Friday, September 9

fredagshelg

Nei,hallo.
Nå får vi avslutte klissete kjærlighetserklæringer, og bekymrede bekymringsmeldinger.

Selv om det er veldig veldig søtt.


Det er liksom helg og greier?


Selv om det for noen bare er fredagshelg..

Så tusen hjertelig takk til Stavanger kommune for at jeg slipper å

tilbringe helga hjemme for å

vaske klær
henge opp klær
brette sammen klær
stryke klær
kile tær
plukke bær
spise dessert
og
ikke minst pusse lær


Og tusen takk for alle hjertegode ord fra alle dere der ute.
Dere er noen ekte bloggevenner.



Oops, der kom det enda en.

39 comments:

  1. Herlige bilder, herlig gutt (og jeg ser fortsatt krøll:).
    Ha ei god fredagshelg WB

    Klem fra meg:)

    ReplyDelete
  2. ... trenger jeg nye bilder forresten, eller har jeg vært for lite ute i frisk luft. Jeg synes det mangler noe på bilde nr to:-S

    Koffor?

    ReplyDelete
  3. * nye briller...
    hjelpes og bevares, jeg går og legger med!

    ReplyDelete
  4. Faktisk er det både fredag og helg.

    Bursdag i lufta, eller?..

    ReplyDelete
  5. Flott gutt :) God helg !
    Klæm fra mæ ;)

    ReplyDelete
  6. Bondekona: jeps! det svirrer noe i lufta ja.

    ReplyDelete
  7. Ha en fin helg. Flott at det ikke ble helt stilt fra den kanten, da...

    ReplyDelete
  8. gmd gdjg = god helg på mobil når man er vant til å skrive med ordbok men så har man trykket for mange ganger på firkanttasten og dermed slått av den før nevnte ordboken. Så en riktig gmd gdjg til deg fra meg med eller uten skriveleifer :) og bursdag eller som det blir uten ordbok: atqdag :)

    ReplyDelete
  9. Trollmora: OMG,LOL, ftw?
    Ingen bursdag enda, heldigvis!!!! det øverste bildet er redigert ifbm bursdagsinvitasjoner.. Som snart må leveres, herlighet så treig jeg er blitt. Hva skjedde? God helg til deg også!

    ReplyDelete
  10. 6 -årsdag? åå store fine gutten- gratulerer til han!

    får pusse lær og kile tær jeg da....siden jeg er hjemme mener jeg.

    ReplyDelete
  11. Ikke før 20.sept.
    Hvor ble årene av?
    sukk.

    kos deg hjemme du!

    ReplyDelete
  12. Kos deg masse i helga!!!
    Klemmings;)

    ReplyDelete
  13. Ha ei fin jobbehelg:) Kjekt med songar, men endå kjekkare med heilt ekte Whitebite-ord og bilete:) Sjuårsdag her om fem dagar, men invitasjonar har eg ikkje tenkt på ein gong;) Jaja, får ta det som det kjem.

    God klem frå meg!

    ReplyDelete
  14. Næmen hallo til deg! Du er i gang igjen :)
    Og god jobbehelg til deg :)

    ReplyDelete
  15. Godt bloggepausen er over!
    Nydelige gutten din da! Herlige bilder :o)

    Ha ei fin helg med kommunen. Jeg har fri fra kommunen min til mandag ;o)

    ReplyDelete
  16. takk, Hilde. Håper du bor i en fin kommune! Bokommunen min er fin, men hver mandag drar jeg til nabokommunen. Der er lønna høyere :o)

    ReplyDelete
  17. Ønsker deg en god helg, uansett hva den måtte inneholde!

    ReplyDelete
  18. Tjohei og hopp! Herlig gutt du har. Og ha en fin jobbehelg.

    Og jeg som trodde jeg hadde tatt vekk ordbekreftelsen for lenge siden...det var iallefall det som var vitsen.
    Så hva jeg har fjernet da er vel uvisst...

    ReplyDelete
  19. fargebarn: oops, ikke godt å vite!haha! men takk for at du tok den vekk, den er bare tull å ha;o)

    ReplyDelete
  20. Å så herlig at du er tilbake igjen!
    Nydelig bilde av en flott snart 6-åring!

    Jobba på du. Flink, flink!

    ♥ fra meg

    ReplyDelete
  21. Godt å ha deg ordentlig tilbake! Ha en fin jobbehelg. I Stavanger kommune også, altså? Her venter bursdagsfeiringer både 15. og 18. :-)
    Stå på og nyt helga uansett hva, hvor og hvordan. Klem <3

    ReplyDelete
  22. Flotte gutten din, håper han trives som skolegutt:) Han ser fornøyd ut på bildet ihvertfall:)
    Har jeg ordrebekreftelse????Det SKAL jeg IKKE ha:) FJerner den så fort jeg kan:)
    God arbeidshelg:)

    Trine

    ReplyDelete
  23. Stilig snart seksårsgutt, og veldig stilig m nytt innlegg fra deg:-) God jobbehelg!

    ReplyDelete
  24. Hello darlingsnuppa! Er du tilbake for real liksom ;)....heeeeerlig! God helg! Klem

    ReplyDelete
  25. Kissa: jeg tar for meg alle kommunene i distriktet. Puh..

    Trine i det gule huset: jeg vet ikke om deu har ordrebekreftelse (hoho), men du hadde ihvertfall ordbekreftelse! mange som ikke vet at de har det tydeligvis, så jeg gir beskjed jeg. Masete som jeg er.

    Frulongstocking: muligens det ja, men er ganske tom for ideer. Nytter ikke å prøve å tenke, det må komme av seg selv. Det er det som er greia.

    Fortsatt god helg alle i hop. Jeg legger meg etter en lang dag.

    ReplyDelete
  26. *deu, eller DU. whatever liksom.

    ReplyDelete
  27. God helg! Selv om det er fredagshelg! De er fine de også!

    ReplyDelete
  28. Jeg bryr meg ikke om at du syns det blir klissete så jeg sender en Takk for at du er her igjen nuss (faktisk ;-P) :-D

    Godt å se deg og bilder av den flotte gutten igjen.

    klemme klemme klem fra
    meg!

    ReplyDelete
  29. Elin!
    en klissete klem og et stort SMASK og tusen hjerter tilbake!!

    ReplyDelete
  30. Hei søte deg!!
    Så kort, enkel og fantastisk gledande kommentar frå deg til meg! Smiler enno :D

    Har skrulla meg nedover innlegga dine og fleire av dei har eg flira så godt at tårene kom (det skal òg seiast at eg har hatt ei drittveke, og det var ekstra godt å flire og få ein slik kommentar).

    Her vil eg lese meir og få meg i godt humør!!

    God laurdag!!

    Hanne

    ReplyDelete
  31. glad du er tilbake- me alle disse bloggpause og sånt tenkte jeg : nå at jeg fant henne liksom! -der er sant at fredag kveld kan være sånn- vanligvis jeg later som ingeting og tar alt lørdag eller til og med søndag morn ; )

    ReplyDelete
  32. He he.. pusse lær lurer jeg veldig på. Sko kanskje? Hest?

    Ellers skjønner jeg det er fler enn meg som også bruker helgene på kommunen man bor i. Skulle gjerne unnvært det gitt, og kunne brukt den tida til andre morsommere ting.

    ReplyDelete
  33. Jeg har ordbekreftelse. Det er mulig at jeg hadde fått flere kommentarer på bloggen min hvis jeg ikke hadde hatt det, men foreløpig velger jeg å ha det. Ha en fortsatt fin helg med kommunen! :-)

    Cecilie

    ReplyDelete
  34. Elisabeth: oh,no!! jeg er ikke så begeistra for hester! Men jeg liker sko. Jeg har endelig klart å ta en avgjørelse om å si opp den ene kommunale jobben min, så da slipper jeg snart jobbe helg. Hva går din kommunejobb ut på da?

    ReplyDelete
  35. Han gutten din begynner å bli stor, synes jeg :-) Godt å se at du lever, puster og ånder igjen. Det må være et godt tegn vel.. Jeg er ihvertfall glad for å se deg igjen..

    Når det gjelder disse kakene, så merker jeg at jeg blir irritert for at hun ikke bor nærmere meg. For noen flotte kaker!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...