Saturday, August 13

lørdagsquizzz

Javel folkens!
(som vi ofte sier her i Stavanger)
En ny lørdagskveld, en ny quizzz...


Er du klar?


Denne bedårende herligheten er familiens lille røver.
Og du ser nok hvem han heier på?


Men hvor gammel tror du han er på disse bildene?

Den som kommer nærmest  i alder 
(og prøv å ikke si akkurat det samme som noen andre),
vinner selvsagt en liten premie.


En ekte gullpenge?


Et WB-heklet hekleteppe?

Who knows?
En ekte premie blir det ihvertfall.
Fordi jeg er så gavmild og raus.
Empatisk og taus.

Lykke til sugarbabes!

42 comments:

  1. Kul konkurranse:))) Men er jo redd for å fornærme den ultrasøte gutten og tippe feil....men jeg tipper 3,5 år........
    Gullpenger og tepper....her kan det bli flotte premier å hente;)))
    Nyt kvelden:)

    ReplyDelete
  2. Morsom konkurranse ;)
    Jeg tipper 3 år og 2 mnd :)

    bk_bv@hotmail.com ;)

    ReplyDelete
  3. Hm..jeg tror søtingen er 3 år på dette bildet.pengen kan prinsen få beholde..jeg trenger heklateppet! God helg!

    ReplyDelete
  4. Jeg tror han er 3 år og 4 måneder på bildet.

    ReplyDelete
  5. 3 år og 6 mnd.
    Faktisk.

    sorry, nå har ikke jeg sett hva andre enn Pia over meg her har skrevet..

    ReplyDelete
  6. Det er ikke så farlig om dere skriver likt noen andre, men tilføy en dag eller tre. Så slipper jeg har lotteri her;o)

    ReplyDelete
  7. Tipper denne skjønnasen er 3 år og 1 mnd!
    Og verdens herligste Viking supporter ;)
    HEIA VIKING i morgen... jeg er å finne på
    stadion ;)
    Premie ønske: seier til Viking!
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  8. hmmm... han er 3 år, 5 måneder, 1 uke og 2 dager!

    ReplyDelete
  9. Skulle gjerne sørget for en Viking-seier May Helen! ;o) Klarer nok ikke se kampen på tv en gang..Aaaltfor nervepirrende. HEIA VIKING!

    ReplyDelete
  10. 3 år, 5 måneder og 3 uker!! Basta!

    ReplyDelete
  11. 3 år 1mnd og 1 dag.... :)

    ReplyDelete
  12. Jeg tror han er tre år og ti måneder. Sånn cirka;-)

    ReplyDelete
  13. Hmmm.. Tre år og 3 mnder?? Not easy!

    ReplyDelete
  14. Jeg tror han har bikket fire..Eller.. riktig svar er: Fire år, 1 måned og 7 dager. jup. Og vær så vennlig å ikke sende meg et umontert hekleteppe i premie. Det har jeg nok av. Takk. :-D

    ReplyDelete
  15. Sånt her er jeg dritdårlig på. Tipper 4 år og 3 mnd.

    ReplyDelete
  16. Jeg tipper 4 år og et par dager. Han fikk nok viking-skjorta i bursdagsgave.

    Jeg ler av Bare lille Elins kommentar; ikke send meg et umontert hekleteppe :D Men send det heller til meg! Jeg har noen gæmliser på jobb som gjerne tar på seg slike jobber! Nydelige farger på de rutene!

    fin søndag!

    ReplyDelete
  17. Lille Elin: hvis du tror jeg har lært meg å hekle bestemorsruter.. hm..så tar du muligens feil.

    ReplyDelete
  18. -og wow! her stiger alderen hele tiden!
    fiiine dere;o)

    ReplyDelete
  19. Vanskeleg syns eg, men altså, etter nøye studering og vill gjetting, hamnar eg på tre år, tre månadar og tre dagar... Og satsar på at alle gode ting er tre;)

    ReplyDelete
  20. 3 år , 1 mnd og 21 dager :)

    ReplyDelete
  21. 79?
    Jeg er utrolig dårlig til å tippe alder.

    ReplyDelete
  22. Hmm, jeg har snoka litt på bloggen og det ser ut til at han har bursdag i september? Hvis bildet da er tatt sånn ca. i juli(?), tipper jeg at han er 3 år, 9 måneder og 26 dager. ;o)

    ReplyDelete
  23. God kveld! Tror han er ca 3 år, 3 måneder + 3 uker og 3 dager. Så det så ;) God natt!

    ReplyDelete
  24. Hm... 3 år, 9 måneder og 6 dager?

    ReplyDelete
  25. Jeg tror han er 2 år og 11 mnd på disse bildene :)

    Netten

    ReplyDelete
  26. Jeg tipper 3 år. Blank. Han tilbragte bursdagen sin i dyreparken!

    ReplyDelete
  27. Før en søting. Jeg tipper 3 år og 11 måneder.

    ReplyDelete
  28. man kan aldri vite med deg. :-D vart litt skremt av bildet må jeg si. :-D

    ReplyDelete
  29. oki... ser den kan være litt uklar.. hihi. Det er ikke bildet/bildene av den fine gutten jeg ble skremt av. Det var bildet av lappene.. og muligheten til å få de i premie siden jeg har svart riktig.. skjønner?

    ReplyDelete
  30. lille Elin: de lappene, kan jeg love deg at du ikke får i posten. De er fra et bilde jeg har googla (ulovlig);o)

    ReplyDelete
  31. Skyndte meg å skrolle forbi de andre kommentarene for å tippe på EKTE! Tipper lilleGubben er 3år 4 månder og 21 dager på disse bildene.

    ReplyDelete
  32. PS du er skikkelig crazy som driver med ulovligheter!

    ReplyDelete
  33. Jeg skipper eget innlegg og kårer VINNEREN her!

    Denne bedårende Vikingsupporteren er 3 år, 9 mnd og 24 dager på bildene!

    Og snoken Heidi er vinneren! GRATULERER!
    send meg navn og adresse til:

    alittlebit@hotmail.com

    Så er gullpengen snart på vei;o)

    ReplyDelete
  34. Luring. Legger ut innlegg man ikke kommer inn på. Men gratulerer til vinner! Gullpenge er ikke hverdagspremie altså.
    Og sorry for at Viking tapte. Seriøst mener jeg det. FFK vant men det veit du vel.

    ReplyDelete
  35. Ja,det føltes bare helt feil det innlegget jeg kjapt laget først. Det ble bare superteit.

    Ikke helt i bloggemodus for tiden.
    Irriterende!
    Kjipt med Vikingene våre, men det skyldtes nok at den ene spilleren måtte stikke for å ta i mot en baby.

    Alltid en grunn.
    :o)

    ReplyDelete
  36. Gratulerer til vinneren. :-) Bloggmodusen din kommer nok tilbake... MÅ!! Bra du bare hadde lånt bildet :-D av lappene.. :-)

    ReplyDelete
  37. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  38. Hihi, festlig! Også jeg som egentlig er så dårlig til å gjette alder! Nå lærte jeg iallefall at det lønner seg å snoke! ;o)

    Gullpengen er velkommen, adressen kommer straks. Ha en strålende dag! :o)

    ReplyDelete
  39. Så gøy quizzzzzzzzaz.....bzzzzz.
    Fin gutt uansett alder ;)

    ReplyDelete
  40. altså......en quizz uten meg- hrmf

    er hjemme igjen. Skal blogge og, bare vent...litt ute av bloggemodus sjøl

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...