Thursday, December 15

vodka og flaggermusmenn


Jeg skal innrømme at jeg har tenkt.
Tenkt på, og undret meg over hva dere der ute egentlig tror om meg? 
Sånn egentlig.


Dere tror tydeligvis jeg er en stordranker som drikker meg full både titt og ofte.


Som hisser meg lett opp, og sverger til uanstendige ord.


Som hemningsløst og frimodig kaster av meg klærne, og dansende hallusinerer om flaggermusflyvende menn?


Snakker vi dyptgripende psykologiske og utenomjordiske skills hos dere, eller?


Det har dere nemlig helt rett i !

Men aller helst..når jeg ikke er på partybølgen, så roer jeg meg ned til stemmen av Adele.


Eller drømmer om unge menn under en Misteltein.


Eller kanskje ikke..

Jeg drømmer selvsagt bare av og til overhodet ikke om unge menn, jeg har jo
en forholdsvis ung og mørk og brunøyd og britisk mann selv 
(og han leser bloggen min, tror jeg - så jeg kan dessverre ikke dele alle intime betroelser 
og fantasier om andre unge menn, med dere her inne).

Så jeg velger meg selvsagt Union Jack.


So.. Miss Virrum..  

Never say never.


Gir du egentlig et nært-opp til-virkeligheten-bilde av deg selv på bloggen?

44 comments:

  1. Idag er jeg nære sannheten, men ellers....hmm:O)
    Uansett, vi viser vel noen indre egenskaper her..
    Kos deg!!..med hva du nå enn foretrekker:)..klemmings;)

    ReplyDelete
  2. Tovepia: Adele. Jeg elsker Adele. Og hun roer meg alltid ned.

    Nå skal jeg inn til deg! Dårlig samvittighet, rekker ikke alltid besøke alle dere som jeg er så glad i å besøke! klemmings tilbake:)

    ReplyDelete
  3. Tja, vanskeleg å seie om det er nært opp til virkligheten.... Det nok mykje som ikkje vert sagt på bloggen. Eg er jo ikkje berre fjasete heller..

    ReplyDelete
  4. " du kan skrive hva du vil, så lenge den blir trodd..." ; )

    ReplyDelete
  5. hehe:)) herlig iallefall:) Bloggen sier nok mye.....og jeg har ikke noe problemer med å kommentere her...så da er alt OK!!
    klemmings fra frua ved havet:)

    ReplyDelete
  6. I øyeblikket er bloggen veldig tom så nei, jeg må jo si at jeg ikke gjør det.

    Det var så mye jeg ville skrive som jeg ikke ville dele med alle som kjenner meg, så jeg laget en blogg til. Uten navn og bilde og sånn. Den er dermed ikke hele meg den heller.

    ReplyDelete
  7. Siven: har du forsvunnet helt?! trodde bare du hadde en pause. Leit. Og det mener jeg. Har sansen for deg jeg vet du. klem:)

    ReplyDelete
  8. Hehe;) Eg trur no eg kjenner deg litt i alle fall, via bloggen! Godt nok til å sei at du er bra:) Eg utleverer nok mange tankar i eigen blogg, om ikkje eg nett skriv sånne kjedelege faktaopplysningar om meg sjølv:)

    ReplyDelete
  9. Å ja da! Helt inn til beinet hver dag ;)

    ReplyDelete
  10. Om jeg er meg selv på bloggen ? tja ..det er jo jeg som skriver.. og det er mitt hjem .. men de innerste tankene mine de får du aldri ;)

    ReplyDelete
  11. Vet ikke om jeg har det. Får se om jeg føler for å skrive noe. I det siste har det vært tomt. Kanskje friuke hjemme hos mor hjelper.

    ReplyDelete
  12. Jeg forbinder deg med STREKEN ;) hehe.. Nei, det er egentlig helt umulig å vite alt om en person utifra en blogg etc, og trenger jeg vite alt?? Nei. Jeg liker variasjonene, sprellene..

    Oh, yess, det ble den med flagget ja :)

    Jeg viser jo bare det jeg viser. En person sa til meg:

    Kan du leve med det du forteller, om 10 år, da er det greit. Hvis ikke. La vær å poste det.

    ReplyDelete
  13. aha. Union Jack ja- tippet nesten rett jeg da, hehe!
    om jeg er meg sjøl på bloggen? ja, men ikke hele meg likevel. Men det som står der er sant.

    Hele meg hadde blitt ganske kjedelig...

    de Keep Calm posterne er forresten skikkelig kule- må ha meg en sånn!

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Juuhuuu!!!!
    Ja, jeg prøver å være så ærlig og rett fram som mulig, hvorfor gidde å gjøre seg mer eller mindre enn den man er, når det å være seg selv er det vi ALLE gjør best???

    STOR klem til deg!
    ..for..at vi aldri skal si aldri, det har jeg måtte si til meg selv mange ganger..heldigvis.
    Og, jeg vil gjerne høre mer om disse fantasiene dine en dag. Some fine day..

    ReplyDelete
  16. Hele meg,
    hele dagen,
    på hele bloggen.

    Eller
    ikke.

    ReplyDelete
  17. Ja! Det er vanskelig å skulle være en helt annen person på bloggen enn den jeg er i vrikeligheta. Men så er det selvfølgelig sider av meg selv som jeg ikke blogger om....uten at jeg kom på en her og nå. Ha ha ha. Joda, det er det selvfølgelig. Min hemmelige drøm om å være Batman f.eks. Nei, det var bare tøys.

    ReplyDelete
  18. Jeg tror min blogg gir et godt bilde av meg ja, bortsett fra t jeg kjefter jevnlig på gubben. *ler*

    Så mange kule plakater du har funnet. Digger "Keep Calm? In this house?" *ler*

    Ha en fin helg!!

    ReplyDelete
  19. Jeg viser nok en del sannhet ja.... ;)
    Og det tror jeg faktisk du gjør også, du søte Whitebite (ja for du er søt, det veit jeg ♥)

    ReplyDelete
  20. Tja hvem vet og sånn egentlig who cares!Liker det jeg ser og leser..True or not..klem:O)

    ReplyDelete
  21. Sannheten der og da i alle fall.

    Helt ærlig så tenker jeg ikke så mye på hvilket bilde jeg gir av meg selv, tar ikke med det private men har mye personlig med så da blir det jo mye meg også... Hvis det gir noe mening?

    God kveld og god klem kjære du:)

    ReplyDelete
  22. Er rimelig meg den bloggen ja:) Seff er det endel som ikke kommer frem. Uansett er den blitt en stor del av hverdagen:)

    ReplyDelete
  23. Siden jeg er en interiør blogg viser jeg det slik det er hos oss ;) Jeg skriver i grunnen ikke så mye om meg selv.
    Men ærlig, det er jeg! Det du ser, er sånn vi har det...
    Vet ikke når Frk. Lykke stenger, men gjør regning med at hun holde åpent så lenge det er varer igjen.
    Nattaklem fra May Helen

    ReplyDelete
  24. Jepp, i min blogg er det rå og brutal kvardag. ;)

    ReplyDelete
  25. Syns det er vanskelig å være noen andre, så jeg er bare meg. Men har ikke hele meg på blåggen, hvem har egentlig det. Blir litt vanskelig for eksempel å gå i detalj hver dag om hva man gjør på do, ikke sant? ;) Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  26. Mja... tror jeg er meg selv i bloggen. Later ikke som noe som helst, men det er jo mange ting jeg lar være å blogge om da! F.eks. ikke alltid like hyggelig stemning i huset som du kommenterte i siste innlegg, men noen ganger hjelper bloggingen til å fokusere på det som ER hyggelig og koselig :-) Så den forteller bare litt av sannheten da.

    Joda så. Da drar jeg til London om noen timer. Ha en fin helg :-)

    ReplyDelete
  27. Jepp. Jeg lurer noen ganger på om jeg egentlig er mest meg i bloggen..
    ;-) Du er vel frisk og rask igjen? Det er altfor mørkt til å være syk!

    ReplyDelete
  28. Kissa: what? det er feigt! men kos deg masse du!
    Skal du fake Britisk aksent igjen nå da??
    (Kjøper du den posteren til meg btw? takk!)GOD TUR!! klem:)

    Bente: Jeg forstår hva du mener..
    med meg er det slik at jeg til vanlig er en ganske stille og beskjeden og kontrollert person som gjør lite utav meg. Men på bloggen kan jeg utforske den ville siden av meg selv. Selv om jeg sikkert høres villere ut enn ment, jeg er jo ikke helt gal heller. Men liker mye tøys og fjas. Og er meg selv. Og mener hvert ord jeg formidler gjennom kommentarer (når det ikke opplagt er ironi)Ikke helt frisk, nå er det hodet. Kanskje det er stress? For mye å gjøre og tenke på både privat og på jobb! Håper det går bra med deg søte du:) god helg og klem!

    ReplyDelete
  29. "surpomp"! ;-) Visst har jeg linka deg. Jeg kunne aldri skrevet et slikt linktilfinebloggerinnlegg uten å ta med deg, skjønner du vel. Hvem ellers "kjenner" jeg som har Maileg-nisser? (visste ikke at det fantes engang før) Trykk der du, og se hvor du havner... :-P

    (hihi, tenk å tro jeg hadde glemt deg! *kniser*)

    Klem til deg fra meg, ha en fin ettermiddag og kveld!

    ReplyDelete
  30. Hihihi, ja no fekk eg mange rare bileter i hovudet mitt... men det seier nok meir om hovudet mitt enn om nokon anna :) Eg fekk både drukke vodka og dansa i går, men eg beholdt kleda på, og eg prata ikkje med Batman og Justin Bieber såg eg ikkje snurten av.

    Kjenner at eg var ute i går... godt med helg no :)

    God helg til deg, WB!

    Og eg veit ikkje heilt kva for ein rolle eg viser på bloggen, det er jo ein sannhet av meg, men eg har heldigvis litt meir strengar å spela på enn dei eg velger å visa i bloggen :)

    Klem Eli

    ReplyDelete
  31. Hihi... du er så herlig!
    Ønsker deg en god fredagskveld
    klem Tonje

    ReplyDelete
  32. Og jeg sa du ville velge det bildet, forresten! Carry med y, jeg tar den andre. Takk. :-)

    ReplyDelete
  33. Elin: gjorde du? Da vinner du den med Carrie!
    Congrats, darling!

    ReplyDelete
  34. Natta, WB, du er bare så herlig :D Snø sendes deg i en norgespakke snarest!

    ReplyDelete
  35. Bøllemamma: takk, gleder meg!

    ReplyDelete
  36. Hehe.. Herlige inlegg du har. :)
    Følger deg gjerne :)

    ReplyDelete
  37. SÅ koslig at du stakk innom meg også. Og ordbekreftelsen er fjernet. ;) Takk for tipset.
    Det er 4erde søndag i advent. Tenk på det! Håper dagen din blir fin. Gjør minst mulig. Det er det søndager er til for. ;)

    Klem

    ReplyDelete
  38. Å vii, vi holder til på en øy mellom Molde og Ålesund, Finnøya. Den gleden med snøen var forresten kortvarig.. Nå er den borte igjen. Den har en uke på seg til å komme tilbake igjen. ;)

    ReplyDelete
  39. hehehehe.... herlig innlegg. Nei, bloggen er nok bare et lite glimt av meg i all min mangfoldighet og herlighet :-))))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...