Sunday, January 8

hvor godt kjenner du Whitebite?

Hmmm?
Det er i allefall på tide med en ny konkurranse.
 Og som mange allerede vet, så er det lite som kan slå de fabelaktige 
premiene jeg er kjent for å dele ut.


Den unge og meget trendy småbarnsmoren Alexia fra Haugesund vant flere ganger i fjor.
Blant annet et spennende opphold på en Jærsk strand, hvor hun fikk boltre seg 
sammen med lokalbefolkningen.

Sooo,are you ready?


Finn 3 rette av følgende påstander:

1. Jeg liker å kjøre racerfort på motorveien
2. Jeg liker å leke med lego
3. Hvis jeg kunne fått ett ønske oppfylt ville det vært krig og fred og sånn
4. Jeg er varmblodig av natur, og fryser nesten aldri
5. Jeg har vært gift
6. Barna mine har ulike fedre
7. Jeg drømmer stadig om det store drømmebryllupet 
8. Jeg har et bonusbarn
9. Jeg drømmer om et eldre hus enn det vi har
10. Jeg vinner alltid på Wordfeud
11. Jeg elsker lapskaus
12 . Jeg elsker britiske menn


Og til slutt: 
Hvem er meg på dette bildet?

Lykke til
Premien er storslagen denne gang også. 
You just wait.

88 comments:

  1. 6 og 9....og....mulig du lurer meg...tror det, går for 11. Eller 1.
    Og du sitter på venstre ving, som eneste brunette.


    Klemzzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  2. Jeg tror du elsker DIN engelskmann..eller brite..men tviler på at du sånn i det store og hele elsker engelske menn.
    Du er rå bak rattet...men, kanskje du også er en hund etter lapskaus..ja, det kan jeg lure på..

    ReplyDelete
  3. Eller...du er jo storesøster...sitter du til høyre, da? Ok ok ok..skal la andre slippe til...Hehe...

    ReplyDelete
  4. 1 - 2 - 12 er riktig...og du er barnet fra venstre...

    hehe:) Tipper i vilden sky:)

    ReplyDelete
  5. Gøy med konkurranse!
    Du, dette var ikke lett for meg, som ikke vet så mye om deg... men som pedagog, tenker jeg at du bør like å bygge med lego... :) og så kanskje kjøre rallyfort?, svarer 1 og 2
    Og så tipper jeg som virrehue :D deg til venstre på bilde....
    Klem, fra Haugesund

    ReplyDelete
  6. Åja, skulle gjette tre ting ja... virrehue jeg også visst, tipper 1,2 og 12 og deg til venstre ;)

    ReplyDelete
  7. 1, 6, og 12. Men så kan det jo være at du kun elsker din engelskmann og ikke engelskmenn generelt... Og så har jeg jo hørt at du alltid vinner på WF... Nei - jeg holder meg til 2, 6 og 12 (tror jeg;-)

    Ha en fin kveld kjære du,
    vi har hatt besøk siden fredag og har hatt ei god helg:)
    Varm klem,
    Hanne:)

    ReplyDelete
  8. ... hehe - 1, 6 og 12 skulle det være:D

    ReplyDelete
  9. Herremin, dette skulle jammen ikke være enkelt:S
    Du er helt til venstre på bildet.

    Ferdig nå;-)

    ReplyDelete
  10. Morsomt!
    7, 8 og 9 tror jeg på!
    Og du sitter helt til høyre!

    ReplyDelete
  11. Jeg tror 5,6 og 8. Dessuten er du den vakre lengst til venstre.
    Jeg tar gjerne en ferie på Jær-strendene ..men klare meg uten innfødte.
    Forresten tror jeg du har lyst på digert bryllup..du sier det bare ikke ;-)
    Klem og klem

    ReplyDelete
  12. 2,9, 12
    Og så er det fra venstre deg,så er det Mette Marit og ved siden av henne sitter selveste Petter Northug Jr!!!! Du mesker deg i venner må jeg si!!!

    ReplyDelete
  13. Jeg tipper 1, 9 og 12 og at du sitter lengst til høyre på bildet. :-)

    ReplyDelete
  14. trollmora: hahaha, nå lo jeg høyt her.

    ReplyDelete
  15. 1, 6, 10. Du sitter lengst til høyre. Du fikk ikke godteri. Eller - du hadde spist det opp.
    Lett!

    ReplyDelete
  16. Nr 1,2,3,4,10 er riktige. Iallefall nr 10. Du er rå på WF,
    Og du er den mørke på bildet. Lik din sønn:)

    ReplyDelete
  17. 1,8,og 12 :)
    Og så er det deg i den gule genseren ;)

    ReplyDelete
  18. 1, 6 og 12.

    Og du er den på bildet med hånda langt langt nedi godteposen. ;-)

    Artig konkurranse... og jeg har IKKE googlet..
    ;-))

    ReplyDelete
  19. 3, 6 og 10. Og du sitter til venstre på bildet.

    ReplyDelete
  20. 1, 6 og 10 og du har gul genser på bildet, that's my guess! No er eg skikkelig spent på premien min ;)

    Klemmings!

    ReplyDelete
  21. 1, 6 og 12. Du er den mørk hårete som ligner på din minste mann :P

    ReplyDelete
  22. 2, 6, 10 og deg til venstre, vel? Ha ei god veke, søte du;)

    ReplyDelete
  23. 1, 6, 10

    Og du sitter i midten.

    ReplyDelete
  24. Jeg gjetter at
    Du er lengst til høyre på bildet
    Er varmblodig
    At du drømmer omdet store bryllupet

    (jeg tror ikke at du ØNSKER krig, men fred!)

    God mandag til deg!

    Ellen

    ReplyDelete
  25. hello hello people!!
    Har jeg ikke nettopp hatt innlegg om hvor høyt jeg misliker motorveien?!! Helloooo! Det er foresten lov å tippe 2 ganger, max.

    Fordi jeg er så raus. Og god.

    ReplyDelete
  26. Kan du ikke heller si om tampen i det hele tatt brenner?

    ReplyDelete
  27. 1 (kjapp), 10 (wf vinner vet jeg du er av erfaring) og 12 (britiske menn er ikke så dumt ;) ) trur jeg. Og du er i midten med roser i kinn tipper jeg.

    ReplyDelete
  28. 2(er du ikke pedagog da?),6 (siden det er så stor aldersforskjell på barna) og 11, siden lapskaus er rååågodt:)
    Du sitter i midten på bildet:)
    DEN satt, tenker jeg:)

    Trine:)

    ReplyDelete
  29. Virrum: tampen brenner i grunnen veldig dårlig,sukk..Tenk at så få av dere kjenner meg!

    ;)

    ReplyDelete
  30. Trine: pedagog og pedagog..på jobb så. Ellers er det mest ironisk skryt.

    ReplyDelete
  31. Du har skrevet at du hater å KJØRE I KØ på motorveien.. ergo trekker vi handlekrafige jenter den konklusjonen at: neivel, da liker hu vel å speeede avsted da... :-D så det så. :-D

    ReplyDelete
  32. 6,2,4.
    Skudd i mørke..i blinde.
    Blink?

    ReplyDelete
  33. Okei, da, 2, 6 og 7.
    Eller 5,6 og 9.
    Eller?

    ReplyDelete
  34. ENKELT! Du sitter helt til venstre ? Tror jeg.. Og 1,6 og 9 ! Huff.. Dette var ikke lett likevel..

    ReplyDelete
  35. Uten å ha sjekket komentarene tiipper jeg på nr 1, 9 og 12. Og jenten i gul genser ;)

    ReplyDelete
  36. Haha ler godt av kommentarene her, og, hehe 2,6 og 8 og du er til høyre.... Og ikke snakk om at jeg ikke kjenner deg godt, for jeg gjør jo ikke det da :)

    ReplyDelete
  37. Døh, gjett en gang først du da, hva jeg heter på WF. beatell vel, legg meg til da!

    Jeg tipper 1, 4 og 10. (10- KUN foreløbig!! I will brake you!!)
    På bilde må du vel være "godteraua" til venstre?

    KLEM

    ReplyDelete
  38. Da bytter jeg.
    2 - 6 - 11.

    Og du er til venstre.

    Riktig ??

    ReplyDelete
  39. 6. 10 og 12. og det vakre barnet til venstre med gule klær ???

    ReplyDelete
  40. 1,6 og 12. Tror du sitter på høyre side, syns den jenta ligner på sønnen din nemlig.

    ReplyDelete
  41. Ok, eg prøver ein gong til, for - koffor ikkje liksom? Eg tviheld på 6'en, men prøver meg på 7 og 12 også. Trur fortsatt at du har gul genser på bildet, det er jo sååå likt på sonen din.

    Artig konkurranse :) Når kjem fasiten?? Får me bilde?? Hm? Hæ? Bilde av deg altså??

    Klemmings!

    ReplyDelete
  42. 2, 4 og 6, go så tror jeg du sitter til høyre siden jenta til venstre ser ut til å ha brune øyne. Og så likner hun til høyre på datteren din. Egentlig vinner du sikkert nesten alltid på WF, men ikke ALLTID vel?

    ReplyDelete
  43. Nr 7 kunne ikke vært lengre borte fra meg og mine tanker! hallo liksom, skjerpings! :)

    ReplyDelete
  44. Ingen har brune øyne på bildet, og min søster og kusine er også på bildet -selv om jeg gjerne skulle støttet Trollmoras forslag:)

    ReplyDelete
  45. Men jenta til høyre er så lik sønnen din at jeg tror du har brukt det bildet for å lure oss... :-)

    ReplyDelete
  46. Blir spennende å lese hva du har tenkt ut slags dekkhistorie for northugen ass!!!

    ReplyDelete
  47. kissa: sier du så? hmmm.. :)
    men er jeg storesøster eller lillesøster?? hmmmm?

    ReplyDelete
  48. Prøver å si at du er på feilspor, kjære.

    ReplyDelete
  49. Og hvem liker å leke med lego??
    Sånn egentlig?

    ReplyDelete
  50. Okei, da er det deg i midten. Vet ikke om du er store- eller lillesøster. Eller, forresten! Jeg har jo sett bilde av deg og din søster før? Okei, okei. Du er til venstre. De andre holder jeg fast på.

    Ps. Jeg elsker å leke med Lego, men kun uten innblanding fra andre, og helst med en laaang bruksanvisning. Du hater vel bruksanvisning, men du er til gjengjeld så kreativ.

    ReplyDelete
  51. Heey! Jeg mente at hun til VENSTRE er så lik sønnen din

    ReplyDelete
  52. Skudd i mørket!
    2, 8 og 11. Og så tipper eg at det er deg i midten :) Ha ein fin mandag!

    Klem Helene

    ReplyDelete
  53. 2, 10 og 11. Du er den med hånda lengst ned i gotteposen:)

    ReplyDelete
  54. Hater bruksanvisninger ja,godt gjetta Kissa!
    Og ingen riktige enda!!
    Må visst gi enda flere sjanser, men maks 10.

    :)

    og trollmora; niks!

    ReplyDelete
  55. Og dem som ikke har bestemt seg må bestemme seg;)
    kan ikke ha noe eller...eller...eller.. :)

    ReplyDelete
  56. okay.... Jeg går for:
    2 - 4 - 6

    Partall.
    Og du sitter til høyre.
    Da var det siste herfra. Nå fårru komma med fasiten!

    ReplyDelete
  57. 2, 3 og 6. Og du sitter til høyre. Sånn er det bare! Eller....?

    ReplyDelete
  58. 4,5 og 6, og deg til venstre:-)

    ReplyDelete
  59. Ok....
    6,7,11 og du sitter i midten.

    Klem!

    ReplyDelete
  60. Nei nei..
    6,9 og11.
    Ikke 7.
    Fremdeles i midten.

    ReplyDelete
  61. 2, 6 og 11. (Glem krig og fred. Det blir det aldri noe av uansett!)

    ReplyDelete
  62. Kan du ikkje ha ein egen konk for det siste bildet? For jeg bare veeet at du sitter til venstre, din kusine i midten og din storesøster til høyre. Og hun til høyre er jo mormor til din "nevø" da. Så! Ferdig.

    ReplyDelete
  63. Hihi, dette blir vanskelig ;) tipper 2, 4 og 6. Og du sitter garantert til venstre på bildet, syntes jeg ser likeheter med sønnen din der jeg, eller hva?

    ReplyDelete
  64. 6....9....11.....Jeg skjønner ikke noe om det ikke er deg i midten..eller til høyre.
    Brenner det mer nå?

    ReplyDelete
  65. 6 , 10 og 12 tror jeg. Vet du hater å kjøre SAKTE på motorveien, så kanskje nr 1 er rett også da....

    Og av en eller annen grunn syns jeg du ligner mest på hun til høyre på bildet. Men da må hun i gul genser være lillesøstera di og sønnen din må ligne tanten sin.

    Vil vinne!!! bedre premie enn naken jærbu denne gangen altså? Hva kan overgå det? Hihihi!

    ReplyDelete
  66. Ok..aller siste forsøk!
    6
    9
    11

    Og...du har brune øyne...men det har to på dette bildet..hvertfall ser det sånn ut...du er litt alvorlig og det er den største jenta til høyre også...men...du er lillesøster...så..da tipper jeg du har gul genser..og nå har jeg tippet nok tror jeg! ;-)

    Kirsti

    ReplyDelete
  67. ..i mitt hode ser du ut som jenta til høyre...men det passer ikke med det med søsteren din, om hun i det hele tatt er med da..hvis ikke kan den største jenta på bildet godt være deg..

    ReplyDelete
  68. Når jeg tenker meg om så er du vel lillesøster og ikke storesøster. Og hun i gul genser er jo så lik sønnen din så da tipper jeg det er deg!

    ReplyDelete
  69. okay da - jeg går tilbake til utgangspunktet.
    Du er til venstre.
    Talla er :
    2 - 6 - 8.
    Eller...
    nei - gir opp.

    ReplyDelete
  70. Hei, du har jo bilde av mannen min på denne utfordringen her...hmm..derfor han var vekke på stranden en hel dag for litt siden. Jaja.

    Jeg aner virkelig ingenting om hva de tre rette er. Nytter ikke benytte seg av elimineringsmetoden heller. Jeg tipper på 6, 9 og 11 stemmer. Og så tror jeg du sitter lengst til venstre?

    Ps: tusen takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg. Jeg er bare litt treig med å svare. :)

    ReplyDelete
  71. Nei.... Nå må du slutte med å holde oss på pinebenken ;)

    ReplyDelete
  72. Husbygger i Klepp; hva?????

    ReplyDelete
  73. shit,Alexia!! Håper du ikke benyttet deg av ham?! Du er jo kjent for det der naturaliagreiene da..men?

    ReplyDelete
  74. Tålmod folkens.
    jeg prøver å vinne alle matcher på WF her, samtidig som jeg gir leksehjelp og jogger.

    (ok,det siste der var ikke helt sant)

    ReplyDelete
  75. Ja..... man trodde jo at Pettern var tilkoblet hun aylar... men det er jo fordi ingen har forstått hvem han EGENTLIG henger med.... lurer ikke meg!!! Det til høyre der er'n Petter!!

    ReplyDelete
  76. trollmora: åja..følger ikke med på snt jeg vet du, lever i min egen lille boble! Og fanken..busted! stemmer..det er pettern..

    ReplyDelete
  77. Klart jeg benyttet meg sv ham. Hallo, vunnet er vunnet. Ikke komme her og komme her... Kjent for naturalia? Lol! Ikke naturisme! Og så bare tuller jeg, det vet du sant. Men kom nå med svaret da kjære deg!

    ReplyDelete
  78. Sannheten:

    Du sitter i midten på bildet.
    nr 2, 11 og 12 er deg! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...