Wednesday, October 26

finale finally


Det var ikke vanskelig å forstå at dette var en gjeng rakkarer
som mange av dere setter stor pris på. Både på den ene.
Og på den andre måten


Både Elin, Bøllemamma, Røsslyng, Sofie, Havfruen, Bente, Tovepia, Kissamelissa og Karen
vil ha gamlingen George fra Kentucky.  
Dere får trekke lodd, og håpe at du blir lucky!


Kosebamsen Bjørn fra Sauda var det overraskende at noen i det hele tatt ville ha.
Han ser jo dritskummel ut på bildet, sant ja.. ja?

Vær så god Mormor, Johanne, Bøllemamma og Trine i svingen.
Dere får en godnattsang på sengekanten av Bjørn.
Hvis han bare får ut fingen.


Så var det  evigunge William Bradley, eller for dere som ikke er på fødenavn med ham, Brad Pitt.
Sukk sier jeg bare. Skulle gjerne hatt han her titt.

Mona, Surresilje og Frøken Fryd blir nok helt ville når jeg sender ham til køys med dere.
Men regn med at det sikkert også blir noen flere.


Mannen med ett brunt og ett blått øye, David Robert, også kalt 
David Bowie synger himmelsk i mine ører.
Og jeg deler ham gjerne med Alexia, Elisabeth og Klissi.
Så lenge dere bare ser, og ikke rører.


Godklumpen Per fra Bodø var det få som ville ha kloa i, hvorfor det tro?

Men Kristin Kreativius ser noe i ham,
og mener at han skjønner seg på både kvinner og Omo. 
Det du dessverre ikke vet Kristin..
Det er at han beklageligvis er homo.


Jo,Jo,Joooo!
  hyler Pia og Elisabeth i kor begge to.
De deler alt, og de begge vil ha Jo.
Det skal dere få. 
Selv om det blir deling
på ett offentlig do.


Jærens store sønn blir motvillig sendt til 
Frk.Virrum, Frk.Beatell og Frk.Skjerstad sin dør.
Og der har han lovet å synge Hjerteknuser.
Helt til du blir gammel og dør.


Bondekona var inne på sporet.
 Hun vet hvem som i mitt  troner.
Og må pent finne seg i å dele Johnny med alle sine vakre søsterkoner

Guri i Fjøset, Heidi, Eple og meg, ja med alle oss.
Eller skal vi heller boltre oss i gjørma og slåss?

Da regner jeg med at alle er fornøyd?
Og det hadde vært fint med et lite tegn på takknemlighet.

43 comments:

  1. Haha! Eg ville ha sagt, men gløymte det, at bare det er en mann som gjer så godt han kan, så send han hitover. ;)

    ReplyDelete
  2. Nei og nei og nei! Dette har jeg ikke fått svart på! Blir det ingen på meg da?

    ReplyDelete
  3. Eg vil heller ha mister Jason Bourne, fikse du det og??

    ReplyDelete
  4. Hilde: sorryyyy! du må jo følge med, unge dame!

    Linda: Jason who??

    ReplyDelete
  5. Hjerteknuser :) .... Jeg gleder meg !!!!

    ReplyDelete
  6. Jason Bourne altså Matt Damon vel ;-)

    ReplyDelete
  7. Ompa, ompa til jeg dør..tusen takk! ;-)

    ReplyDelete
  8. Ja takk. Eg vil gjerne føreslå eitt år til kvar med mr. George. Og eg byrjar sjølvsagt;)

    ReplyDelete
  9. Røsslyng: så klart du begynner, du er jo yngst. Når jeg tenker meg om så kunne han faktisk vært oldefaren din, har du tenkt på det? ;)

    ReplyDelete
  10. Tusen takk, kan godt vente på tur og ta George neste år. Så får jeg tid til å glede meg noe skrekkelig. Det skaø du ha, Whitebite. du er utrolig sjenerøs :)

    ReplyDelete
  11. Alt hva jeg har gått glipp av, sukk!

    Du har alltid så morsomme bildeserier og en unik evne til å kombinere humor med bilder og tekst. Er det rart jeg liker bloggen din?

    ReplyDelete
  12. lammelaartanker: takk -nå ble jeg glad her jeg sitter og renner bort (forkjøla) Trodde ikke du likte deg så godt her inne jeg.. det er jo så mye fjas og vas å finne! Men jeg er jo superparanoid, og tror ofte det verste :)
    klem!

    ReplyDelete
  13. Jeg er sikker på at Pia og jeg kan komme fram til en delingsordning når det gjelder Jo. :-)

    ReplyDelete
  14. Visste du var generøs Elisabeth (og jeg har sett bilde av deg i kveld, du vakre kvinne!)

    ReplyDelete
  15. Forkjølelse er plagsomme greier, god bedring til deg!

    Hvorfor trodde du at jeg ikke likte meg hos deg? Hmm.. nå fikk jeg noe å tenke på. Jeg har vel fått med meg de fleste innleggene dine etter jeg oppdaget deg, men har ikke alltid lagt igjen kommentar.

    Synes bare du er morsom, jeg. Her er det alvor i blant, men ikke et overveldende alvor, og humoren din får meg til å fnise. Trives her jeg!

    Du er muligens motsetningen min, skal vi spise middag sammen? :)

    ReplyDelete
  16. Nei, si det?
    Du er jo så smart og kunnskapsrik, mens jeg bare fjaser.. men du minner meg om en god venninne av meg, og vi er veldig ulike i væremåte - men samtidig veldig like innerst inne. Kanskje det er sånn med oss også? Kanskje..?

    Og så må jeg bare tilføye at jeg overhodet ikke er slik jeg muligens fremstår her i denne lille bobla mi! Kanskje helt motsatt faktisk!
    tar gjerne en middag og diskuterer videre:)
    sov godt! (B-menneske du også?)

    ReplyDelete
  17. ehem...skal du ha både David OG Johnny?

    pluss du har min Remasjef i garasjen.

    Nei nå Whitebite- vi må lage oss en ordning tror jeg. Sukk. Søsterkoner?

    ReplyDelete
  18. Pøh! Jeg bare later som! Har du ikke skjønt det? Egentlig raller jeg ivei, bare skjuler det i en superseriøs drakt. Tror virkelig jeg må spørre noen av dem som kjenner meg om jeg er typisk meg i bloggene. Øver meg på å ta lett på ting og være spontan, men det er bare ikke lett når så mye må planlegges hele tiden.

    Kommer du til Østlandet får du ta kontakt :)

    Er vel B-menneske, med dårlige leggevaner i tillegg og da blir det som det blir.

    Natta (når den tiden kommer)! Etter den siste kommentaren din måtte jeg logge på igjen bare for å svare deg med det samme!

    ReplyDelete
  19. Herreguuuuuud! Her har jeg gått glipp av flere artige innlegg. Og så denne da. Alle vet jo at jeg har fusa Jo for åresvis siden..... Men han skryter jo av "14 kvinner" - så jeg slenger meg med Pia og Bettan. Og håper de er rause nok til å dele. Klem

    ReplyDelete
  20. Åhhhh, som jeg skal koooooose meg!!!!!!!

    ReplyDelete
  21. Her blir det harde kamper ;)

    ReplyDelete
  22. Syns du blei rimelig grådig nå, WB :o)
    To mannfolk er vel i overkant? Både Depp'ern og Ziggi'n. Kommer ikke på tale å dele. Jeg er enmannskvinne. Så det så.

    Å kikke innom "a little bit" er som et Kinderegg:
    - Jeg smiler og blir ofte glad
    - Jeg overraskes
    - Jeg nyter

    TAKK! TUSEN TAKK!

    ReplyDelete
  23. Jeg gikk glipp av hele hunk-valget! Men mener du virkelig at ingen ville ha Ali eller Morten?? Jeg vil ha Ali.... han er bare 4-5 år yngre enn meg..

    ReplyDelete
  24. Jammen er du gavmild!! Men jeg antar at dette betyr at jeg får ha Colin helt for meg selv, da?

    ReplyDelete
  25. Elisabeth: grådig, jeg?? neiiida, jeg tar jo ikke Bowien!

    Wheelbug: må følge med ungen frøken, så hadde du fått Ali helt for deg selv! Yngre menn er best!
    (enig!)

    Hege: Jepp, siden gamlingen Colin ikke var en del av denne gjengen, så får du han helt for deg selv!!

    Mange som liker gamle menn her.. (!!) (??)

    Wb (unlogged)

    ReplyDelete
  26. Tusen takk:) Ser at jeg må dele, greit nok det så lenge jeg slipper å dele min "George", for han er bare min (ref. mitt innlegg i "Å så levde de lykkelig i....")

    Hilsen Sofie

    ReplyDelete
  27. Alexia: sisterwives, OH YES please!

    ReplyDelete
  28. Å nei, nå har jeg gått glipp av noe gøy igjen, bare fordi jeg har vært nede-for-telling noen dager. Mange lekre mannebein her, men bare ta dem dere, alle ihop.....så får jeg ha min for meg selv...tjihi!

    ReplyDelete
  29. OMG!! Eg tek George, knurvar han, og puttar han i lomma. På denne måten kan eg ta han fram når som helst. Men må seie meg litt einig med Linsa(hjerteknuseren) over: Matt? NAM!

    Klem Hanne

    ReplyDelete
  30. Hanne: ehh..knurvar? Og det er om jeg tør spørre..?

    ReplyDelete
  31. Oh yes!

    Deler så gjerne.
    Så lenge jeg ikke trenger dele på meg selv..
    :O

    ReplyDelete
  32. Jepp. Jysla fornøyd med tanken iallefall.. Regne med an dokke opp snart! Ka ska du ha i gjengjeld?

    ReplyDelete
  33. Hva slags tegn på takknemlighet er det du er ute etter? Bilder av oss tre sammen?

    ReplyDelete
  34. Takk skal du ha,
    men hva med Morten og Ali da?

    Jeg hadde jo gitt Morten til deg,
    så med selveste Georg jeg kunne boltre meg?!

    Men du ville visst heller Johnny ha, ¨
    ja lykke til og kos deg bra!

    :-D

    ReplyDelete
  35. skjer 'a? Sitter du på fjellet og hekler sammen med Johnny?

    ReplyDelete
  36. De går ikke etter alfabetet i 1.klassen her. Og av hvilken grunn ANER jeg ikke. Sikkert noe pedagogisk smart, eventuelt helt tilfeldig og målløst.
    Jeg er forsåvidt enig med deg i Johhny Depp, men jeg ville ikke hatt Johnny, jeg ville hatt JACK SPARROW :D

    ReplyDelete
  37. Tar heller en slosskamp i gjørma om Depp altså:) Skulle aldri ha nevnt Bjørn Eidsvåg;)
    Trine:)

    ReplyDelete
  38. Du får ikkje lov å stikka av med Johnnyen og forlata oss!! Håpar alt er bra? Ventar du på fylgjar nr. hundre for å kome med neste innlegg?? ;) Klem!

    ReplyDelete
  39. Røsslyng: jepp,det er akkurat det jeg gjør vet du, her jeg sitter med Johnnyen min på fjellet og hekler.

    How did you know??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...