Sunday, October 30

me, myself & my Hunters


Me


Myself


and my Hunters 


har snublet jaktet rundt på fjellet i helga.


Og jammen meg fant jeg ei hytte!


Men siden den var så stusselig og liten, så fortsatte jeg jakten.


Jeg fant duften av klementiner lyng.


Jeg fant en gammel fjellgeit som jeg spant garn av.


Jeg fant en fantastisk utsikt.


Og jeg fant heldigvis ingen masete unger.


Jeg fant bare meg selv.


Og det lille spøkelset Laban.


Med andre ord en forfriskende og aktiv friluftshyttehelg.

Og klarer du å oppdage 5 feil på siste bilde, så er du hekkan så god!

55 comments:

  1. du drikker vel Pepsi max, ikke Cola Zero, og så mente jeg du ikke likte øl? Og trodde ikke du leste Bibelen sånn til vanlig.

    Og 2 føtter på bordet er ikke lov.
    det ble 5 feil det. Fine sokker forresten!

    Men ellers tenker jeg det var deilig med litt tid for seg sjøl og naturen! Alenetid....♥♥♥

    Velkommen hjem Whitebite, har savnet deg!

    ReplyDelete
  2. Du drikker vanlig cola. Du digger ikke bibelen, og ølen må bort. Ikke beina på bordet. Og lukk igjen vinduet. Lett som en plett.

    ReplyDelete
  3. Jippi, der var du:) Det såg verkeleg ut som ein forfriskande fjellferie ja... Og eg trur Alexia fann feilane før meg, dessverrre.

    ReplyDelete
  4. Er vel ingen feil på det bildet, akkurat som en fjellhelg skal være. Bortsett fra at bibelen var et spesielt valg innenfor hyttelektyre.

    ReplyDelete
  5. Er det ikke lov å ha føttene på bordet?
    Ikke med slike fine sokker en gang?

    Ikke enig!
    (hint hint)

    ReplyDelete
  6. Bibel.
    Øl.
    ColaZero.
    Åpent vindu.
    Og
    det verste av alt:
    lakkert furu.

    ReplyDelete
  7. Bondekona: åpent vindu? er ikke det bare deilig da? (hint hint)

    ReplyDelete
  8. Huff for en liten hytte ja, trodde ikke du bevegde deg i slike kummerlige strøk;-)

    Lov med beina på bordet???? Ikke med slike fine sokker en gang!!!!
    Men om du sier det så - du liker ikke øl, du drikker vanlig cola, bibelen er ikke vanlig lektyre, vinduet skal lukkes, og i høyfjellet er det tvilsom mobildekning så jeg tror den skal bort.

    Håper du har kosa deg masse,
    god klem♥

    ReplyDelete
  9. Hanne: Hvis du tar på deg de nye brillene :o)
    Så vil du se at det står Barnebibelen på den boka der. Og bare til info: mine barn er døpt.

    Og dekningen var supergod (eh.tror jeg, ble det fortalt)

    ReplyDelete
  10. Kan da ikke være noe feil her? fin utsikt og frisk luft, godt utvalg i drikke, føttene på bordet, og mobilen innen rekkevidde. Kan ikke se noe galt med det jeg .... *Blunker uskyldig her nå* Liker denne type blogginnlegg. Herlig humor!

    ReplyDelete
  11. Dette er sikkert bare lureri, ingen feil ved bildet, vel?

    ReplyDelete
  12. Med de nye brillene ser jeg at det står "Bibelen for dei små" og siden du er super-skinny så gikk jeg jo selvfølgelig automatisk ut fra at det var du;-)

    ReplyDelete
  13. Åpent vindu uten "håkkå"
    Føtter på bordet
    Cola er byttet ut med Zero
    Bibelen
    øl

    Egentlig så er det jo lov med føttene på bordet, drikke øl og zero. Men å lese bibelen NO !

    ReplyDelete
  14. devilgirl og lammelaartanker: ja,hadde jeg vært en skikkelig luring så hadde dere hatt rett. Men jeg er jo ingen luring.

    Hanne: ja..ehh..stemmer det ja, jeg er jo superskinny ja. Og ganske barnslig. Men likevel?

    ReplyDelete
  15. Finner ingen feil jeg, men syns jeg ser Fr.Virrumsokker på Whitebiteføtter! Kult innlegg som vanlig! :-)

    ReplyDelete
  16. kissa: men det er jo ikke feil, hæ?
    :) Gå og legge oss kanskje?

    ReplyDelete
  17. Nei, absolutt ikke feil! Faktisk helt riktig! Tja, gå å legge oss nå allerede? Joda, sikkert lurt. God natt :-)

    ReplyDelete
  18. Hei, du vendhjemte fjellets datter!!!
    Feil? La meg se..bena på bordet ~ikke feil på hyttetur. Men..fryser du? Siden du har på sokker? Hvorfor vinduet oppe da? Fordi dere har fårikål..som stinker..og da MÅ det luftes.
    Barebibel..ta nå heller den ordentlige utgaven hvis du først skal i gang..for det sitter jo ikke noe barn inne? De er ute, du er inne..hmm..kanskje du rett og slett har vært syk og ufrivillig måtte bli i hytta?

    Håper helga var fin likevel, at de lyriske perlene kom trillende..og at hekleriene dine alle som ett allerede er julepapirinnpakket og klare.

    Ha en snaddergod dag (litt fantorangpåvirket her..), og hold dører og vinduer lukket og låst i kveld når monstrene tyter ut...det gjør jeg!
    Klem

    ReplyDelete
  19. Hah, jeg ser mange feil!
    - Det mangler glass, hvem drikker rett fra halvannenlitersflaska, lissom? Hallo?
    - Veggen trenger et strøk maling, trehvitt på hytta er så yesterday, altså. Hvitt skal det være!
    - Det mangler sol og blå himmel, et must på fjellferie!
    - Mobilen mangler deksel/skin! Detter den i gulvet, eller enda verre, ut av vinduet, er den KNUST!
    - Til slutt, den grå uforklarlige bulken nederst til høyre på bildet, helt feil plassert.
    Lett som en plett! ;o) Ha en fin dag! :o)

    ReplyDelete
  20. Alt riktig på dette bildet, synes jeg:)
    Behagelig stilling
    To valg på drikke
    Tilgang til frisk luft
    "Lesestoff "innen rekkevidde
    Kan ta kontakt med omverdenen om ønskelig

    Alt ligger til rette for ei avslappenede helg:)

    Trine:)

    ReplyDelete
  21. Alle var enig om at det hadde vært en fin tur ;)
    Så rimelig greit ut det siste bildet, så jeg sier meg enig med det gule huset i svingen :)
    Klæm

    ReplyDelete
  22. Hehe;)
    FLOTT hytte da, det var i allefall ikke feil;)
    Tipper helgen var KOS ♥
    Happy mandag!

    Klem Line

    ReplyDelete
  23. Mye riktig -riktig!
    men også mye feil..

    Var visst veeeeeldig vanskelig (hallo,liksom?)

    ReplyDelete
  24. Haha...Det siste bildet oppsummerte vel innlegget ganske godt: )

    Ha en fin uke!!
    -Kristin-

    ReplyDelete
  25. Du mener ikke å si at du har venstre sokk på høyre bein og omvendt??? Skandale!

    ReplyDelete
  26. jeg trengte en dose humør, og "friskluft"... takk : )
    finner ikke noe feil i det helle jeg ...

    ReplyDelete
  27. Ser det er lenge siden 5 feil ble avslørt hi, hi.
    Kult innlegg -som alltid ;)
    Ny, fin uke ønskes deg!
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  28. ja, klarer ikke konsentrere meg her- kan du si det da? Pliiz?

    ReplyDelete
  29. Flott tur og fin hytte!
    5 feil?
    Du drikker ikke light-brus.
    Du liker ikke øl.
    Du har tatt venstre sokk på høyre bein og motsatt.
    Du har beina på bordet.
    Du legger ikke telefonen i åpent vindu.

    Ellers - veldig bra å ha deg tilbake. Begynte å bli nervøs. 3 dager siden sist eller??

    ReplyDelete
  30. Spent jeg nå altså på hva som er rett og galt her:)
    Synes dette ser ut som en deilig hyttepositur jeg;) Men mulig jeg heller ville valgt sofaen som hvilested.
    KLem

    ReplyDelete
  31. Trudde det var riktig det som Alexia sa, men , men...
    For meg ser det meste riktig ut. Det er sikker mykje artig bloggestoff i den nye bibelen ;)ShyB

    ReplyDelete
  32. Antagelig er det bare 4 feil... for du sa jo at finner du 5 er du god. Typisk deg din luring!

    ReplyDelete
  33. Heisann - ser du har hatt ei herlige helg, og henger meg på dei andre; "sei det - sei det - sei det - kva er dei fem feila????"

    Eg bur på Tasta, nærare bestemt på Vardeneset :) Du da? Skal du på bloggtreff til Martha?

    Eli Peli

    ReplyDelete
  34. chill chiilll people!!
    :)

    Måtte bare feire Halloween sammen med en varulv, 3 skjelett, en starwarsfigur og en trollmann først.

    Her er den superlette løsningen:
    1.En øl har ingenting i vinduskarmen å gjøre.
    2.Brusflasken står altfor nær bordkanten.
    3. Ubehandlet furu er alltid feil.
    4. Jeg burde vært ute, ikke inne.
    og den 5.feilen finner du ikke, for den finnes ikke.

    Kjedelig info:
    -Det er aldri feil med beina på bordet, hallo??
    -Iphonen i vinduet er beskyttet med kantbeskytter, og dekningen var upåklagelig!
    -Jeg drikker ikke lightbrus, fysj!! Men falska bare sto der. Selv oppbevarer jeg brusen min i kjøleskapet hvor den hører hjemme.
    -Barnebibelen var en av de få barnebøkene som var tilstede på denne hytta. Og minstemann syntes det var artig å høre om duden Gud, som han aldri har hørt om før.

    ReplyDelete
  35. *flaska -jadda.

    Mormor: riktig,men er jeg en luring altså? :)

    Frøken Fryd: aha. da bor du ikke så langt fra meg. Er oppvokst på Tasta (indre), har holdt oss i området og bor nå på Byhaugen.
    Hvem Martha? Uansett, jeg er altfor blyg for noe bloggetreff, dessverre!

    ReplyDelete
  36. He he..meg Martha!!!
    KOM ..ikke noe å være blyg for ...Jeg er og fra tasta..kanskje vi kjenner hverandre...
    Ha en god natt!!

    ReplyDelete
  37. Sukk....nydelig, bare nydelig....sukk...

    ReplyDelete
  38. Da kan jeg stolt utbasunere at jeg har funnet den femte feilen du ikke visste om selv engang! Når du nå først befinner deg inne og barna ute - hvor er rødvinsglasset?? Ellers likte jeg både hytta og Frk.Virrumsokkene!!! Da har man i alle fall lov å ha beina på bordet.
    Klem

    ReplyDelete
  39. Det er ikkje skummelt med bloggtreff, eg var veldig spent når eg drista meg avgårde på mitt første i september, faktisk litt kvalm, men det gjekk veldig bra og var veldig veldig kjekt. Kom da vel :)

    Ellers så kan me ta ein bloggtreff "light" mellom Byhaugen og Indre Tasta ;)

    Eli Peli

    ReplyDelete
  40. Hege A: jaaa...hadde jeg bare drukket rødvin så!

    FF: hoho! tenker du en type pølse-i-brød-date på Shellstasjonen på Randabergveien?

    ReplyDelete
  41. Digger bloggen din, nå har jeg kost meg og lest meg bakover her. Det var god medisin for meg i dag, jeg har ikke en verdensmestermammadag akkurat i dag ;) I måro, i måro.

    Tusen takk for koselig besøk inne hos meg!!

    ReplyDelete
  42. Og jeg lurer på hvor dette innlegget kom fra sånn helt plutselig? :-O Hva jeg går glipp av her i verden. Jeg hadde selvfølgelig sett alle de feila med EN eneste gang. :-D

    ReplyDelete
  43. Heisann! Flott-blogg-selv! :) Her inne var det jo både gøy og inspirerende. Samme smak i støvler og menn... ;)Hehe. Fikk knipsa et bilde av Me-Myself og selveste Depp, sist vi var i London.(i voks!:D Men ikke deppa av den grunn! haha..)
    Velkommen til Spiren og God Onsdag til deg!
    LenaE

    ReplyDelete
  44. Alt er jo sagt over her. Så da får jeg si "Dæven, du har sånn ei fin hytte!"
    (Og fine virrum-sokker!)

    ReplyDelete
  45. Ikke akkurat min hytte:)
    men kunne godt tenkt meg den..!
    (firmahytte til oljefirma)

    Sokkene ja..jeg vet. Nyyydelige!

    ReplyDelete
  46. En dag kommer ubehandlet furu til å være inn igjen, og vi kommer alle til å spise hatten vår. Sann mine ord.. Men Cola Zero vil for alltid være feil, feil, feil. Eurgh. Men hygg på landet du!

    ReplyDelete
  47. Jeg kom aaaaltfor sent til å gjette desverre, men jeg kunne godt tenkt meg en hyttetur nå... :) Vil du være med meg og tankene mine? Kanskje du kan ta med dine, så kan vi løse floker? Ser ut som en topp tur!

    ReplyDelete
  48. Klissi: enig...øøøøh liksom!!

    Wheelbug: ja, kan vi ikke bare gjøre det. Det er ganske så trangt oppi topplokket mitt for tiden! Det trengs lufting!! Du og meg, det hadde vært interessant..! :) klem!

    ReplyDelete
  49. WB - det blir rosinboller og pepsi max på Rema1000, du kan få velga om me skal ta det på Vardeneset evnt. på den nye Kiwi'en på Løkkeveien! Kom an' - be crazy!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...