Friday, December 30

farvel 2011, hello 2012


Den  22.juli 2011. 
Min kjære nevø (bildet) fyller 10 år. Vi feirer dagen på ferie i Danmark. 
Samlet. Fin stemning. På glad dansk vis med god drikke og bøf. 
Lite visste vi da hva som i samme øyeblikk hendte her hjemme, og hvordan dagen skulle ende.
Datoen vil dessverre være merket som en tragisk, sjokkartet og sorgtung dag.
2011 er et år vi ikke vil glemme.

Vi må heller ikke glemme å huske å leve  fullt ut hver eneste dag som det nye året vil bringe. 
Trekke pusten. Gi litt mer blaffen i det uvesentlige. Fokusere på de gode tingene. For de er der. 

Rett foran deg..

Takk for alle fine tanker og gode ord her inne hos meg, jeg er så glad for å ha funnet hver og en av dere:) Husk å ikke bare tenke for deg selv, men også å dele med dine kjæreste, og noen som kanskje sårt trenger det, noen av alle de mange gode tankene dine i året som kommer.


Det skal jeg. 
-klem til dere alle


Til deg.
Dette er min absolutte favoritt fra 2011.  

43 comments:

  1. Den datoen vil nok sitte..

    ..men takk for trivelig lag i 2011, og et godt nytt år ønskes deg og dine!!..så blogges vi igjen!
    Nyttårsklem fra meg;)

    ReplyDelete
  2. Klem tilbake- og de beste ønsker for det nye året!

    ReplyDelete
  3. Klem tilbake og ha en fin nyttårsfeiring.

    ReplyDelete
  4. Takk for alle fine innlegg i bloggen din! Masse fine, morsomme, herlige tanker og ord og bilder ;o)
    Håper du får en flott nyttårskveld!

    Klem :o)

    ReplyDelete
  5. Fine tankar, kjære du. Skal prøva å gjera det du seier! Håpar dagen i morgon blir bra for deg og dine:) Godt Nytt År i vente! God klem frå meg:)

    ReplyDelete
  6. Fine ord der! Lev som du skriver! Vi blogges i 2012 også!

    Stor nyttårsklem tilbake! :o)

    ReplyDelete
  7. Det er klart at 22 juli er noe som vil bli spesielt godt husket fra 2011. Takk for alle fine ord både her og som kommentarer på vår blogg!

    Gleder meg til flere innlegg fra deg i 2012!

    ReplyDelete
  8. Stor nyttårsklem til deg :) Godt nytt år :)

    ReplyDelete
  9. Ha eit godt nytt år, kjære deg!

    ReplyDelete
  10. "Trekke pusten, gi litt mer blaffen i det uvesentlige, fokusere på de gode tingene": er noe jeg skal jobbe med!! Tar det med inn i det nye året.
    Glad for at jeg fant deg helt på tampen av 2011, og ser frem til å bli bedre kjent med deg :)
    Nyttårsklem fra Haugesund :)

    ReplyDelete
  11. Tusen takk for et fantastisk år sammen med deg!! du slutter aldri å overraske :) Gleder meg til neste år :))
    STOR NYTTÅRSKLÆM FRA MEG

    ReplyDelete
  12. Fine ord! Takk, ja, jeg henger meg på bloggen din jeg!
    Supergodt nytt år til deg fra meg!

    Ellen

    ReplyDelete
  13. Det der er så sant! Det er S Å viktig å sette ord på det man føler, å dele det med noen! Ting man sliter med, men ikke minst også ting man setter pris på i hverdagen. For det er jo de tingene som egentlig utgjør lykke, er det ikke..?
    Godt nyttår til deg og dine! Jeg er så utrolig glad jeg har snublet over den fantastiske bloggen din!

    ReplyDelete
  14. Jeg lover å dele!
    Takk for 2011, gleder meg til nytt år, nye muligheter og mange fine innlegg fra deg...alltid!
    Stor klem!

    ReplyDelete
  15. Kjære deg. Takk for det gamle året..nå er det inn i nye,skinnende blanke og vakre 2012. Jeg gleder meg! Skrives neste år!
    Tak for at du er sånn som du er. Du er fin.
    Klemmer fra sør

    ReplyDelete
  16. Ønsker deg et nydelig nytt år, og tusen takk for fine ord og gledelige innlegg du har delt idag og tidligere her inne hos deg. Ikke så lenge siden jeg fant deg, men liker meg kjempegodt her og gleder meg til å følge deg videre i året som kommer.

    Klem

    ReplyDelete
  17. Et uforglemmelig år.

    Men også på godt.
    Takk for i år, fine deg.
    ♥ tilbake

    ReplyDelete
  18. Takk for deg gamle året :)
    Jeg liker meg godt her inne hos deg !
    Her er det så mye artig som skjer , også må jeg tenke over forskjellige ting du spør om . Og det syns jeg er fint :)
    Klem fra Janne som gleder seg til 2012 her inne :)

    ReplyDelete
  19. Takk for ord til ettertanke... og takk for et herlig bekjentskap i 2011. Du vil alltid være på min bloggliste ♥
    Klem fra Inger

    ReplyDelete
  20. GRATULERER!

    http://www.egedenne.com/2011/12/og-vinnerene-av-gulrot-bertas.html

    ReplyDelete
  21. Fine ord til ettertanke :)
    Tak for året som har gått, og jeg gleder meg til å følge deg i året som kommer.
    Klem!

    ReplyDelete
  22. Året 2011 vil nok aldri bli glemt nei...
    Fine ord du skriver:)


    Ønsker deg og dine en flott nyttårsfeiring i dag, og gleder meg til og følge bloggen din videre i 2012 ♥

    Klem Line

    ReplyDelete
  23. Godt nyttår til deg og familien ♥
    klem Linda ♥

    ReplyDelete
  24. Enig! 22. juli kommer til å sitte i hukommelsen. Enig! i resten av det du skriver også!
    God nyttårsfeiring, inngang i nytt år og gleder meg til alt du kommmer til å dele i 2012.

    klem

    ReplyDelete
  25. Godt nyttår til deg og dine, måtte dere få en flott nyttårsfeiring:)
    Så sant det du skriver.
    Gleder meg til 2012 og dine alltid herlige innlegg!
    Klem

    ReplyDelete
  26. Ja, tenk så fort ting kan forandre seg. :-S

    Takk for alle koselige, morsomme, hysterisk artige, alvorlige, ærlige og ironiske og alle andre innlegg du har publisert siden jeg "traff" denne bloggen og meldte flytting hit.. ;-) Ja det var tider det.. :-D I min bloggbarndom fant jeg deg, erfarne damemennesket og falt pladask. Bloggmessig altså, ikke så innbilsk nå. ;-)

    Vel skulle bare takke og ønske deg og dine godt nyttår. Stor klem fra meg. :-) Vi blogges!

    ReplyDelete
  27. Kjære, kjære du:)

    Jeg er så glad for at jeg har fått bli "kjent" med deg.
    Takk for gode ord du har gitt, mange av de i perioder der jeg virkelig har behøvd de.
    Tusen takk for følget i 2011, jeg gleder meg til å slå lag videre.

    Håper dere har hatt en fin kveld, jeg ønsker deg og dine absolutt alt godt i det nye året som kommer.

    Stor og god nyttårsklem til deg,
    Hanne

    ReplyDelete
  28. Godt nyttår WB!

    Du er så god. Til å skrive innlegg, og til å legge igjen fantastiske kommentarer. Og jeg er kjempeglad for at du er her i verdenen vår!

    Stor klem!

    ReplyDelete
  29. Takk alle i hop, dere er hjertegode alle sammen!

    ReplyDelete
  30. Det er godt man ikke vet hva som ligger foran... Allikevel er det viktig å leve...leve mens man har livet. Jeg ønsker deg en fantastisk begivenhetsrikt 2012. Nyt dagene!
    Klem fra Liv Hege

    ReplyDelete
  31. Er så veldig veldig glad jeg fant deg!
    Gleder meg til 2012. 2011 var et år jeg vil huske, på godt og vondt. Men aller mest for å ha lært meg akkurat det du sier så bra i innlegget ditt her- å huske å LEVE og å fokusere på det GODE!

    You&me 4ver- helt sant min sweetie!

    ReplyDelete
  32. Nydelig innlegg og takk for 2011!
    Gleder meg til å bli bedre kjent i 2012 :)

    KLEM SILJE

    ReplyDelete
  33. Nydelig innlegg! Takk for gode og viktige ord. Så sanne, så viktige å huske på.

    Så glad jeg har blitt kjent med deg! Gleder meg til å følge denne herlige bloggen din videre i 2012! Håper vi treffes utenfor bloggverden også en dag.

    Ønsker deg og dine et fantastisk godt nytt år!
    Klem Tonje

    ReplyDelete
  34. pst: Har du ikke sett på gulrotkåringa eller? Noen som tok alle prisene jeg skulle hatt jo.. ;-)

    ReplyDelete
  35. Juhu! Godt nyttår, WB :) Eg deler visst uansett, har ikkje evnen til å holda kjeft om noko er kjekt og om noko er trist og leit og eg ikkje har ord (for det kan jo sjølvsagt skje til og med meg) så er eg ein klemmar. Kjekt å finna bloggen din, veldig kjekt! VELDIG kjekt :) Gleder meg til å høyra meir frå deg i 2012.

    Klemmings!

    ReplyDelete
  36. Godt nytt år og takk for det gamle :-)

    Jeg blir nok å henge her inne igjenom dette nye året også om det er Ok.... :-)

    ReplyDelete
  37. Nydelige ord til ettertanke:)Vi var i Italia 22.juli og ville egentlig bare hjem. Skal gjøre mitt beste for å leve i nuet og dele alle gyldne øyeblikk med mine nærmeste:) Takk for at du er her inne:)
    Trine:)

    ReplyDelete
  38. Nydelig ord du deler på tampen av året!

    Ønsker deg og dine ett vakkert 2012.

    Her er hverdagen tilbake og jeg er på plass på jobb. Syns igrunnen det ikke er så galt med hverdag.

    Fineste ukesstart til deg :)

    ReplyDelete
  39. What? Har eg ikkje kommentert enda, eller har du sletta? ;-)
    Skal ta deg på ordet og fokusere på de gode tingene i året som kommer. Nyte øyeblikkene; det er nok av alvor liksom.

    Tusen takk for mange gode stunder foran dataskjermen. Elsker innleggene dine!!! Dessuten er du så omtenksom og flink til å gi oppmerksomhet og støtte; det ser jeg både inne hos meg og hos mange andre. Håper 2012 blir et flott og godt år for deg og dine. Gleder meg til nye innlegg med skjemt og alvor :-)

    Stor klem fra Kristin

    ReplyDelete
  40. Ynskjer deg eit litt forseinka, men likavel velsigna, godt nytt år!

    Klem!

    ReplyDelete
  41. Godt NYTT år kjære WB.
    Gode ord ved årsskiftet. Takk.

    Du er et trivelig bloggbekjentskap. Litt som et Kinderegg. Flere ting på en gang.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...