Monday, January 9

fasit


Nå tenker jeg at du er fryktelig spent?

Eller så sitter du og drikker. Igjen.


Halvsover midt i en dristig film.


Knasker lykkepiller.


Er langt inne i Wordfeud-bobla.


Or simply couldn't care less?


Well, anywayzz..here are the result from the Whitebite-jury:
(De merkede er sanne)

1. Jeg liker å kjøre racerfort på motorveien
Kommentar: Det gjør jeg vel ikke! Jeg liker ikke motorveien i det hele tatt, kø eller ei. Men jeg skal innrømme at jeg har en tendens til å kjøre litt for fort på veier der det ferdes skolebarn (neida, tulla) 
2. Jeg liker å leke med lego
Kommentar: Selv om jeg jobber med barn trenger jeg ikke like lego. 
Hello!! hvem liker vel å leke med lego? 
3. Hvis jeg kunne fått ett ønske oppfylt ville det vært krig og fred og sånn
Kommentar: Nei, det ville vært å få orden på håret mitt.
4. Jeg er varmblodig av natur, og fryser nesten aldri
Kommentar: Nei, nei, nei. Jeg fryser mer enn jeg er varm.
5. Jeg har vært gift
Kommentar: Aldri vært gift, kommer ikke til å gifte meg. Jeg innbiller meg at ekteskap er oppskrytt.
6. Barna mine har ulike fedre
Kommentar: Jepp. Veldig greit. Da får man nemlig noe som heter bidrag. Så det hele var veldig nøye og utspekulert planlagt. 
7. Jeg drømmer stadig om det store drømmebryllupet 
Kommentar: NEI,nei,neiiiii! 
8. Jeg har et bonusbarn
Kommentar: ..og det er hva for noe? 
9. Jeg drømmer om et eldre hus enn det vi har
Kommentar: Klart jeg gjør. Jeg elsker gamle hus med gjennomgående vindussprosser og sjel.
10. Jeg vinner alltid på Wordfeud
Kommentar: Klart jeg ikke gjør det. Bare nesten.
11. Jeg elsker lapskaus
Kommentar: Hvem gjør ikke det?
12 . Jeg elsker britiske menn
Kommentar: Hvem gjør vel det? Ta Hugh Grant. Grøss.
 Jeg har uansett nok med min egen❤ 



Og disse bedårende skapninger av 60- og 70-tallet er fra høyre:
min 4 år gamle eldre søster, min kusine og så er det jeg i den meget kledelige gule saken der.Det var da jeg var liten og søt. Nå er jeg bare liten..

Det oppsto tidvis ville tilstander her inne, og like vill gjetting.
Men den som klarte det til slutt, og den som klarte det på første forsøk.

Og som får bli med Whitebite


på en 4-ukers ferie til Dubai

er...tadaaa...

søteste Frk.Virrum

og 

fargerike Fargebarn 

Dette blir kos jenter,håper dere liker HØY tecnomusikk.

Takk for deltagelsen!
Og hvis ikke dette var årets mest spennende og interessante fasit, så vet ikke jeg!
Gjør du? (Gjeeeesp)

Og du.
Du kan våkne nå.

46 comments:

  1. Gudbevaremegvel er det sant? Jaja, gratis til vinnerne! Og vi som hadde en rett da? Eller to...

    ReplyDelete
  2. Alexia: Gubvevaredegogfredihimmelen!
    Du kan ikke ikke alltid vinne vet du. Sånn er livet. Men jeg tar meg sikkert en tur til Haugalandet snart, så kan vi ta oss en drink og prate ut om teite ekser? Eller ikke?

    hugzz2u

    ReplyDelete
  3. Morsom fasit! Når jeg er her inne hos deg tar jeg meg stadig i å tenke "hvor tar hun det fra...." Du er gøøy!

    ReplyDelete
  4. Hehe :) Ok, jeg tippet iallfall gul genser, før jeg byttet..

    ReplyDelete
  5. Jeg glemte visst å svare på denne. Kan jeg svare nå? Lover å ha alt rett! ;o)

    ReplyDelete
  6. Jeg liker Lego! Sønnen og jeg satt for 25 år siden og telte "prikker" på klossene for å bygge båter og hus.

    ReplyDelete
  7. Å denne har jeg misset dessverre:) men når jeg ser fasiten er det neimen ikke sikkert jeg hadde klart alle riktige nei! Hadde gjettet på deg i gul genser da:)det er da noe.
    Synes disse konkurransene dine er helt fantastiske:)
    God tur til Dubai da jenter!! ;))
    Klem

    ReplyDelete
  8. Yesssss!!!!
    Dubai, here we come! ;-)
    I morgen??

    Klemmmmm!

    ReplyDelete
  9. Lapskaus..seriøst..alle liker lapskaus. Jeg skjønte ikke at det var et spørsmål en gang!
    Får jeg ikke premie for bare en feil?
    ;-) Ha strålende fin dag!

    ReplyDelete
  10. Gratulerer til vinnerne:) Jeg er SÅ fornøyd med å ha to rette...og jeg greide det på ET forsøk;)

    Trine:)

    ReplyDelete
  11. Shit!!!
    Men du er søt i gul genser:)

    ReplyDelete
  12. Å takk og takk. Jeg har vært våken i hele natt på grunn av spenning. Nå skal jeg legge meg igjen.
    Men jeg hadde nå et par rett da, sånn innimellom. Bare gammelt hus jeg ikke var innom.
    Søren.
    God tur til Dubai! Dere har kanskje reist alt... ;)

    ReplyDelete
  13. whitebite: drink med deg som trøstepremie er heeeelt greit altså! bare å si fra! jeg er klar! ♥♥♥

    ReplyDelete
  14. Hils "søstra" og "kusina" da..... lizzm!

    ReplyDelete
  15. Deilig at det finnes flere som grøsser av Hugh Grant. Grøss.

    ReplyDelete
  16. Jammen... jeg legger inn protest. Din samboer/mann/gubbe/halvdel er da vitterlig britisk? Eller..? hæ? hæ? hæ?

    Har jeg falt av og fordypet meg for mye i barnetv IGJEN eller?

    Du altså.

    ReplyDelete
  17. Hugh grant ja... Trodde bare det var meg som syntes han var - vel- hvertfall ikke min type nei.

    ReplyDelete
  18. Hehe, jeg liker å leke med lego... men ikke på fritiden da... på jobb... når en får betalt for det, så er det ganske ok pedagogisk aktivitet :)

    ReplyDelete
  19. Kristin: enig, da er det hel greit liksom:)

    Elin: Du må lese NØYE:) Han er britisk ja, men det betyr jo ikke at jeg nødvendigvis er så glad i andre britiske menn,see?

    Alexia: tar en drink(eller en brus)med deg anytime;)

    ReplyDelete
  20. Virrum: Vi reiser når vi er ferdige med WF-runden:)Ahh..blir deilig.

    ReplyDelete
  21. Kor tar du det fra; det lurer jeg også på. Kan ikke bare være skrekkfilmene vel? Iallefall; du er morsom!!! :-)

    Lego jo! Hallo! Kan ikke tenke meg noe kjekkere når jeg er helt alene: en skikkelig lang "bruksanvisning" og så, før det er lov og starte, først sortere klossene etter behov (den samme gleden har jeg med Ikeamøbler. Jodaså, det var visst meg.. Men med deg: ble igrunnen ikke overraska . Hvorfor tippet jeg ikke det??? Grrr, jeg og vil til Dubai! :-)

    Ps. Oppe på den tiden for det pleier jeg lizzm... Tiden for blogglesing, WF og bretting av tøy.

    ReplyDelete
  22. Kissa: e det sant? lego altså? bruksanvisning? sortering? Ikeamøbler? bretting av tøy?

    Du er god.
    og hvis du fortsetter slik så tar jeg deg med i kofferten)

    ReplyDelete
  23. Liker IKKE bretting av tøy, men det må til. Eller er det egentlig bare til å tykke dem inn i skapet? Får jeg ikke bli med likevel da? Ps. Fyr opp et nytt ord på WF. Skal slå deg nemlig!

    ReplyDelete
  24. Joda, det var som forventet det - en riktig...
    Men hva skjedde med Alexia sin winning streak da?
    Stakkar - hun får være med meg til Lilleputthammer i stedet da hun;-)

    Fin kveld, god natt, super uke
    varm klem:)

    ReplyDelete
  25. Hanne: det blir hun sikkert glad for, det er jeg sikker på;) Så omtenksomt av deg å ordne trøstepremier! natti:)

    (og husk WF!)

    ReplyDelete
  26. Skal sei, også Dubai då... Eg hadde litt rett, får eg møta deg på Bunnpris Middelthon då, evnt. Rema 1000? Så kan me handla lapskaus i lag? Dåke må har god tur til Dubai - du får godt selskap ser eg.

    Herlig konkurranse, no føler eg at eg kjenner WB litt betre :D

    Klem Eli

    ReplyDelete
  27. Kjekt å sjå litt av deg:) Gratulerer til vinnarane! Visste det jo då.. sånn eigentleg:P

    ReplyDelete
  28. Hehe, her har det gått for seg ja ;) GODT NYTT ÅR ;)

    ReplyDelete
  29. Frøken Fryd: kan alltid handle lapskaus sammen med deg, men jeg tror ikke jeg tør ta det lengre enn det;)

    ReplyDelete
  30. Hahaha, jeg måtte le godt av dette innlegget!
    Herlig :)

    Ha en fin Torsdag,
    Klem Jatte!

    Ps: Legger meg til som følger!

    ReplyDelete
  31. Åneiiii!!!! Jeg har jo ikke fått vært med på quizen! Tenk om jeg hadde vunnet!!!

    ReplyDelete
  32. Her ser jeg det er noe jeg seriøst burde ha fått med meg! 4 uker til Dubai bare liksom... Denne tunge, bælfeite kroppen hadde vel ikke tatt seg noe særlig ut i Dubai likevel!

    ReplyDelete
  33. Du må henge med frue! seriøst! :) (og jeg tviler på at du er særlig feit)

    ReplyDelete
  34. Bare lurte på en sak jeg.. denne reply-knappen, er det noe man må legge inn selv i html kodene eller hvordan får jeg det?

    VIL HA ;)

    ReplyDelete
  35. Den om automatisk i går til oss på blogspot som har innebygd kommentarfelt. Dersom du bytter til innebygd kommentarfelt, så får du det sikkert. Vil jeg tro.

    ReplyDelete
  36. Gratulerer! Du er nominert - (og dermed er vi bitre konkurrenter) - til årets (fjorårets) mest originale mammablogg - hos foreldremanualen!
    Heia deg! Fordi du skiver nok ein smule bedre enn meg. Og det seier ikkje lite, siden eg skriver så utorlig bra! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingrid, kjære bitre konkurrent!
      Jeg tror nok slaget er ganske sikkert allerede tapt..
      Hun som leder har deltatt i det meget populære programmet Unge mødre.
      Og det har ikke vi.

      Sånn er livet.
      Men lykke til (not)

      Delete
    2. Ingrid,takk. Jeg bare tøyser. Men det vet du sikkert.
      Jeg synes du er den beste i den kategorien, og det er sant!
      Synes det burde være en jury istedet, da hadde det blitt kåring på et mer rettferdig grunnlag. Ikke på grunnlag av massive stemmesankinger og publisitet.

      Delete
  37. Gratulerer med nominasjonen B
    og lykke til:)

    God klem
    Hanne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk Hanne!
      Ingen sjanse mot Unge mødre, og massiv stemmeinnhenting. Akk ja. Jaja. Fornøyd likevel jeg :)
      Gratulerer selv! Jeg ble glad for å oppdage at navnet ditt sto der! Lykke til!
      klem tilbake:)

      Delete
  38. Tihi, moroklompen ;)
    Har akkurat vært inne å lagt igjen en stemme på deg på mammablogg Award, stas med nominering da :) Gudd løkk!
    Klem

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...