Friday, July 15

feels like heaven


Juhuu!! 
Endelig ferie!
Og vi varmer opp med en ukes ferie på..


..Bahamas Islands,
Karibien.

Oh,yesss baby!
Det skal bli herlig.



Eller århh ok..! 
For å være helt ærlig, 
så er det mer sannsynlig at vi starter her..



Men det er vel lov å drømme?

Uansett, ferien er kommet.
And I'm telling you guys..


It feels like heaven..

Happy summerdays all my precious!
Er tilbake om en uke.
Og da forventer jeg at dere er på plass.
Jepp..da sier vi det.
So long!

29 comments:

  1. Nyyyyt ferien, og send meg en tanke. Jeg har en uke til på jobb jeg:-S Og når du kommer tilbake da reiser jeg...

    Men jeg tar med meg øyeblikkene på ferie, for at storesøster og de andre som er hjemme skal få følge oss på turen så jeg er her når du er tilbake:)

    Ha en "dejlig" uke,
    klem fra meg:)

    ReplyDelete
  2. koz å klemmzz schnuppzi :) noe sier meg at du mest sansynlig er like stor fan av slike utrykk som meg ;-) kos deg på ferie!

    ReplyDelete
  3. God ferie! Legoland? Isåfall: se etter en høy altfor engasjert mann, to små bøller og meg. Jeg prøver sikkert Å holde styr på alle eller noe sånt..

    ReplyDelete
  4. SurreSilje: jeps, blant annet.
    Skal holde utkikk etter dere. Hvilken dag?

    ReplyDelete
  5. Hanne: Da har vi en avtale;o) Hold ut, en uke på jobb går fort! En ukes ferie går fortere.. Klem!

    Trollmora: Kooozemozeoverdosekoz tilbake!

    ReplyDelete
  6. drømmer er nesten like bra som virkelighet. Legoland..vet ikke helt, ta med stol ;-)

    ReplyDelete
  7. Ha en herlig ferie uansett hva dere finner på! Klem!

    ReplyDelete
  8. Håper dere får det finfint i Legoland,
    bla...
    Men hva med meg..?


    Kommer at sakna deg.

    Kino når du kommer tilbake?
    :)

    ReplyDelete
  9. God tur! Og god sommer. Klem Tonje

    ReplyDelete
  10. Kos deg på ferie;)) Ferie her også nå- endelig!! Tja....hadde ikke vært så ille med Bahamas da :)) Klem

    ReplyDelete
  11. Bondekona: ♥ savner deg allerede.. :o)
    kino hadde vært smashings!

    ReplyDelete
  12. Kos deg på ferie snuppa! Jeg er i Legoland på lørdag tror jeg.....Sørlandet før og etter neste helg, så blir vel ei uke med lite blogging for min del og.

    Så da kanskje klarer jeg vel å holde ut ei uke uten deg....

    Klemz!

    ReplyDelete
  13. Ferie er herlig uansett, bare fordi det er... eh ja, FERIE! Ha ei strålende uke! :o)

    ReplyDelete
  14. Gooooooood ferie, uansett hvor dere drar!!! Strender og palmesus er sterkt oppskrytt, synes jeg............

    ReplyDelete
  15. Alexia-vennen! god tur, kos dere masse! SMASK!

    Og takk alle sammen, ha en fin uke!
    tusen tonn klemmer;o)

    ReplyDelete
  16. Ha en super ferie! Legoland er jo......fint...He he, nettopp vært der....i 10 timer....

    ReplyDelete
  17. Goooood ferie!!! Jeg skal holde ut til du er tilbake, lover!

    ReplyDelete
  18. Kos dere masse og ikke gjør noe jeg ikke ville gjort ;)

    ReplyDelete
  19. God ferie! Du får snike deg innom av og til, selvpålagt bloggerferie eller ikke. :-) Men kos deg!

    ReplyDelete
  20. Oh my...det første bilde såg fristende ut. Men vi har også bare vært på hytta og en dagstur til Bergen. Vi får håpe på litt finere vær, så kan vi fp sydenlignende tilstander her også. ;)
    Ha en strålende ferie!

    ReplyDelete
  21. Å, jeg ble misunnelig et lite øyeblikk der. Men så godt og se at dere "bare" var Bergen eller Legoland. hehe.
    Kos dere uansett med ferien!

    ReplyDelete
  22. Så deilug! Begynner på jobb igjen i morgen, etter 3 uker ferie..
    Bahamas hadde vært noe, men Bergen er jammen flott i solskinn også!!

    Klem

    ReplyDelete
  23. Frekt å stikka rett før eg kom heim att! Men unnar deg ferien då:) KOS deg! Kanskje eg ser deg i Bergen utan at eg veit det?

    ReplyDelete
  24. God ferie til deg!!
    Bloggast om nokre veker då..!

    ReplyDelete
  25. Er da her jeg?

    Original Kamelrytterske, bare på Karavanseraiet.no, nå om Snare turer

    ReplyDelete
  26. Bergen brygge?!
    Eller Legoland..håper jeg!
    :-)

    ReplyDelete
  27. Gooooo Feriii i Legoland! <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...