    ReplyDelete
  7. Jeg er i tvil når det regner og gradestokken viser 10 grader...men her skifter det jo fortere enn jeg rekker å tenke badeshorts:O))

    ReplyDelete
  8. Her har det vært ca. sommer i dag. Slett ikke verst.
    Men du verden så imponert jeg er over dine brettekanter og orden, spesielt i capsene.
    Og slik går no dagan... men plutselig kommer sommer'n så vær beredt ☼

    ReplyDelete
  9. Håper virkelig det blir litt lufting av sommertøy ja, selv om det ser dårlig ut;(
    Er ikke gøy med ferie hvis ikke sola er her!

    Mye kule klær han har da;)

    Klem Line

    ReplyDelete
  10. Jeg har ikke dårlige sommetær i det minste! Var hos forpleier i dag og har myke og deilige føtter med nylakka tær....ja i alle fall så deilige som man kan få 40 år gamle undersåtter..

    ReplyDelete
  11. Virkelig forstålig at sånt tar tid!

    ReplyDelete
  12. Her på Veiholmen er det i alle fall ikke problemer med lufta..... Det er bare å henge dem ut det så får de mer enn nok luft :)
    Men problemet blir vel om det må være en kropp inni klærne. Tror det kan bli kaldt gitt ;))

    ReplyDelete
  13. no skal eg prøva kommentera via touch, men merkar det ikkje blir ein lang kommentar... Du er tilgitt, syns du er flink eg:) må jo bli sommarver, minsten min er hundre gongar blidare ute enn inne, så blir det berre innever, veit eg ikkje kva eg gjer. Trur forresten dette vart min einaste kommentar i kveld, kjenner senebetennelsen komma snikande.. God natt:)

    ReplyDelete
  14. sommerklærne lufter seg året rundt her- ullbol under så går det fint!
    men vet du, idag har vi ligget på plenen og solt oss i bikini- 27 grader i sola!!!
    (jada, 14 i skyggen men det snakker vi ikke om. Det står juni på kalenderen.)

    jeg bretter ikke klær for tida- hihi!
    Skal jeg låne han litt til deg? han der klesbretteren min?


    klem :)))

    ReplyDelete
  15. Her har det vært et par dager med fint vær, og bikinien har vært i bruk...! MEN i går og i dag minner 8 grader, vind og regn oss på at vi bor der vi bor, og må IKKE tro at sommer betyr fint vær! Vi kan i alle fall ikke legge bort vinterklærne fordi om sommerklærne får bittelitt luft!

    Håper at dere som bor litt lengre sør har litt varmere temperatur i alle fall.. De gravide bena mine krever i alle fall ikke sokker, så noe er jo anderledes enn midtvinteren.. :)

    ReplyDelete
  16. Jada det satser vi på :D

    ReplyDelete
  17. SV: Har du lest om Ann "The WOW factor"? http://www.frifagbevegelse.no/politikk_ff/article3269636.ece
    SÅ VIKTIG!!

    ReplyDelete
  18. Tror nok dessverre sommeren i år var de fine dagene i påska.... Men man kan jo være optimist og håpe!

    ReplyDelete
  19. Sommerklærne våre fikk lufta seg godt i syden, men håper på mere lufting her hjemme også!
    Jeg skal pakke til to ukers Norges-ferie nå, og da blir det alt fra bikini til ulltøy...

    ReplyDelete
  20. jah...skjønner jo at alt det klesstyret er MYE morsommere enn å henge her inne med oss.. jaada.. full forståelse for det.. :-P Bare for å gni det inn: Her er det strålende vær i dag og nå skal jeg og lillegutt pakke sekkene og gå på tur.. soooo long! ;-)

    ReplyDelete
  21. Det er jo ikke rart du har det travelt så fint det tøyet var brettet. Til og med capsene i militær oppstilling. Flink du!

    ReplyDelete
  22. haha Janet, du må ikke tro på alt øyet ser. Dette er jukseblogging på høyt plan!!

    ReplyDelete
  23. Blir mindre blogging her og...Er ikke i Kristiansand, nei, er i Rogaland....

    ReplyDelete
  24. ooohhh!! tar du deg en tur innom meg da?!
    kom igjen, ikke vær kjip!

    ReplyDelete
  25. SV: Ja, hvis du leser den artikkelen i lenken, så er det kortversjonene... :o) (Det er den framtidige Kunst og Håndverklærerer som messer litt her....)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...