Tuesday, January 17

a little bit of thanking


Foreldremanualens årlige kåring av mammablogger er i gang.
Og du har muligens fått med deg at denne lille frøkna er nominert i en av kategoriene.
Overrasket ja?!  Jeg kan forsikre deg om at; 
Jeg er like overrasket selv. 

En liten fugl hvisket meg i øret at jeg ikke bare kunne vandre uanfektet videre i lykkerus under min blyge kappe. Og når jeg tenkte meg litt om, så har hun rett, jeg må iallefall vise hvor takknemlig jeg er. For det er jeg!

Tusen hjertelig takk til dere som har nominert meg, og stemt på meg   
Det varmer et fjasemammabloggerhjerte mer enn dere tror. 


 Nå er det slik at jeg trenger minst ørtenhundre stemmer for å kunne ha noen sjanse mot Malin (fra Unge mødre) som er i samme kategori, så jeg går ikke akkurat rundt med håp om å vinne:)
For meg er det en seier i seg selv å bare ha blitt nominert, og hver
 eneste minste lille stemme jeg får betyr noe for meg.

For det er jo nettopp originalitet jeg streber etter her på bloggen..

Jeg er også veldig glad for å se at flere av mine absolutte favoritter er nominert,
både i min egen kategori og fordelt utover i de andre kategoriene. Selv om det er flere jeg savner i kategoriene som jeg absolutt synes hadde fortjent en nominasjon. Det er imidlertid supert at de "små" og mer ukjente bloggerne kan komme litt i fokus og få den oppmerksomheten som er så veldig fortjent.
 Lykke til!
Se om din favoritt er blant de nominerte HER, og gi dem din stemme!

62 comments:

  1. Jeg har vært og kikket for lengst.. og flere av mine favoritter var nominert. Det betyr for det første at jeg har en sabla god smak, og for det andre at jeg kommer til å stemme som en gal.

    ..jada, du fikk den aller første jeg ga ut.. :-)

    Ha en strålende dag og masse masse lykke til!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yay,Elin. Du er vel best. Takk snille.

      Delete
  2. Så hyggelig og så veldig vel fortjent! Jeg folger ikke helt med i blogglandia disse dager da jeg har hatt en noe smertefull operasjon. Skal skrive om det nær jeg orker å sitte ved pc :-) men nå skal jeg sjekke om jeg kommer inn for å stemme på deg via mobilen :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikke tenk på stemming, som sagt det var ikke derfor jeg laget dette innlegget!
      Jeg vet om operasjonen din, og håper den gikk bra og at du kommer deg raskt, kjære trollemor. God bedring! klem:)

      Delete
  3. Dette har jeg fått med meg, og mine favoritter er stemt på.
    Så du har fått min stemme uten å ha spurt om det, for leeeeenge siden :)
    Vel fortjent og vel så det!
    Klem ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. takk mormor. Det er jo slik jeg helst ønsker det. Å bli satt pris på, uten å be om det. Det må være oppriktig:) klem tilbake!

      Delete
  4. Så Gøy!
    Gratulerer!
    Å vel fortjent altså :-)

    Ønsker deg en fin tirsdag!
    Klem fra Hilde

    ReplyDelete
  5. Så utrolig gøy! Gratulerer :) jeg legger så klart inn en stemme! ;) masse lykke til nå :)

    ReplyDelete
  6. Gratulerer. Dette er vel fortjent.
    Her er flere av mine favoritter nominert så da er det bare å stemme over en lav sko;)) Min stemme har du allerede fått for noen dager siden;)
    Lykke til da !!
    Klem

    ReplyDelete
  7. Veldig kjekt, gratulerer!
    Min stemme går til deg :)

    ReplyDelete
  8. Vel fortjent du:)
    Og du har allerede fått min stemme ♥
    Lykke til!

    ReplyDelete
  9. Lykke til :) Jeg prøvde å stemme på alle mine favoritter, men det var vist helt umulig med det systemet der... Der må man vist bruke forskjellige pcer, så en tur på biblioteket må visst til ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du kan bare stemme 1 gang pr Ip-adresse;) Ganske smart i grunnen!

      Delete
    2. Er det ikke en gang pr dag? Hm... sjekker senere.

      Delete
  10. neste år blir vi med i Unge Mødre whitebite, santvel?

    Eller kanskje ett år for seint da..jaja, gjett hvem jeg stemte på :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gjetter på at du stemte på Malin;) Bare vet det!

      Delete
  11. Perfekt at du var nominert, du er jo så god! Har vært og stemt allerede. På deg, altså :) Lykke til, WB, du fortjener massevis av stemmer :)

    ReplyDelete
  12. Jeg er ikke overrasket i det hele tatt, men veldig glad for at du er nominert! Har stemt, bare så du vet det!

    ReplyDelete
  13. Har stemt på deg ja :)
    Flinke, snille du! Håper du vinner.

    ReplyDelete
  14. whitebite- søren asså..........kunne ikke for det. Tulla, du vet da hvem jeg stemte på!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vet ikke om jeg tror deg. Jeg vet jo hvor stor fan du er av Unge mødre og rosabloggere og sånt!

      Delete
    2. ehe..........

      det er masse fin ungdom der ute. I alle farger.

      Delete
  15. Du har iallefall ikke noen grunn til å ha lave tanker om bloggen din, den er knallfin og anderledes på en god måte!.

    Stemme avgitt (og det var før dette blogginnlegget kom altså ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk. Jeg er nok et typisk resultat av Jante-lovens harde budskap.

      Delete
  16. GRATTIS ♥
    Eg heie sjølvsagt på deg, siden eg digge bloggen din:-))
    klemklem:-)

    ReplyDelete
  17. Grattis! Mange av mine favoritter er med!
    Eg fordeler stemmene mine på to originale blogger; deg og Tingene våre:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. takk shy, forstår godt hvis du valgte Ingrid. Fine Ingrid!

      Delete
    2. Stemmer frå jobben også, så her er det likt fordelt:)

      Delete
  18. Selvfølgelig har du fått min stemme! Herlige du :)

    Det er kjekt med sånne avstemminger, for man oppdager jo gjerne en og annen blogg man ikke har vært innom før.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takk Hilde! enig! jeg fant en superkul en: Litloo. Den var helt i min gate ihvertfall! Ellers er det jo også en del der da...som ja..tjaaa. Sier ikke mer jeg;)

      Delete
  19. Knallkjekt, WB! Tror eg har stemt på deg, men eg ska jammen inn og sjekke, for din originalitet digger jeg!
    Klem

    PS: Og DET herlige innlegget om skøytegutten. Han har jo sånt uttrykk som gjør at en bare MÅ gi en klem. Ganske klamt når fremmede gjør slikt, men jeg tipper noen drister seg...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. takk Kissa:) og ja du..den gutten, han koser og klemmer og nusser på mammaen sin hele dagen. Nesten litt for mye av det gode innimellom. Men man må jo bare nyte det så lenge det varer! Ukjente derimot..tror han hadde fått litt fnatt hvis noen hadde prøvd å gi ham en klem. Han er veldig selektiv, heldigvis.

      Delete
  20. Du kunne like godt blitt nominert til Årets morsomste mammablogg, for du har også humoren! Som deg synes også jeg at det er stas å bli lagt merke til, da jeg er blant dem som har en liten blogg lesermessig.

    Det flotte med slike priser er at man blir kjent med nye bloggere, synes Foreldremanualen gjør en god jobb på den måten.

    Gratulerer med en velfortjent nominasjon og plass blant de fem kandidatene!

    Å bli nominert er en seier i seg selv.

    Heier på deg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk takk lammelaar:) Gratulerer selv, velfortjent! Humor er viktig for meg, og ja jeg prøver jo være litt morsom innimellom på en snodig måte. Ikke sikkert det slår så godt an hos alle, men har man en litt sær humor så;)Men den kategorien jeg her ble plassert i er jeg veldig glad for. Det er det jeg har hengt meg mest opp i! Jeg liker nemlig originalitet i hverdagen!

      Lykke til!

      Delete
  21. Kjempegøy! Grattis, ser jo bloggen din "overalt"! Så bare sol deg i glansen. Viktig det! Jeg hadde en veldig høy og mørk opplevelse på grunn av bloggen mini går. Blogger om det i morgen. Veldig stas å bli lagt merke til.

    Lykke til og god aften til deg Whitebite!

    Ellen

    ReplyDelete
  22. Gratulerer så mye!
    Velfortjent!!!:)

    ReplyDelete
  23. Hei høpp!!

    Min stemme fikk du i går,tror bare en kan stemme en gang:)

    Lykke til velfortjent!!

    Klem Linda:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx you.
      Jeg tror også man bare kan stemme 1 gang, ikke en gang pr dag som ryktet vil ha det til. Det hadde jo bare vært helt teit, spør du meg.

      Eller kanksje ikke, da kunne jeg stemt og stemt. På meg selv?
      ;)så klart ikke!

      Delete
  24. (Juhu, det virker!)

    Klart du skal utbasunere dette gledens budskap, og legge blyghetskappen vekk.

    Jeg heier og heier og heier, og stemmer i vei!

    Stor klem fra superfan!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Synes du dette var litt overdrevet Virrum? Hilsen den blyge som er preget av jante-lovens djevelverk)

      Delete
  25. Jippi, no kan eg endeleg kommentera igjen:) Velformulert innlegg igjen, og VEL fortent nominasjon, det veit du eg synest! Du har ingen grunn til å vere blyg nei, ver stolt av det du har fått til her!! Glad eg vart kjend med deg! Klem og stemme frå meg:)

    ReplyDelete
  26. Jeg stemte. Før du skrev dette innlegget :)

    ReplyDelete
  27. Gratulerer med nominasjonen og lykke til!!
    Klæm

    ReplyDelete
  28. Grattis! Velfortjent! Jeg synes også det er vanskelig å be om stemmer, men har nå klart å klistre inn den dingsen fra foreldremanualen på sida. Så får vi se. De unge mødrene har nok større publikum enn oss gæmliser.

    ReplyDelete
  29. Nix, ikke det minste overdrevet..bærer ennå preg av mye ydmykhet og passelig med sjarmerende blyghet! ;-)

    ReplyDelete
  30. Jeg ber ikke om stemmer! åneii..virker det slik? årh.
    Du har ihvertfall en sjanse til å vinne Pia, selv om det er harde konkurrenter!

    ReplyDelete
  31. Eg såg deg, eller eg såg bloggen din da, og stemte umiddelbart, såklart - som om eg kunne la det være. Du er jo ein av favorittane, du og Frk Virrum. Eg gliser bredt og gnir meg i nevane kvar gong eg ser at det er nytt innlegg! Lykke til - og som eg såg over her - det er jo ein seier i seg sjølv å bli nominert! Og det er vel fortjent!

    Klem Eli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Altså, sånn til det vanlige. Såg ikkje at Frk Virrum var nominert - men eg likar så godt bloggane dåkas :)

      Delete
    2. takk fineste frøken Fryd!
      Jeg har etterhvert nå oppdaget at det er noe rart med hele greia. For hvorfor er ikke Frk.Virrum nominert? Når så mange stemte på henne? Mens andre igjen kun har fått 1 stemme og er nominert!?! Og så forstår jeg ikke helt hvorfor hun som leder i min kategori er i den kategorien,når hun er ikke stemt inn dit. Hun fikk mange nominasjoner, men ikke i den kategorien. Snodig.

      Delete
    3. Jepps, det var då snodig. Ugler i mosen? Måker i posen? Nominasjonen er uansett heilt på sin plass. Det er vel ikkje alt me skal forstå då...

      Delete
  32. Velfortjent nominasjon! Har selvføgelig stemt på deg :) Ragnhild

    ReplyDelete
  33. Det er så vel fortjent kjære du, men det vet du at jeg synes:)

    Jeg var så sikker på at jeg kunne stemme hver dag men så var det visst kun fordi jeg sneik meg inn mens jeg var på jobben at jeg fikk stemme to ganger;-)
    Det gikk an å sende inn nominasjoner på mail, og jeg tror det kom inn gangske mange der. Men jeg undrer meg også over at Frk.Virrum ikke ble nominert.

    Lykke til i alle fall, og husk - uansett hvordan det går så er du en av de fem mest originale i 2011 (og min favoritt:)
    God klem - Hanne:)

    ReplyDelete
  34. Nummer 1 : Har kommentarfeltet forandret seg her på blogger ?

    Nummer 2 : Jeg håper VIRKELIG du vinner :-)) WB in my heart <3

    ReplyDelete
  35. Hei på deg!

    Grattis med nominasjon!! Helt klart fortjent! :D iiiiler inn for å se hvem som er nominerte.

    Ha en finfin onsdag! Håper det regner mindre hos deg enn hos meg......... ;)

    Klem

    ReplyDelete
  36. Siden det ikke er en egen interiør-mammablogg-kategori er jeg velikke veldig overrasket over at du er nominert.

    Jeg skal nok få stemt,selv om jeg ikke egentlig er så god på sånt..

    Du vet jo at jeg liker deg.

    ReplyDelete
  37. Ååååååå så bra! Jeg skal inn å stemme med engang!! Du er den beste i mine øyne! Herlig!

    ReplyDelete
  38. Gratulerer så masse! :D

    Takk for fine ord hos meg, alltid ♥
    Gulvet er Alloc laminat, hvit ask. Litt kaldt uten varme under (finnes med varme inni, til ca 1000,- kvm/evt kan man legge tyyyynn varmematte under), men jeg går sjelden uten slipperser, så det er ikke så nøye for meg.... *ler* (snille mamman ja ;P)
    Jeg har ikke angret en dag på fargevalget. Jeg prøver å late som om fordelen med det lyse er at vi støvsuger oftere, men jeg har aldri angret. ;)

    ReplyDelete
  39. Gratulerer med nominasjon!
    Det er BEYOND me hvorfor jeg ikke har oppdaga bloggen din før! Jeg har ledd meg nedover siden her, love it :)
    Og så har jeg nå vært på en runde hos alle de nominerte i kategorien. Det er igjen BEYOND me at det ikke er DU som har 80 % av stemmene.
    Nå skal jeg i hvert fall sporenstreks gi deg både min pc-stemme og min mobilstemme ;)
    Lykke til!
    Klem fra Barbro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj,dette var gøy å høre Barbro!
      Takker og bukker og neier og sukker.

      Det er noe snodig i den kategorien jeg er i, men skal ikke si hva det er;)
      Takk,og velkommen tilbake!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...