Tuesday, October 25

hvem matcher du?


SVOOOOSJ!
Og du befinner deg plutselig i bloggeutgaven av Ungkarsbloggekvinnen.
Enten du vil eller ei, er ungkar, blogger, kvinne eller ikke, 
Og slettes ikke vil la deg rikke.
Ja, for enten du vil eller ikke, så sier jeg bare
...let the game begin!

Her er er de nøye utvalgte og kidnappede kandidatene
som jeg håper ikke har rømt fra garasjen min :


1. Gamlingen George fra Kentucky


2. Evigunge William Bradley fra Oklahoma


3.  Rapperen Jo fra Molde


4. Mystiske David Robert fra London


5. Rakkaren John Christopher fra Kentucky


6. Feministen Morten fra Kongsberg


7. Sjarmøren Alejandro Javier fra Chile


8. Bråkmakeren Janove fra Bryne


9. Godklumpen Per Andrè fra Bodø


10.  Kosebamsen Bjørn fra Sauda  


Hvem velger du? 
Hvorfor matcher dere?
Og hvem mener du bestemt at Whitebite hadde valgt?


SMASK 2U ALL!
Den med best match får kandidaten i sin innboks før jul. Kanskje. Hvis du er snill.

59 comments:

  1. ....hvor mange kan jeg velge, sier du???

    ReplyDelete
  2. Sukk...det må bli bråkmakeren Janove.
    Jeg er sikker på vi passer utmerket godt sammen, og siden vi er like gamle har vi mye til felles. Helt sikkert. Flere gode grunner trenger jeg ikke for å velge han. sukk....igjen. Med Jo på en god andreplass. Alderen avgjorde...Jo begynner jaggu å dra på åra altså...

    Hilsen Sleepless in Stavanger...

    ReplyDelete
  3. Johnny, Johnny, Johnny, Johnny! Det bare er sånn. Dessuten tok jeg en test på verdsveva en gang og resultatet ble perfekt match. Så da så! ;o)

    ReplyDelete
  4. BRAD,BRAD,BRAD!!!!!! Han tror jeg er veldig morsom og tøysetet og det er jeg også!! Så vi passer perfekt!!!! Tror egentlig jeg har passet sammen med alle sammen, jeg. njaaaaa, kanskje ikke Janove..... han snakker så merkelig......hehehehhehehe!!!!!

    ReplyDelete
  5. Mona: heyy, det gjør han vel ikke!! ;)

    ReplyDelete
  6. jeg skulle også gjerne valgt fler... Men det må nok bli godklumpen fra Bodø. Han forstår seg nok på oss kvinner! Hver til sitt bruk sier nå jeg! Kunne tenkt meg han JanLOve og skjønner du!!

    ReplyDelete
  7. Må bli Jo på meg, da. Ser han foreløpig er ledig, he he. Han og jeg kunne diskutert språkets finurligheter og så kunne han spilt litt for meg, det er jeg svak for.

    ReplyDelete
  8. Trur det må bli George og Bjørn. George kunne sittet i en stol og sett pen ut, mens Bjørn sang nydelige sanger til meg.

    ReplyDelete
  9. Gamle mormor velger gamle Eidsvåg. Fordi jeg er innmari glad i hans tekster og musikk, og hadde likt å fått lov til å være med på en sangduett hjemme i stua i hvert fall!
    Men tror du ville valgt Janove eller Jo.
    Må jeg velge eller kan jeg si begge to??
    Rima.

    Fin tirsdag til deg!

    ReplyDelete
  10. Ah! Sett bort frå at han er ein gamling, har eg sansen for han der George altså. Men synest du manglar nokon her. (Til dømes ein spelemann som heiter Odd...)

    Eg gjettar på at du hadde valgt Janove eller Jo? Mulig eg er heilt på bærtur, men lov å prøva seg? :)

    ReplyDelete
  11. JA! Må bli George til meg! Elsker de modne menn med "gråstenk" i håret:)

    Hilsen Sofie

    ReplyDelete
  12. Jeg ser du ikke har fått kloa i Ewan McGregor, og godt er det, for han er min! ;)

    Tipper du velger Jo. Eller, er det kanskje David? :)

    ReplyDelete
  13. Du velger selvfølgelig JanOve fra Bryne.
    Eller var det Johnny..?
    Hvis du velger mr.Depp må du dele med meg,
    for han vil jeg ha.
    :)

    ReplyDelete
  14. Send Depp hit du ;) Vi er like mystiske og uutgrunnelige begge to......

    ReplyDelete
  15. Mona: mener du William Bradley? (som min sønn er oppkalt etter, selvsagt)

    ReplyDelete
  16. hei hei hei- dere kan ikke ta min Johnny altså!

    Ingen tvil, jeg velger han. Har du dem i garasjen sa du?

    Hvorfor vi passer sammen? Tja, det er bare sånn.

    Men synd han er opptatt....

    ReplyDelete
  17. når det er sagt, så måtte jeg google litt, for syntes mystiske David Robert var veldig lik min favoritt nummer en.....David bowie- og så var det jo han.

    Men jeg husker ikke fødenavnene til kjendisene.

    Så da kan jeg ta han altså- siden dere slåss om Johnny.

    ReplyDelete
  18. Alexia: sikker på at du ikke heller vil ha godklumpen Per fra Bodø?? Joda, det tror jeg.

    ReplyDelete
  19. wb: han er homo. Men søt da.

    ReplyDelete
  20. Alexia: HÆ?? er det sant?! Hvem hadde trodd..?

    ReplyDelete
  21. Og er han søt, synes du? Jojo, hver sin smak :)

    ReplyDelete
  22. jeg har sett han er en flink barnevakt. Så kan jeg ta han og David da? hadde funket fint vettu. Og ingen andre vil jo ha dem. Fnis.............

    og jeg som hadde DEN drømmen om Joseph i natt- du vet han kompisen til Tchawe.

    Haha, hvorfor sitter jeg og holder på å le meg ihjel her!

    ReplyDelete
  23. Alexia: mmm...du og Joseph altså!! han er ikke dum!! Den drømmen synes jeg du skal lage et innlegg om!! Please?

    ReplyDelete
  24. Gamlingen som du kaller ham, uten tvil:) Så kunne du velge og vrake blant resten:))
    Ha en fin drømmende dag, klem fra meg:)

    ReplyDelete
  25. Det må bli han kosebamsen Bjørn fra Sauda eller Depp.Bjørn fordi jeg digger musikken og mye av det han sier, selv om jeg ikke tror på religion.

    Depp: fordi finnes det egentlig en bedre skuespiller? Det måtte jo bare være spennende å dele hverdagene med den mannen.

    ReplyDelete
  26. Siden jeg tror du tar Jan Ove..Hm,hvorfor er ikke Gisle fra Senja der? Ok..jeg velger George ..ha er ganske kjekk,og ganske gammel.Og ganske rik! Tror han lønner seg!
    ;-)

    ReplyDelete
  27. Jeg tror forresten også du tar Janove- glemte å si det. Eller Jo.

    ReplyDelete
  28. Jan Sjakalen Ove selfølgelig! Mange av de andre blir litt for fløtepusete for min del... I tillegg spiller JO sjukt kul musikk!! Og er en råkul fyr!!

    ReplyDelete
  29. Janove så klart !!!! Han har glimt i øyet , tøff, pen og så liker jeg at han har "gråstenk" i håret ;)

    ReplyDelete
  30. Kom på en jeg savner da!!! Mannen over alle menn!!!! Hvor er Russel Crowe???? han er min så vare ligg unna!!

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Tror jeg må le.
    Meg og Jo?
    hohoho!

    hilsen en ung og trendy mamma

    ReplyDelete
  33. ..som er veldig svak for mørkebrune øyne!

    ReplyDelete
  34. Jeg velger Colin Firth, jeg. Han er den ultimate mannen - og så blir han faktisk bare enda finere med årene. Egentlig ganske urettferdig, når jeg tenker meg om.

    Går du for George?

    ReplyDelete
  35. Jeg vil ha en ordning der vekselsvis aleksander, Bjørn og Morten synger nattasanger for meg. I senga tar jeg ned meg

    ReplyDelete
  36. Plutselig får jeg ikke skrive lenger. Tror telefonen sensurerer/kontrollerer litt vel mye nå.

    ReplyDelete
  37. Jøje meg for en bukett:)..de fleste for ung, så jeg tar et glass vin med den gamle:O)...så ikke noe til Mel Gibson eller Bruce Willis???
    Kos dæ med dem alle, lås garasjen!!

    ReplyDelete
  38. Eg tege han Dave. Not just a pretty face!

    ReplyDelete
  39. Jeg tar George jeg,siden jeg er eldre enn deg. Den du vil ha er uansett Morten. Hvorfor jeg og George matcher: WE just do. Perfekt match. Og jeg regner med at han er ferdig medden giftinga si,så da slipper jeg den biten... .-D

    ReplyDelete
  40. George takk! Passe pen (kanskje litt for pen), passé stor, passé gammel og passe passelig igrunnen... Hadde nok tatt Janove med i betraktningen for noen år siden, men etter at han plutselig stod på jobben min med hatten sin, ble han aaaltfor vanlig.

    Du kan få han, WB, for det vil du sikkert aller mest!

    ReplyDelete
  41. Bjørn er min mann fordi han synger og da kan vi to synge duett sammen:) Depp er vakker og ung....og det er jo jeg også. Ham kunne jeg godt ha massert auballene med, som hun sa min kollega:)
    Trine:)

    ReplyDelete
  42. Jo, uten tvil. Han har sjarm, han er smart, han er kreativ. My man!

    ReplyDelete
  43. Bøllemamma har et godt poeng.

    ReplyDelete
  44. DU, din lille luring...du har endret innlegget siden sist (natt).
    Hvem du skal få?
    Du får enten Jo eller Janove...vi får dele da?

    ReplyDelete
  45. Frk.Virrum: klart jeg har! jeg endrer hele tiden! (nesten) Du kan ta Jo? jo,jo..?

    ReplyDelete
  46. Det var enkelt - han derre gamle george frå kentucky spratt utav nespresso eska for eit par veker sidan når me fekk den i posten. Kjempe deal for min del, kva johnny synest har eg ikkje spurt om, altså han derre johnny eg har i frå før altså, ikkje piraten. Hadde ikkje george fulgt med nespressoen så hadde nok brad vore eit klart førstevalg...

    ReplyDelete
  47. Gamlingen George duger for meg!! Jeg er beskjeden slik...

    Mystiske David er en sviker og får dessverre ingen flere sjanser hos meg.

    (Men hvis rakkaren John er villig til å konstant være i karakter så kommer jeg gjerne å stjeler Jack Sparrow fra garasjen din!! Jepp- uten tvil. Bare Kapteinen og jeg, samt ufine mengder rom = happy times!!)

    Du velger deg selvsagt samme mann som meg- det er oppturen (eventuelt nedturen) ved å være søsterkoner!!

    ReplyDelete
  48. Haha!! Fantastisk!! Jeg ville ikke hatt noen av dem. Min mann heter Colin Firth. Den tørre britten.

    Koselig å deg inne hos meg! *smil* Snart går skoa i lakkeboksen *hihi*

    Ha en god dag!
    Ciao!

    ReplyDelete
  49. Hva gjør butikksjefen i butikken til Alexia i garasjen din????

    Jeg har som sagt mer enn nok med den jeg har, men godklumpen Per kunne jo ha gitt meg styilng-tips og fulgt meg på shopping... Hvis ikke du stiller dine fantastiske shoppingkunnskaper til disposisjon da, høst og vinterklær må på plass og jeg sliter:S

    Klem til deg kjære
    (hvordan lager man hjerter med mac?)

    ReplyDelete
  50. Oi oi - ja jeg hadde nok valgt han George!!! <3 Sikkert en erfaren mann med respekt for sin frue... Mmmmh *sukk*

    ReplyDelete
  51. ja hva gjør Tore i garasjen din Whitebite (ooops nå veit jeg hva han heter også)?

    heter ikke george, han heter Tore asså!

    ReplyDelete
  52. Hadde valgt sjølvaste Bowie selvsagt.

    Liker blikket hans, det blå, brun, gul, grønne du vet.
    "He's a hero. Just for one day".

    Og stemmen, jeg dævver....

    Tenk når han svinger meg rundt på parketten til Let's dance, med de lange armene og beina sine.
    Da ville du antagelig stått der blek av misunnelse med Clooneymachoen din under armen?

    Eller når Bowie utpå natten forteller meg godnatthistorien om livet på Mars. Tror du jeg er i himmelen da eller?

    Ikke putt Ziggy i postkassa mi er du snill. Be'n ringe på, for jeg tar'n garantert inn i varmen.
    På forhånd takk!

    ReplyDelete
  53. Alexia: Tore ja.
    han mekker på Audien akkurat nå.
    Skal jeg hilse?

    Elisabeth: Hero...elsker både den og HAN!

    ReplyDelete
  54. ja du må hilse.Sier du han kan mekke Audi og? Jøss, hva han kan....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...