Tuesday, August 9

do you wanna take a look



..at my new outfits?



So cool and relaxed..


I show off.


Not exactly wild about this one though..


But I love this one.


And this one.


And this one.

Nice?
Wanna see some mummystuff?


Stretchy mummy-knickers.
Not that she needs the stretch, she says.


And yep! My mum is superskinny. 
Just like you have imagined her.


My mum likes cardigans from Zara.
This is her fourth.


She also likes loves blouses from Zara.


And obviously she just can`t get enough of those jackets.



She also bought me some new books.
Love them.
And my mum is especially crazy about books by Roald Dahl.


Oh sure.
My bigsister also got some stuff.


This is what happens when my mum goes abroad for a few days.

You like?

37 comments:

  1. Oh my god, have you becomed a english speaking woman now?? Secret dream of moving there maybe??

    ReplyDelete
  2. Linda: this is my son speaking. Guestblogging, you may call it.

    ReplyDelete
  3. Bare lekre ting! Jeg har også lyst på cardigan fra Zara og den jakka du har kjøpt deg. Gutteklærne var jo bare helt superb!

    ReplyDelete
  4. Å, den mammaen har shoppinggenet i orden. Skjelettpysjen var artig, tenker den blir en hit i mørket.

    ReplyDelete
  5. Wow, så mye kjekt du fikk kjøpt i Aberdeen...Kjekt med ting fra Gap og Zara siden det ikke er så mange av de butikkene i Norge.

    ReplyDelete
  6. Elisabeth: yep!

    Fru Tunheim: akkurat! derfor må man shoppe masse når man først er der, ikke sant? Og så liker jeg å ha klær ikke alle andre har..

    ReplyDelete
  7. Ser du har shoppa:) Flott outfitinnlegg, men manglet trutmunn.

    ReplyDelete
  8. Lekkert, frøken.
    Lekkert.
    Hva kjøpte du så med til meg?..

    ReplyDelete
  9. Pia! jeg prøvde og prøvde. men sjekk ut bilde nr 2 og 3 -nesten..?

    ReplyDelete
  10. Bondekona mi! eh..sjokolade!! massevis.. men så ble jeg så sulten her en kveld. sorry!

    ReplyDelete
  11. ME LIKE! A lot. Ja, tror vi kunne gått sammen shopping. Blir forresten taust fra meg en uke...har reist vekk. Høres! Klem..

    ReplyDelete
  12. Frk.Virrum: det kunne vi nok, det har jeg oppdaget for lenge siden;o) god tur hvor enn du skal! (men du kunne jo sagt hvor du skal da, bare til meg liksom..?) klem!

    ReplyDelete
  13. oi,oi,oi! Noen har vært heldige! Så mye herlig supershoppingmammaen brakte med seg hjem!

    ReplyDelete
  14. Likte best modellen. Kan nok tenke meg at han med tiden kommer til å få mange frøkner til å knise.

    Jakka var forresten også snasen.

    ReplyDelete
  15. Me like a lot:))
    Kjenner nå at jeg gleder meg mer og mer il å komme meg over there to the NY og gjøre en hel del shopping;))
    Enig med du - veldig greit med noe ike alle har !!!

    Klem

    ReplyDelete
  16. OOO YESS !!! Dama har kosa seg ;) Og han sønnen din er en kommende modell ;)

    Klem fra Janne som er Bitte litt kreativ Hi hi ;)

    ReplyDelete
  17. Oh yes!
    I like - A LOT!!!
    Herlige saker a gitt, til alle sammen ♥

    Klem line

    ReplyDelete
  18. Bare til deg da, Stord...jada. joda, det finnes internett her, men...ferie er ferie. TudeLu!

    ReplyDelete
  19. Frk.V: du, jeg blir med! går bare her hjemme og kjeder meg uansett. Siste feriedager, rastløs og giddalaus. Stord er sikkert mye bedre for meg.

    ReplyDelete
  20. Neste gang plukker jeg deg opppå veien..denne gangen skjedde det litt fort, selv for meg. Skjer ingentingen på stord, helt perfekt. Hjemme får maleprosjekt være maleprosjekt. Du, likte veldig godt den ytterjakken du viser her...sånn vil jeg også ha!

    ReplyDelete
  21. Flotte outfits!
    Shopping i en bra by, med tid og penger nok, er himmelriket! Kjenner jeg fikk lyst på en tur nå... Uten mann og barn, for merkelig nok, deler de ikke mors begeistring for shopping...

    ReplyDelete
  22. Aspirerende modell og rosablogger, han der kommer til å gi Fotballfrue sterk konkurranse om noen år!

    Neste gang blir jeg med, kofferten din var jo fylt med goodies - me like! Spesielt superskinny-buksa, tror ikke jeg hadde fjerna det merket;-)

    Klem fra Hanne (som fungerer best etter ti på kvelden og skal til å tørke støv;-)

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. Hilde: enig, shopping er aller best uten mann og barn. Egentlig helt alene.. ;o)

    Hanne-snuppa: haha,ja tror du? han tar vel etter storesøstra som er en ganske så rosabloggende her i huset..

    Fjerner aldri det hjertet, er du gal:o)
    klem fra et annet B-menneske som skal i gang med klesvask.

    ReplyDelete
  25. wow, flink du har vært! Skinnyjeansene var min favoritt også! Like a lot- alt sammen! ♥

    ReplyDelete
  26. Love it. Å er veldig gla for at jeg også passet skinnyjenasene :P

    ReplyDelete
  27. Nyyyyydelige saker du har shoppet da! Og for en sneisen gjesteblogger du har ;)

    ReplyDelete
  28. Me like! Especially the supermodel-pouting pose in pic no 3!
    Nå fikk jeg veldig lyst til å reise til GB på shopping altså! River Island er absolutt en av mine favorittbutikker!!

    ReplyDelete
  29. River island er en stor favoritt her også, og gleden var stor da de også hadde fått barneklær her!

    ReplyDelete
  30. A little bit shopping queen...?

    ReplyDelete
  31. Du giddalaus? Ikke gidder å sjekke ut kamerafunksjonene? Med SÅ flotte bilder! Ha... tror deg ikkje ;-) Likte klærne, spesielt jakka! Men du... trusene ser ut som de er i ull..???!

    ReplyDelete
  32. kissamelissa: bruker kun automatfunksjon, godt dagslys og mitt elskede Sony. Seriøst.
    Trusene er ikke i ull, men kanskje de burde vært det? kaaaldt ute i kveld!

    ReplyDelete
  33. I LOVE!!!! :) What does you sister think about those TOMs shooes??? I want TOMs myself....

    ReplyDelete
  34. She was ecstatic!! she got two pairs.. For the same price of one pair in Norwegian prices;o)

    Mum got one pair aswell;o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...