Wednesday, September 28

hjerteknuser



Like/dislike?




Til en hjerteknuser på Varhaug.

24 comments:

  1. Like! Har ei venninne som nyleg oppdaga den songen, og vart heilt forelska. Bra tekst og melodi:)

    ReplyDelete
  2. Kaizers er en av de sikre hos oss. Glemmer ikke ferien der A sang "ompa til du dør" i fjorten dager. Da tvilte jeg litt...;-)

    Så det blir to "like" fra oss,
    klem fra A&H

    ReplyDelete
  3. Likte ikke denne sangen i starten. Nå eelsker jeg den!

    Og "Ompa te du dør" er en stor favoritt!

    Superdupert.
    liker når noen liker :)

    ReplyDelete
  4. JAAAA ! Jeg liker den sangen :) Og vokalisten NAMMMM ;)

    ReplyDelete
  5. Liker! Han synger jo bare kjempe! Jan Ove har jeg "møtt" to ganger. Første gang var han fattig student som spillte på gaten i Bergen. Andre gang var han "stjerne" på første turné. Han var hyggeligst første gang...

    Men søt er han. ;)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. ..me love.
    Var i et bryllup i sommer til et nokså ungt par hvor denne ble brukt som brudemarsj da bruden fulgt av sin mor gikk opp til alteret..helt perfekt! Så etter det, ble sangen enda finere syns jeg!

    ReplyDelete
  8. Liker veldig mye:-) liker også Moi sin versjon, nydelig♥
    klem:-)

    ReplyDelete
  9. Kaizers gjør jobben. Nesten alltid. Jeg er så gammel at jeg husker dem fra Quart festival..da skulle de være rocke rebeller,og tømte øl på et stakkars menneske som prøvde å gi dem en pris!
    Det er mange år siden..og det har bare gått oppover etter det!

    ReplyDelete
  10. Liker.. faktisk. Har ikke hørt særlig på disse folka her. :-)

    ReplyDelete
  11. elsker den!
    og har den liggende som kladd faktisk.......:P

    ReplyDelete
  12. jeg elsker også!!

    og jeg elsker at dere elsker den!!

    ReplyDelete
  13. frk.Virrum: det er det kuleste! Skulle gjerne sett den vielsen! liker når noen tør være utradisjonelle!

    ReplyDelete
  14. Den var kjekk og hørre på i morges =)

    ReplyDelete
  15. ...og så dialektå då!!! herrrrlig!!!

    ReplyDelete
  16. Liker! Men får ikke hørt den her og nå... kaputte høyttalere - enda!!! Makan...

    ReplyDelete
  17. Like!! Men liker den enda bedre framført av Moi! (Moy?)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...