Monday, June 6

just do it


Jeg er fremdeles ikke fan av ordbekreftelser.
Og ber atter igjen alle mine nye, og noen av mine gamle lesere om å fjerne det.
Det er enkelt å fikse, og det gjør det mye lettere og kjappere for andre 
å gi deg kommentarer (eller vil du helst ikke ha kommentarer?).
Just do it.
Før jeg blir spinn hakka gal.

Og hallo!! hvorfor får jeg alltid det samme ordbekreftelsesordet (ovenfor)? 
Kan du forklare meg det?

Si meg,hvorfor har du(fremdeles)disse
ordbekreftelsesgreiene?

35 comments:

  1. Kan jeg få være så snill og få linke dette innlegget "hjemme hos meg"? Pleas!!

    Og jeg har IKKE dette fremdeles, skulle vært forbudt!

    Hvorfor du alltid får den over der... vel... tjihi. ;-)

    ReplyDelete
  2. lille Elin: klart du kan linke. Du kan linke SÅ MYE DU VIL!!! For guds skyld. (men du er flink som spør, jeg spør aldri. Jeg bare stjeler bilder og linker i hytt og pine.)

    ReplyDelete
  3. Jeg har stjålet fra deg før jeg... tenkte det var pent å spørre sånn innimellom.. :-D

    ReplyDelete
  4. Har ikke sånn lenger, fordi jeg trur det var du som sa til meg ;)
    Hvorfor du må skrive retard hver gang veit jeg ikke... litt spoooky syns jeg...

    ReplyDelete
  5. Mormor og Elin: dette gjelder så absolutt ikke dere. Dere er superfornuftige ;o)

    ReplyDelete
  6. Jeg tror jeg har skrudd av min jeg også. Sist gang du var på dette kjøret tror jeg. ;)

    Kjenner irritasjonen stiger jeg også. Ordbekreftelsen gjør det helt umulig å kommentere per telefon.

    ReplyDelete
  7. Ordrebekreftelse er det mest unyttige som finnes i hele blogglandia! Og hadde jeg bare forstått hva som er årsaken til at noen velger å ha den på!!!????!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Fordi du en gang fortalte meg at jeg IKKE burde ha det, så har jeg det ikke:-)

    ReplyDelete
  9. Ooops! Det har jeg ikke tenkt på... Jeg tror jeg herved har gjort noe med saken;-)

    ReplyDelete
  10. Å nei du. Det er så kjedelig med den ordbekreftelsen! Jeg tror noen bruker den for å unngå spam. Mulig det har noe for seg. Ikke vet jeg. Men jeg er IKKE plaget av spam sjøl uten ordbekreftelse. Men mange av bloggene jeg er innom har sånn - og jeg legger igjen kommentarer likevel. Hvis bloggen er fin nok - tar jeg bryet!

    ReplyDelete
  11. Ordrebekreftelser vil vi IKKE ha .... !!
    Fjernet min for en god stund siden da jeg fikk noen små tips om det:)

    ReplyDelete
  12. Jeg er enig, få det vekk!!!

    ReplyDelete
  13. Nå skal den forhåpentligvis være fjernet:-) Jeg trodde den forsvant da jeg oppdaterte bloggen for en stund siden, men tydeligvis ikke. Du får heller gi beskjed igjen hvis den fremdeles ikke er vekke.

    ReplyDelete
  14. Hm...hvordan får man fjernet den da?
    Jeg får ikke til å kommentere hos deg uten å ha lagt inn name/URL.(Får ikke kommentert med min google account) Det er faktisk også litt irriterende. Men det er ikke din skyld, det er ett problem som har oppstått sånn plutselig hos flere.

    Og det problemet har jeg ikke hos de med ordbekreftelser. Så for meg går det faktisk kjappere å kommentere hos de.

    Rare greier :)

    ReplyDelete
  15. Maysan: en fjerner ordbekreftelsen ved å gå inn på "settings" (mitt er på engelsk) og under her "kommentarer". Der er det et punkt som går på ja/nei til ordverifikasjon. Hvis du har blogg.no, så vet jeg ikke. Men sikert ikke vanskelig.
    At du har vanske med å få kommentert her hos meg pga URL, kan skyldes at du må legge det inn slik at det lagres (via lagreknapp) og at du må legge inn fullstendige opplysninger. Ingen dataekspert. Ellers skyldes det blogger sine siste sprell.

    ReplyDelete
  16. Jeg har fjernet min etter en slik propaganda som du nå kjører, hahaha!
    Jeg visste ikke engang at jeg hadde slik bekreftelsesting jeg, men det hadde jeg gitt;))
    Og jeg syns det er skikkelig slitsomt og alltid måtte skrive inn denne koden!!!

    Jeg skriver under på denne;)

    Klem Line

    ReplyDelete
  17. Jeg har aldri hatt den bekreftelsen, freista lykkja uten og har aldri fått noe spam. Bare velskrevne kommentarer fra høflige, høyst oppegående kvinnfolk med hederlige hensikter.

    Men litt artig noen av de orda en får opp, som ditt eksempel.

    ReplyDelete
  18. Jeg følger deg der!
    Jeg får jo kommentarvegring av mindre. Godt sagt, og hvem vet? Kanskje jeg linker jeg også!
    Klem fra LIV

    ReplyDelete
  19. Enig, få det vekk!
    Det er nesten sånn at jeg ikke gidder å kommentere på grunn av de @#%#@* (Sånn ser banneord ut i Hårek) tegnene jeg må skrive inn.
    Ser ikke poenget med det heller...
    Klem

    ReplyDelete
  20. Men, Jeg har også problem m å kommentere hos deg, Og må uansett hva jeg prøver legge inn url adresse....kun hos deg. Rart.

    ReplyDelete
  21. Frk.V: Ja, det er rart -for det var ikke slik før..Eller? Har vært inne for å sjekke ut hva det kan skyldes, men jeg finner ingenting. Jeg har i allefall ikke endret på innstillingene ifht dette.
    Usj,kjipt.

    ReplyDelete
  22. Jada, masa! (her kunne det ha fulgt med et blunkesmilefjes, men jeg nekter å bruke slike..)

    ReplyDelete
  23. Hello!! (baby Lou): ;o) ;o) ;o)

    ReplyDelete
  24. Takk for at du står frem, og slår hardt ned på det. Det er et utrolig stort irritasjonsmoment!

    ReplyDelete
  25. Jeg føler meg IKKE truffet av dette WB!!! Ikke i det hele tatt!!!

    Og så bare ett lite innspill når det gjelder det med å kommentere med google account. Jeg opplever at når jeg surfer med explorer så oppfatter ikke nettleseren at jeg er pålogget uten at jeg er inne i oversikten. Så jeg må legge inn navn/kobling for å få kommentert som "meg". Jeg har ikke hatt noen problem med dette etter at jeg gikk over til chrome (noe som kanskje er litt logisk siden det er Google som har den nettleseren...)

    Og nå kom jeg på noe: siden det var du som tipset meg om chrome, og gjorde det lettere for meg, så kanskje jeg skal skru av ordrebekreftelsen for deg. Kanskje;-)

    *Klemz*

    ReplyDelete
  26. Hanne: ja, Chrome er bare toppers!
    Takk, gjør det♥

    ReplyDelete
  27. hah, se der du. Nå kan jeg jo kommentere hos deg. Fordi jeg bruker Chrome. Hm...kanskje jeg må gjøre noe med det på jobben? (ooops, nå avslørte jeg at jeg surfer rundt i blogglandia på jobb...)

    ReplyDelete
  28. P.S ..tror jeg har fått fjernet det nå. *klapp på egen skulder*

    ReplyDelete
  29. Maysan: aha,ja -kan det være noe så enkelt??
    Ikke vet jeg. Har egentlig urovekkende lite peiling på blogge-ting og ja..egentlig alt pc-greier.. men bruk Chrome!

    ReplyDelete
  30. Hehehe, jeg irriterer meg også grønn over ordbekreftelser, og visste faktisk ikke at jeg selv hadde det før du sa i fra. Takk til deg ;-))

    ReplyDelete
  31. Veronica: nei, det er akkurat det! Mange vet ikke selv at de har det! og mange vet ikke at det faktisk er mulig å fjerne! Hurra, for en lykkedag!

    ReplyDelete
  32. Haha, SÅ enig med deg!
    Noen ganger lukker jeg nettleseren for tidlig, og kommentaren blir ikke postet i det hele tatt...

    Knallartig med kommentarer, både å gi og å få! Derfor er jeg enig i at det bør være enkelt og greit!

    Håper du får ei strålende uke!
    Klem

    ReplyDelete
  33. Tror mange ikke er klar over at de har den - ikke alle kommenterer hos seg selv, og da vet man liksom ikke om det. Men nå vet de!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...