Sunday, December 11

maileg on air


Er det sant det jeg hører?


At jeg har utstående ører?


At du ikke finner meg sød?


Og heller vil se meg liggende oppe på loftet, kald og død?


Bare fordi jeg mangler hår?


Bare på grunn av mine supersexy lår?


Kanskje fordi jeg er sjølgod og dansk?


Og ikke mørk og pen og snakker fransk?


Eller er det fordi jeg koster deg litt penger?


At du ikke digger meg lenger?

Hvor ville du hatt meg?
På benken eller bak skjenken?

Og med dette folkens, håper jeg at alle stikker innom denne kule dama for å gi meg din stemme til Beste interiørblogg 2011. 

43 comments:

  1. Å for en herlig type! Han ville jeg ihvertfall ikke hatt bak sjenken. Da syns han jo ikke!
    Grattis med nominasjon til beste blogger på flere områder! Jøss og jøss! Mange kjente navn der! Moro! Skal stemme på deg så klart! Og sikkert noen flere, men det tåler du :)

    ReplyDelete
  2. Digger deg meir en den nissen!!
    Stemmer sjølvsagt på deg som beste INTERIØR blogg :))

    ReplyDelete
  3. OMG! Takk skarru ha for ukas sjokk! Jeg fant MITT EGET nick TO ganger. :-O JEG er nominert! Glemte å stemme på deg til og med, så sjokka ble jeg. :-D

    Vel.. jeg har ikke noe fornuftig å si etter dette.
    Men..artig kalender. Jeg går og legger meg. so long.
    OMG

    ReplyDelete
  4. Synest den var fin eg:) Men sidan eg er så lite oppdatert, veit eg ikkje meir enn du informerer om her... Skulle gjerne hatt den på skjenken, men om den er dyr, spørs det om eg fyrst vil ha den inni gåvepapir under treet mitt ;)

    ReplyDelete
  5. Hellohellooo,jeg bare tøyset ang. den stemminga!
    Det har alltid vært en STOR drøm å bli landets beste interiørblogg, men jeg kan ikke tigge til meg stemmer på dette viset!
    Hell-oooh liksom!

    ReplyDelete
  6. Elin: OMG!!

    Røsslyng: det spørs..har du vært snill pike i år??

    ReplyDelete
  7. Jeg syns den er søt, men, "alle" har den jo... Kanskje jeg finner den på bruktbutikken en dag, da er den jo ett klenodie ;)

    ReplyDelete
  8. Ege: jepp,vi får jo håpe. Og det er jo det som er kjipt med søte saker, at de blir så populære. Jeg derimot, jeg kjøpte min første lille mailegkanin i det herrens året 2005, til min ufødte babygutt. Og da var den ukjent for de fleste.. (i min omkrets i allefall)

    ReplyDelete
  9. Søt,
    og ser veldig dansk ut.

    :)

    Kjære interiørbloggedama mi ♥

    ReplyDelete
  10. De er så sjarmerende, og jeg har ikke en eneste en (verken nisse eller kanin).
    På benken med han!

    Fin kveld til deg gode du,
    jeg skal ut og finne ei grein i morgen;-)
    Klem

    ReplyDelete
  11. Ville definitivt hatt den PÅ benken;)
    Jeg digger de faktisk ♥

    Nå skal jeg inn og stemme;)
    Så spennende!!

    Klem Line

    ReplyDelete
  12. Hanne: det er bare å finne seg en grein, så lenge du ikke tar min:)

    ReplyDelete
  13. Jeg har ikke sett sånn hårløs nisse før. Den likner faktisk litt på mannen min, så kanskje har jeg egentlig sett sånn nisse før? Syns du skal ha den på egen stol ved spisebordet så han får skikkelig delta. Lykke til som traktert interiørblågger, det her blir bra!

    ReplyDelete
  14. Bøllemamma: Så koselig! er det det manglende håret? de utstående ørene? det sjølgode smilet?

    Takk,takk,takk! endelig noe anerkjennelse som den
    Wanna-be-interiør-baben jeg egentlig er - der innerst inne. (bare ta en titt i arkivet fra desember i fjor)

    bølleklem:)

    ReplyDelete
  15. Definitivt håret ;) Laik jår interiør stail! Natti natti :)

    ReplyDelete
  16. Han skjønningen der kunne vore på benken, i trappa, i vindaugskarmen, på bordet, på skjenken - jada :) Og du, skal sei du og finaste Frk Virrum var presentert i mange kategoriar! You go girls!

    ReplyDelete
  17. Dansker er da koselige, de! De kan jo ikke gjemmes bak skjenken!

    Å goshameg, så mange navn som var nominerte! Der må jeg inn og lese nærmere når jeg er uthvilt! Men du får nok stemmer herfra ;o)

    ReplyDelete
  18. Har ikke sansen for disse danskene jeg..... Du skal få ha han i fred for meg ja ;)

    ReplyDelete
  19. Har du Photoshop? Det er der jeg gjør det, du kan evt sende over bilde til meg så kan jeg fikse det...

    Tonje

    ReplyDelete
  20. Tonje: har svart deg inne hos deg:)

    ReplyDelete
  21. Når stemmingen kommer, skal du få en stemme av meg :) Digger bloggen din!

    Og søtingen, ja hvor skal han være? På benken!

    Klem Tonje

    ReplyDelete
  22. Denne har vi også;) Den er såååå søt!

    ReplyDelete
  23. ønsker meg sånn......ørene er søte de. Men sexy lår? javel.

    Grattis med nominasjonenE! Skal inn å stemme på deg nå søte whitebite!

    ReplyDelete
  24. Jeg synes veldig søt! Og du burde jo nomineres so aller flinkeste dikter!
    Jeg ble også nominert..og er stolt som en hane. skal stemme på deg,så klart!
    Kjør forsiktig ;-)

    ReplyDelete
  25. Oki, I'm BACK! tjihi.

    Bare du ikke blir helt hvitinteriørmedrosashatteringeridetgråmønstretedusefargeblogger så kan du godt bli årets interiørblogger for meg.. Lov å ikke ta helt av da.. jeg er ikke så begeistret for ekstreme interiørgreier.(overraska nå? Ja? Nei?!!?! Jeg spør meg riktig). :-D Lykkke til!

    ReplyDelete
  26. Fikk jo nesten medfølelse med denne fyren med lange bein og rødt topplokk:) Bra skrevet:)
    Må inn å se på den avstemningen:)
    Klemmings:)

    ReplyDelete
  27. Hihi, kor tar du det fra? Gullfint skrevet som vanlig! Tja, kor og kor... definitivt i headeren din (eller nei? det va visst ein kompis det ja), for da jeg spankulerte forbi en slik type (type blå) på Stadionparken, tenkte jeg på deg. Igjen!!! Mystisk. Du dukker visst opp overalt :-)

    Synes de passer veldig godt på barnerom, ellers vet jeg ikke. Kanskje til pynt på en tørkesnor med sånne fine, bloggbare klesklyper? Evt sittende på en benk, ja.

    Skal inn og stemme i kveld :-)
    Klem

    ReplyDelete
  28. Åh! Jeg elsket dette innlegget! Første besøket mitt her, så jeg skal bla meg videre nedover. Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  29. Hehe, si det.
    5-åringen ville hatt ham midt i stua. Jo mer pynt, desto bedre.

    Grattis med nominasjonen!

    ReplyDelete
  30. halloo! hvor blir det av alle dere som rett og slett MISLIKER denne typen??

    Spytt nå ut. Jeg tåler det!!

    ReplyDelete
  31. Selv jeg, som tidligere åpenlyst har uttalt at jeg ikke er så imponert over Maileg, synes denne dansken var LEKKER!!! Knallsøt!! (og her måtte jeg faktisk ha tre forsøk på å stave "søt" riktig!!)

    ReplyDelete
  32. Har stemt...i alle kategorier...tvi tvi, tipper du går til topps i alle!
    Klem!

    ReplyDelete
  33. Heisan!! Og takk for hyggelige ord inne hos meg - da fant jeg jo deg!!!
    Herlige tanker om denne nisse-gutten din!!
    Jeg pleier å sette "ting" (f.eks. en strikka nissefamilie som er litt udatert) i trappa jeg - litt sånn "out of sight" på en måte da...
    Jeg stikker garantert innom deg igjen jeg også!!
    Klem Heidi :)

    ReplyDelete
  34. Hei,

    heilt ærlig....han der ville eg ikkje hatt i hus om nokon kasta han etter meg :)
    Du kan jo omtrent ikkje gå på besøk til noken uten at han der luringen tar imot deg lenger.
    Er ikkje ein slik nisse som kan få stempelet "personleg" iallfall.
    Men smaken er som baken : DELT :) Og godt er nå det, ellers så hadde det vert masse likt her i verden!
    Artig blogg du har her da, kjem gjerne igjen :)

    Henriette

    ReplyDelete
  35. Hmmm, jeg er jo som vanlig helt uttafor, jeg! Har ikke sett denne fyren før jeg. Falt nok ikke helt pladask, men kaninene, de liker jeg!
    Wow, så mange nominasjoner....jeg må sjekke ut litt mer, men på interiørbloggen, ja der får du definitivt min stemme. Jeg stordigger jo bloggen din, men det vet du!

    ReplyDelete
  36. Snikkerbuo: der kom det endelig! takk for oppriktig mening:) Kalendergutten du ser her har minsteguttem min hatt et par år nå, og den er praktisk til sitt formål. Og da han ble kjøpt var han ukjent!

    frulangstrømpe: enig, jeg også liker kaninene best. De kunne jeg ikke fått nok av! Takk forresten:)

    ReplyDelete
  37. SNIKKERBUO sa...

    Mailegnisse får mi stemme :)
    Ha ein fin dag!
    Klem Helene

    Det var nok dette hintet du meina hos Emmeline? Men eg er ikkje Helene :) Me er to svigerinner som deler blogg i lag.
    hohohohoho.....
    Ha ein fin kveld!

    Henriette

    ReplyDelete
  38. what,confused;)
    javel,sånn ja!

    ReplyDelete
  39. Hei hå!

    Hadde ein kryssa ein avatar og eit menneske, så hadde kanskje avkommet sitt ut som ein Mailegnisse? :p
    Eg har ikkje ein slik nisse sjølv, men så er eg ikkje så stor tilhengar av nissar generelt ;)

    Artig blogg du har!
    Gratulera med så mange nominasjonar! :)

    Ha ein fin dag!
    Klem HELENE

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...