Tuesday, June 14

big giveaway

Nå er det jo slik.
At dette i utgangspunktet er en giveaway-fri blogg.
Jeg er jo ikke kjent for å være den mest henrykte over giveaways her og giveaways der.
Jeg vinner nemlig aldri. 
Aldri.

Men jeg fikk så lyst til å gi noe tilbake til mine aller mest trofaste.
Som jeg har blitt så glad i.
Det skal lønne seg å gidde å legge igjen spor etter seg hos meg.
Og å lage fantastiske innlegg dag etter dag.
Så ta det til dere, vær så god.
Og velbekomme.

får denne gigantiske plakaten:









Poetvakre Røsslyng får denne:
(men den må deles, med meg og en god dose poesi)


 Søte virrete Frk.Virrum og Herlige uselvhøytidelige Pia
 får en kosekveld sammen med
meg, og denne:


Verdens beste mormor får en uplukkbar Prestekrage 
som sikkert lukter godt:


får et opphold sammen med meg 
og tankene våre her:


i solnedgang. Fordi det er noe av det vakreste jeg vet, og fordi
når solen går ned, så kommer den alltid opp igjen. 


Morsomme og trofaste lille Elin får et stort smil.
Fordi du alltid får meg til å le.


Vakre bondekona mi, som jeg er så kjær får en date med han her:
(Og etterpå kan du slippe ham ut i hagen eller hjem til meg)


Og til alle dere andre som også gidder å henge her.. 


Smask!


To be continued.. If you are a good girl.

49 comments:

  1. men eg får ingenting nei.

    ReplyDelete
  2. niks,sorry.
    men kanskje hvis du blir flinkere til å kommentere. Leggetid forresten. Long time ago.

    ReplyDelete
  3. eller forresten,du får en godnattkos♥

    ReplyDelete
  4. Tusen takk :D den colaen trengte jeg

    ReplyDelete
  5. Haha den give awayen kan jeg like :)

    ReplyDelete
  6. Smask right back! Hadde jo ønska meg en date med deg....Men, men...

    ReplyDelete
  7. Dette tror jeg er den fineste giveaway-en jeg (ikke) har vært med på:) Og så fikk jeg en hel solnedgang♥ Tusen takk, den tror jeg faktisk jeg tar med meg inn til meg:)

    Thanx:o)
    og smask tilbake:)

    ReplyDelete
  8. Flotteste giborten på lenge;O)
    Ha en super dag!lemmings;)

    ReplyDelete
  9. Herlig!! Dette var den beste giveawayen på lenge ;) Du er kreativ!!

    Fin dag til deg!!

    ps jeg å vil ha noe!!!!

    ReplyDelete
  10. Tovepia og Frihet: Takk! Var litt vanskelig dette, derfor måtte jeg velge ut ifra de som har vært her lengst- Men neste gang er det dere!
    Stor SMASK!

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Pia: Har fikset det, så den er i boks!

    ReplyDelete
  13. Biggest giveaway, ever! Takk for blomster :)
    (Men ønsker meg det samme som Alexia, hehe)

    ReplyDelete
  14. Shy B: Jeg klarte fatisk å glemme deg oppi det hele! Kom på det i bilen på vei til jobb.. Så guess what?! Du får handyman som Alexia. Del rettferdig. Ingen krangling.

    ReplyDelete
  15. Herlig innlegg, jg vinner heller aldri noe, men jeg prøver sjelden også....hakke tid til slikt. Ha en fin sommerdag...klem

    ReplyDelete
  16. Babyklare Maren med de store hormonene er rørt til tårer over å få være med! :) gleder meg vilt til det oppholdet! Fantastisk kreativ Giveaway...! (Jeg skal på IKEA i dag, og har deg og din fantastiske lille "slapppe" prins i tankene :o)

    ReplyDelete
  17. Snufs snufs - det var den flotteste giveaway jeg noen gang har fått! Faktisk den første også!!
    Jeg skjønte ikke at det var meg heller. Det sto jo verdens beste mormor - og da jeg klikka på linken, gosh, var det meg!
    Det var litt i overkant skryt av meg, men da sier jeg tilbake: Du er verdens beste Whitebite ♥
    Og - you made my day!

    ReplyDelete
  18. Kreativt innslag - det må jeg si.
    Herlig give away - Top of the pops:)

    Ha en strålende dag:)
    Toneklem

    ReplyDelete
  19. Bare for at du selv ikke vinner givv evveis så skal liksom vi andre få kjenne på kroppen hvordan det føles nå da lizzm, hæ? Whazzevva! Skal huske det neste gang jeg ikke har givvevvei... hhrrmmfff!

    Det er jammen forskjell på Jørgen Hattefin og Kong Salmon altså!

    ReplyDelete
  20. Trollmora: jeps! den tanken slo meg ikke, men du sier noe der! Og fortsett som du gjør, og vær snill trollemor -så er det din tur neste gang. ;o)

    ReplyDelete
  21. OK! Da trekker jeg tilbake alt jeg skrev og begynner å skrive helt vanlig bokmål igjen! ;)

    ReplyDelete
  22. whitebite, du er bare verdens beste......akkurat en sånn som jeg trengte det jo! Du er så flink å forstå akkurat hva vi trenger du.



    du er verdens mest kreative blogger- og jeg som ikke var på nett igår engang.

    Tusen tusen takk!♥♥♥

    (gleder meg til overstått eksamen i morgen- blir mer blogging etterpå da...)

    ReplyDelete
  23. Herlig give away, nok den søteste jeg har sett:)
    Legger til deg i favoritter jeg, nå som jeg er nesten ferdig med flytting og klar igjen :)

    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  24. Tuuuusen takk, kjære du.

    Har vært på date med denne karen flere ganger (eller har jeg bare drømt..?) men tar ham veldig gjerne med meg igjen.
    Tror han skal få slite seg ut i hagen etterpå, ja...og da kommer han nok aldri tilbake til noen andre igjen.

    Smask

    ReplyDelete
  25. Nææææææææ.. Fantastisk. Endelig vunnet noe. Yes,yes,yes! Det lønner seg tydeligvis å blogge. Gleder meg til et fantastisk opphold med hormonelle Maren og kreative deg. Dette kan ikke bli annet enn veldig hyggelig det. Tusen takk! Avreise dato takk ?;-)

    ReplyDelete
  26. Kreativt. Som andre har sagt før meg så vinner jeg aldri noe jeg heller. Ja, ja, får jo lov å lese koselige innlegg uansett da... ;)

    ReplyDelete
  27. Tusen tusen takk, søte du... bare si når! Klem!

    ReplyDelete
  28. oj! wow!

    Jeg er overrasket, sjokkert, glad og faktisk nesten på gråten. (sant)

    Tusen tusen takk for heder og ære. :-)))) u made my day.

    smask telbasjat!

    ~elin~

    ReplyDelete
  29. Divamams: tja..litt vanskelig å fastsette, siden noen er høygravide og noen er husklare. Tror vi må si 24.oktober. Eller sånn rundt der. Må bare sikre at vi får hele øya for oss selv først. Gleder meg!

    ReplyDelete
  30. Siven: kreativt, eller bare fryktelig dumt. Det var det første jeg tenkte da jeg sto opp i dag. Farlig å kun nevne noen, og ikke andre. Farlig, farlig. Savner deg her inne, forresten! setter pris på hver enste lille kommentar jeg får;o)

    ReplyDelete
  31. Whitebite: Synes det var kreativt jeg. Selvsagt farlig å bare nevnte noen, men vi er jo voksne mennesker er vi ikke det da? En kan ikke huske alle.. :D

    Har savnet dere også, men verden tar over innimellom. Det blir trolig mer blogging på meg når jeg får fikset nytt kamera, eller telefon som det også heter.. ;)

    ReplyDelete
  32. Søte giveawayen altså!

    :)

    Vet ikke hvor kjent du er i gågadå i sandnes, men Dahlia ligger rett over Idland. I krysset - der hvor biler kan kjøre gjennom gågadå på tvers. De har mest klær der inne, noen søte lyslykter, og disse kurvene:)

    Ønsker deg en fin kveld. Klem Tonje

    ReplyDelete
  33. Angående 24 oktober, så skal jeg sjekke i almanakken min. Datoen høres flott ut foreløbig.

    Og jeg lurer på en ting, kjøper dere ferdigmalte lister sa du ?

    ReplyDelete
  34. Takk og smask tilbake ;))

    ReplyDelete
  35. Så snill du er!! Eg sjekka bloggen din før eg la meg igår, og rekna med det ikkje dukka opp noko før neste kveld, men der hadde du jammen vore ute med dette fantastiske innlegget du:) TUSEN takk for sprudlevatn! Eg satsar på det er alkoholfritt, for har ikkje rukke å nevna at eg er avholds;)

    ReplyDelete
  36. 24. oktober er helt perfekt, akkurat nok tid til å venne på flaske og greier :)

    ReplyDelete
  37. For en fantastisk Give away! Skulle gjerne hatt en flaske med noe godt i, istedet for å dele hus med 23 leirskolejenter! Men på et vis er det kos i det og!

    ReplyDelete
  38. MÅTTE faktisk fortelle mamma om IKEA innlegget ditt, da en sliten Leah la seg godt til rette nede i handlevognen inne på IKEA i dag - lik i stil med gutten din :)

    ReplyDelete
  39. Røsslyng: alkoholfri selvsagt! (hark..kremt) Er ikke så glad i alkohol selv, men sjampis (alkoholfri) er fint. (fine vaner, jeg vet)

    Divamamma: fra tankeferie til lister. Her svinger det fort;o) Vi er ikke så velstående, så her kjøper vi aldri ferdigmalte lister.. men det finnes ja.

    Surresilje: den er som sagt alkoholfri, fremdeles interessert?

    Siven: voksne? nja..vet ikke om jeg er helt der enda;o)

    Maren: vil se det i innlegg! jeg vil jeg vil!

    ReplyDelete
  40. Tusen takk, passa jo perfekt til meg den:-))
    You know me so well:-)
    klem

    ReplyDelete
  41. Pia: når du måtte ønske! (nesten)

    ReplyDelete
  42. Jammen då gler eg meg veldig;) Blir kjekt å endeleg treffast! Poesi fiksar eg, om du tek deg av det som kostar;)

    ReplyDelete
  43. Hehehe. Ja, her skal jeg love deg at det svinger fort. Til tider må jeg helt nødt til å avbryte folk når jeg prater med dem, for da kommer jeg på noe annet jeg må NØDT til å ta opp eller spørre om. Og for ikke å glemme det så må det nesten bare komme ut med en gang.

    Så fra tankeferie til ferdigmalte lister.. Syntes jeg bare leste det i kommentarfeltet ditt. Men det var nettopp det jeg syntes var rart, for i følge min snekker så finnes det ikke ferdigmalte lister, bare ferdig grunnet. Vel vel. Samme det. Jeg ville bare se om det gikk an å jukse seg bort fra en jobb ;-)

    ReplyDelete
  44. Okei då! Du er tilgitt for at det ikkje er meg du tenker på om natta. Er veldig fornøgd med at du tenker på meg når du køyrer bil, he,he!

    ReplyDelete
  45. Divamamma: jo jeg mener bestemt det finnes ferdigmalte lister, det er typisk hos folk som ikke gidder male. Jeg liker fantisk best å male dem selv, fordi spikrene må jo males uansett, og det vil alltid være ujevnheter. Ferdigmalte vinduer derimot: OH YES!!

    ReplyDelete
  46. Innlegg kommer!! Skal bare skru litt møbler først også! :o)
    Lister kan kanskje limes? Jeg er lat...... MEN å lime listene er vel både latskap og fryktelig juks :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...