Thursday, June 30

hvem er hvem?

På tide med en liten test..
For vet dere egentlig om alle de fine bloggerne som finnes der ute?
Vel?  Hm? Gjør du?
Fremgangsmåten er i alle fall som følger: 
Dere skal finne frem til hvilke bloggere jeg gir beskrivelser av her.
Det kan være kjente bloggere eller mer ukjente bloggere.
Og dere kan bruke bloggrollen min til hjelp.

Hvem er hvem?

Blogger nr.1
Denne damen er flink til å sy. Hun liker godt lilla. Har 4 barn.
Og hun liker seg godt blant nudister.
Tror jeg.

Blogger nr.2
Denne bloggeren  pusser opp, renoverer, pusser opp...renoverer..
I fjøset sitt.
Og er flink til å legge igjen spor etter seg.

Blogger nr.3
Denne livlige damen krever tydelige svar. 
Kan være skarp, men er aller mest uhøytidelig og morsom. 

Blogger nr.4
Nynorsk-blogger som beskjedent blogger om alt og ingenting, 
Og får det til å bli morsomt.
I dig you!

Blogger nr.5
Denne bloggeren har jeg fått kommentar av hele 2 ganger. 
(og ble helt vill begge gangene).
Hun er STOR, ihvertfall for meg.
Og hun liker Green Gate.

Blogger nr.6
Denne damen synes det er greit å fortelle oss hva vi trenger.
Veldig greit.

Blogger nr.7
Ung småbarnsmor fra Haugesund som alltid har morsomme hverdagshistorier på lur.


Blogger nr.8
Denne lille damen liker ikke edderkopper, men oppholder seg likevel mye i naturen.


Blogger nr.9
Hun her bor ikke så langt unna meg.
En herlig virrekopp som tar skarpe og flotte bilder.

Blogger nr.10
Denne bloggerkvinnen har ikke 4 barn, 
men har likevel gode kunnskaper om både det ene og det andre.
Hun blogger om god musikk og mat. 
Og byen er Bergen.

For enkelt? For vanskelig?
Se hvor mange du klarer.
Den som klarer flest riktige vinner nemlig...


Tadaaaa!
En Stavanger-by-night-kveld.
Sammen med meg, og kanskje noen natteravner.
Hvis jeg får tid.
Good luck☺

21 comments:

  1. Ikke lett quiz, dette her, men elsker jo quizer, så jeg må prøve.
    Eneste jeg er sikker på, er femmern, Emmeline.
    Sekseren må være "det verden trenger"
    Toeren må være "livet i fjøset", og tieren tipper jeg er Siven.
    Nieren er Frk Virrum.
    Og eneren er vel Bondekona.
    Sjueren er vel sikkert meg, men du har misforstått - jeg kommer IKKE fra Haugesund.

    ReplyDelete
  2. 1. Meg?
    2.Livet i fjøset?
    3.Pia?
    4.Ingen jeg kjenner..
    5.Emmeline
    6.Hva verden trenger?
    7.Heller ingen jeg kjenner..
    8.Lille Elin?
    9.Frk.Virrum?
    10.Siven?

    Nå kjenner jeg at jeg MÅ vinne,
    fordi jeg absolutt trenger en Stavanger-natte-tur.
    Med deg.
    Også natteravnene, da..

    ReplyDelete
  3. Jeg konkluderer med at leselista di skal jeg gå gjennom ihvertfall. Gleder meg til svarene!

    ReplyDelete
  4. Hihi, gøy! Kunne gjerne tenke meg å vinne en Stavanger-by-night sammen med deg. Har faktisk jobba i Stavanger ett år(!) og har ikke vært der siden...
    Men de eneste jeg klarer, tror jeg, er nr. 5: Emmeline, nr. 6: meg, nr.7: frk. virrum?, nr 1. Bondekona? Og så ikke flere :-( Gleder meg til fasiten!!!

    ReplyDelete
  5. Ojda, kuleste testen EVER! den skal jeg kikke nærmere på. Har skumlest og smilt gjenkjennende til tre-fire alt.(Slå den!!). Haster videre for nå-kommer plutselig tilbake!

    ReplyDelete
  6. 1. Alexia, 2. Bondekona, 3. Pia, 4.Røsslyng, 5. Emmeline, 6. Det verden trenger, 7. ..burde vist!, men vet ikke, 8. Bare lille Elin, 9. meg, 10. Siven.

    Kommer tilbake til 7..må jo finne det ut..

    ReplyDelete
  7. OJ, vanskelig! Gjør et forsøk.

    1. Bondekona
    2. Livet i fjøset
    3. Siri fra Hverdag - mer eller mindre...
    4. Shy B
    5. Emmeline
    6. Det verden trenger
    7. Pia
    8. Vet ikke..
    9. Frk Virrum
    10. Meg?

    Kjenner jeg lar meg påvirke litt av svarene over, men prøver å være litt uavhengig.

    Hmmm, hadde lyst å sette Elisabeth, innerst i veien inn også, men fant ikke noe som passet helt. Hmmm, jeg er dårlig på å følge med når det kommer til hvor mange barn folk har... ;)

    Blir spennende å se svarene. :)

    ReplyDelete
  8. 1. Bondekona
    2.Livet i fjøset
    3. Pia
    4.Røsslyng? men kan være mange andre
    5. Emmeline
    6. Det verden trenger
    7. hihi - er det meg?
    8. Lille Elin ?
    9. Frøken Virrum
    10. Siven


    ihvertfall skjønner jeg at jeg må surfe litt mer i bloggrollen din...

    ReplyDelete
  9. Ingen anelse, men ble nysgjerrig på nummer tre og skal sjekke ut bloggen når du forteller hvem som skjuler seg der.

    ReplyDelete
  10. Haha! Her var mange forslag! Lurer litt på den nr 4?? Men eg er for beskjeden til å tippe at det er meg. Og for beskjeden til å antyde at Bondekona, Pia og Alexia burde skjerpe seg, og iallefall litt forsiktig foreslå meg. Hehehe!
    Enig med Siven, men vil ha Pia på nr 3 og Alexia på 7

    ReplyDelete
  11. ja, skal skjerpe meg...såklart Shy B på 4.Såklart! Sorry! :P

    de natteravnjakkene, kommer de i flere farger?

    ReplyDelete
  12. Tøfft!! Kjenner jeg har det litt for travelt med planlegging av helgas aktiviteter til å delta, men gleder meg til å se resultatene ;))
    Lurer på om jeg vet hvem nr 2 er????? Hi hi ;)
    Ha en flott dag :)

    ReplyDelete
  13. hi, hi... så morsom quiz... den eneste jeg er sikker på er emmeline.... følger spent med på fasit!

    klem beate

    ReplyDelete
  14. Jeg skal ikke prøve meg en gang; noen tror jeg er klar, mens andre kunne passet på flere:O)
    Klemmings;)

    ReplyDelete
  15. Argh!!! Jeg har hatt trøbbel med å komme meg inn i hele dag - jeg fikk publisert mitt strømpebukseinnlegg, så skulle jeg inn og redigere det (forstørre bildene), og da falt jeg ut! Overalt! Men nå er jeg på en annen maskin, har fått forstørra bildene, og MÅ inn for å rope at selvfølgelig er det Shy B!! Og Alexia er kjempeung og bor i Haugesund.

    ReplyDelete
  16. Dro kjensel på noen her ja, men har dessverre ikke mulighet til å vinne den Stavanger-turen, ser det ut til... Det var for mange gode svar over her. Men fasiten skal jeg få med meg. Kanskje oppdager jeg noen nye blogger :)

    ReplyDelete
  17. Er ikke alle jeg kjenner til ser jeg, men jeg vet i alle fall at kjempeunge Alexia bor i Haugesund. Og jeg vet hvem som er veldig glad i GreenGate:)
    Ved kjapp opptelling er det 1,2,4,8,10 som jeg ikke helt kan identifisere (i alle fall ikke uten å jukse og se hva de andre har sagt;-)

    ReplyDelete
  18. Å, hallo!!!
    Jeg skjerper meg sporenstreks!!!
    nr 4 er selvfølgelig ShyB.
    Unnskyld..!

    Eh...er Alexia fra Haugesund?
    Trodde Stavanger..

    ReplyDelete
  19. Oki..nå har jeg tenkt, sett, lest og tenkt igjen! Detta var vanskelig.. Dette er hva jeg kom opp med til slutt: (trur je.)
    1. Bondekonas bekjennelser (men nudister?? gått glipp av det gitt)
    2. Livet i fjøset
    3. Mormoruniverset
    4. A bit (ch) shy
    5. Jordbærpiken
    6. det verden trenger
    7. *irriteredne blank* kan det sikkert!
    8. Må være et merkelig menneske.. Tror det kan være meg, selv om jeg kjenner til ei anna lita dame som beskrivelsen også kunne passet på... ;-))
    9. Frk. Virrum
    10 Står om to der: Siven eller Hello Baby Lou. Tør ikke ta sjansen på det ene eller det andre.

    ReplyDelete
  20. Vet ikke, ganske enkelt.
    Men jeg falt for premien. Kjempebra :)

    Har stått tre dager på stand for Natteravnene på Martna'n i Trondheim denne uka. Ørkendyret fikk være med og holde banneret til MC-ravnan, mens vi delte ut informasjonsbrosjyre og prata med folk. Masse folk. Fin avslutning på ferien :)

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, sist om kunnskapsformidling og sjikane

    ReplyDelete
  21. Fullstendig "lost"!! Jeg leser vist ikke de riktige, men tror nr 7 er alexia.... Kanksje??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...